נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מה חדש באינסטגרם?

באינסטגרם לא נחים לרגע והחידושים מגיעים כל הזמן. יש שיאמרו שהפיד האינסטגרמי הולך ומתקרב בנראותו לפיד הפייסבוקי, כך או כך – הפיצ'רים החדשים בטח תורמים לחוויה הזו.

מערכת פלאפון | 06/06/17 | 11:37 | זמן קריאה: דקה

1. אלבום תמונות
אם עד היום הייתם צריכים לשבת לסנן את התמונות שצילמתם, ולבחור מתוכן את האחת הטובה ביותר – או לחלופין להמתין קצת בין התמונות כדי לא להספים את החברים שלכם ולגרום להם ללחוץ על כפתור האנפולואו, היום יש לכם פתרון: מעכשיו אפשר להעלות לאינסטגרם גם אלבומי תמונות. איך זה נראה? 
בבואכם להעלות תמונה לאינסטגרם, תוכלו ללחוץ לחיצה ארוכה על אחת התמונות בגלריה, מה שיסמן את התמונה ויאפשר לכם בחירה מרובה של תמונות. אחרי שבחרתם את כולן המשיכו כרגיל. בפיד תדעו שמדובר באלבום באמצעות הסימן הקטן שבפינת התמונה. גלילה ימינה תוביל אתכם לשאר התמונות. 



2. פילטרים בסטורי
באינסטגרם ממשיכים לתת פייט ראוי לסנאפצ'ט, ועכשיו סוף סוף הם משווים באמת: הפילטרים הגיעו גם לאינסטה-סטורי! עם פתיחת מצלמת הסטורי שלכם, יופיע בפינה הימנית התחתונה מעין סמיילי מנצנץ. לחיצה עליו תפתח בפניכם את מגוון הפילטרים הקיימים. בניגוד לסנאפצ'ט, נכון לעכשיו הפילטרים הם קבועים ולא משתנים יום יום – אבל אנחנו לגמרי בטוחים שגם זה יגיע!



3. תמונה על תמונה?
מעכשיו תוכלו להוסיף תמונה על תמונה בסטורי. איך זה עובד? אתם מעלים או מצלמים תמונה, ואז בוחרים באופציה של הוספת סטיקרים. שם בין האופציה של הוספת לוקיישן לסטיקרים תמצאו את הסמל של המצלמה – ולחיצה עליה תוסיף עוד שכבה של תמונה לבחירתכם. מה עושים עם זה? אין לנו מושג, אבל אולי אתם תמצאו לזה שימוש.



4. סטורי לפי מיקום
עוד פיצ'ר טרי טרי: מעכשיו האינסטגרם הולך להציע לכם סטוריז שצולמו באיזור בו אתם נמצאים. איך רואים את זה? בקטגוריית ה - explore, שם תוכלו לראות מעבר לסטורי של אנשים שאינסטגרם החליט שהם מעניינים מספיק, גם את הלוקיישן. אופציה זו קיימת כרגע רק באייפון אבל זה רק עניין של זמן עד שתגיע גם לאנדרואיד. 





 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי