נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

אינטרנט של הדברים. מכירים?

אז מה זה אומר בכלל Internet of Things? "אינטרנט של הדברים" או בקיצור IOT היא רשת של חפצים פיזיים או דברים המשובצים באלקטרוניקה, תוכנה וחיישנים המאפשרים תקשורת מתקדמת בין חפצים ויכולות איסוף והחלפת מידע.

מערכת פלאפון | 06/06/17 | 15:40 | זמן קריאה: 2 דקות

לאחר שמחשבים למדו לדבר איתנו, הם ילמדו גם לדבר בינם לבין עצמם - פיתוחים עדכניים מראים שהעתיד המכונה: האינטרנט של הדברים כבר כאן כדי להישאר ועד שנת 2020 יהיו כ-50 מיליארד מכשירים שונים שידברו זה עם זה ועם הענן. כבר כיום קיימים בשוק אלפי מוצרים שונים שמתחברים ביניהם או מתחברים לרשת וכוללים חיישנים שונים. כל חברות הטכנולוגיה כבר נמצאות שם – בין עם במוצרים שהושקו ובין עם מוצרים שנמצאים עתה בשלבי פיתוח, כולם במרוץ של פיתוח מוצר חכם, שימדוד, יתקשר עם הסמארטפון או יאסוף מידע חיוני מהרשת. במרבית המקרים, לא מדובר על מוצר חדש, אלא הוספת יכולות מתקדמות למוצר. 


 
קצת על המצאות
צמיד חכם לקרנפים? שירותים חכמים בלונדון? צ'יפ שיחליף את ועד הבית? כל אלו ועוד אינם דמיוניים מהיסוד. הצ'יפ הינו חלק ממערכת "הבית החכם" מערכת הכוללת מעבד וקישוריות שהוצבה בבניינים, המערכת מנטרת את התשתיות השונות בבניין כדוגמת מים חשמל וחימום מרכזי, משדרת נתוני צריכה בזמן אמת לסמארטפון ללא צורך בבני אדם, וכך חוסכת בצריכת משאבים ואנרגיה.אם במקרה אתם רעבים בשלב זה, הרשו לנו לספר לכם על מקרה בוחן מתוק במיוחד של IOT כספומט הקאפקייקס של Sprinkles רשת מאפיות וותיקה וטרנדית, והראשונה בעולם בתחומה. לרשת עשרות סניפים בארצות הברית, המוכרים ביניהם הם סניף בקליפורניה וסניף ניו יורק. המאפייה אחראית ליוזמה החדשנית והראשונה מסוגה בעולם של עמדות אוטומטיות - "כספומטים" ידידותיים למשתמש בהם ניתן לרכוש קאפקייקס בכל שעה ביום.  המאפשרים להעביר כרטיס וליהנות במקום מקאפקייק טרי. המערכת משדרת כל העת למאפיה אלו טעמים אזלו.



מגמת ה-
IOT לא פסחה
גם עלינו עם מכירה כרטיסי SIM  המיועדים למכשירים מבוססי IOT  בכדי להקפיץ את קהילת ההזנק בתחום ולענות לצרכים של לקוחות יותר במהירות. המוצרים החדשים מיועדים לחברות סטארט-אפ, מייקרים ויזמים שרוצים להתנסות בפיתוח מכשירים חכמים עם קישוריות לרשת. הערכה תיתן מענה לאלפי חברות סטארט-אפ שיפתחו בישראל בשנים הקרובות, מוצרים ושירותים מעולמות שעד כה התייחסו אליהם כמשתמשים מהשורה והם יקבלו סיוע וקיצור זמני פיתוח וחיסכון במשאבים. ואם תהיתם מה קורה כש - BIG DATA ו - IOT נפגשים, קבלו הצצה:


(מתוך הפייסבוק של פלאפון)
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי