הגעת לאיזור תוכן מרכזי, לחץ אנטר כדי לדלג לאיזור הבא
Pelephone Connect ממשיכים לדבר בכל מקום גם על גבי WIFI
להורדת האפליקציה
להצטרפות לשירות

להורדת האפליקציה

 

 

אפליקציית Pelephone Connect
מעניקה שירות חדשני ובלעדי ללקוחות פלאפון
השירות מאפשר להמשיך לדבר עם מספר הפלאפון האישי על גבי  רשת האינטרנט (Wi-Fi )
האפליקציה פותחה בפלאפון בכדי לאפשר ללקוח קליטה וכיסוי רחבים ביותר.
מהיום רק בפלאפון הלקוח נהנה :
גם מקליטה וכיסוי רחבים ביותר בדור 3 ודור 4
וגם מקליטה וכיסוי באמצעות Pelephone Connect על גבי רשת ה Wi-Fi
האפליקציה פותחה בפלאפון כמענה שירותי ללקוחות הפונים בנושא קליטה והשירות ניתן ללא תשלום.
השירות מאפשר כיסוי באזורים בהם קיימת רמת קליטה נמוכה כגון: חניונים, חדרי מדרגות, בניינים עם מיסוך, ממ"ד,
מקלט וכ"ו באמצעות רשת ה Wi-Fi.

יתרונות השירות:
• האפליקציה מסונכרנת עם אנשי הקשר של המנוי.
• מספר הפלאפון נשאר עם המנוי.
• בשונה מאפליקציות שיחה אחרות מקבל השיחה מקבל שיחה רגילה ולא נדרש להתקין את האפליקציה.
• בשונה מאפליקציות שיחה אחרות ניתן לחייג גם לניידים וגם לנייחים.

 

Pelephone Connect

 

 

מה זה שירות PELEPHONE CONNECT ולמה הוא משמש?
השירות הינו שירות חדשני ובלעדי בחברת פלאפון שפותח כצורך שעלה מהלקוחות שלנו שפנו בנושא קליטה. השירות נותן פתרון ע"י ביצוע שיחות על רשת הwi fi באזורים בהם אין קליטה סלולרית מלאה. השירות פועל גם על 3G בכדי לוודא המשך רציפות שיחה במעבר מאזור עם קליטה ללא קליטה.
איך מצטרפים לאפליקציה?

בכדי להצטרף לאפליקצית pelephone connect יש לבצע שני שלבי הצטרפות

שלב א': הצטרפות לשירות >>

שלב ב': הורדת האפליקציה למכשיר >>


בכניסה בפעם הראשונה לאפליקציה:
- יש להקליד את מספר הפלאפון לצורך אימות.
- יש לאשר תנאי השירות והתחברות לאפליקציה.

להלן שלבי ההצטרפות לשירות: 

אישור תנאי שירות

עמוד זה מתאר  את תנאי השירות לאפליקציה יש לאשרם בכדי להורידה למכשיר.

הקלדת מספר הפלאפון

בעמוד זה יש להקליד מספר פלאפון לטובת זיהוי מספר המנוי הרלוונטי לשירות

קוד הצטרפות

בעמוד זה יש להקליד קוד הצטרפות לטובת סיום תהליך הרישום לאפליקציה
כמה השירות עולה?
השירות פותח כצורך שעלה מלקוחותינו וחשוב היה לנו לתת מענה לכן השירות ניתן ללא תשלום.
האם השירות תומך בכל המכשירים?
השירות תומך ב Android מגרסה 2 ומעלה iPhone עם מערכת הפעלה iOS מגרסה 4 ומעלה.
במה זה שונה מאפליקציות שיחה אחרות?
השירות מתחבר אוטומטית לאנשי הקשר שלך ולספר הטלפונים , כמו כן מקבל השיחה אינו צריך להתקין את האפליקציה בכדי שתוכל לדבר איתו , קבלת השיחה היא כמו שיחה רגילה לכל דבר, כמו כן ניתן לחייג גם לנייחים וגם לניידים.
האם אפשר לשלוח SMS / MMS ?
השירות תומך שיחות בלבד בשלב זה ואינו תומך בsms.
האם ניתן להשתמש גם בחו"ל?
לא , האפליקציה פעילה רק בישראל.
האם שימוש באפליקציה ב3G צורך מחבילת הגלישה?
לא , שיחות שיבוצעו דרך האפליקציה על רשתות ה-WIFI או פלאפון 3G ו- 4G לא יחויבו בגלישה.
האם אני יכול לחייג לחו"ל?
כן, אך יש לחייג את שם הספק לפני המספר גם אם הנך מנוי לחבילת שיחות מהארץ לחו"ל
האם שומעים את השיר בהמתנה / ג'ינגל עסק שלי באפליקציה?
בשלב זה השירות לא תומך בשיר בהמתנה / ג'ינגל עסקי , כלומר בחיוג אל המנוי ישמע צליל החיוג הרגיל.

כיצד מתחילים לדבר באפליקציה?
בהגעה לאזור ללא כיסוי מלא יש להתחבר לרשת WIFI ולהפעיל את ניתוב השיחות בחייגן האפליקציה כך ינותבו כל השיחות הנכנסות לחייגן באפליקציה ותוכלו לקבל ולהוציא שיחות דרכה. באופן הבא:

יש להפעיל במסך ניתוב השיחות את כפתור הON
יש להפעיל במסך ניתוב השיחות את כפתור הOFF
איך נראית האפליקציה?
האפליקציה כוללת ארבעה מסכים עיקריים:

חייגן והפעלת ניתוב שיחות

דרך מסך זה ניתן להוציא ולקבל שיחות וכמו כן להפעיל ולכבות את ניתוב השיחות לאפליקציה

הגדרות

במסך הגדרות מופיעים תנאי השירות, הסבר על האפליקציה ותפעולה ואפשרות להפעלת ניתוב השיחות לאפליקציה

הסטורית שיחות

במסך הסטורית שיחות יופיעו בדומה לחייגן הרגיל כל השיחות הנכסות היוצאות והלא נענות דרך האפליקציה בלבד

אנשי קשר

האפליקציה מסתנכרנת לאנשי הקשר במכשיר וניתן לבחור שם מהרשימה ופשוט לחייג מהאפליקציה
מדוע אני לא מצליח לקבל שיחות באפליקציה?
כדי שהשירות יופעל יש צורך ברשת WIFI תקינה ופעילה.
 ובנוסף יש  לאשר בהגדרות המכשיר באפליקציה את האפשרויות הבאות:
• סנכרון אנשי קשר
• קבלת עדכונים למכשיר (הודעות PUSH)
• מיקרופון פעיל
• זיהוי מיקום
באופן הבא:

המסך מתאר את הגדרות המכשיר שיש להפעיל באפליקציה , אנשי קשר , מיקרופון זיהוי מיקום חייבים להיות פעילים בכדי שהאפליקציה תעבוד.

מדוע אנשי הקשר לא מסתנכרנים באפליקציה?
במידה והאפליקציה לא מזהה את אנשי הקשר יש להסיר ולהתקין מחדש את האפליקציה , לאחר מכן האנשי קשר יסתנכרנו מחדש.
איך עונים לשיחה במכשיר אייפון?
• בדומה לאפליקציות שיחה אחרות המענה לשיחה במכשיר אייפון הוא ע"י החלקה הודעת החיווי לקבלת שיחה במידה ולמכשיר יש קוד נעילה , יש להקליד את קוד הנעילה לפני המענה

יש להחליק מימין לשמאל למענה באפליקציה באייפון

איך עונים לשיחה באנדרואיד?
המענה לשיחה באנדרואיד דרך האפליקציה , דומה למענה שיחה רגיל באופן הבא:

המענה לשיחה באנדרואיד דרך האפליקציה , דומה למענה שיחה רגיל

מדוע אני לא מצליח לבטל ניתוב שיחות במכשיר?
ניתן לבטל את ניתוב השיחות בכמה דרכים:

• שליחת SMS למספר 5445 עם המילה "בטל"

• לחיצה על OFF בכפתור החייגן במסך הגדרות:

לחיצה על OFF בכפתור החייגן במסך הגדרות

• כיבוי הניתוב ע"י לחיצה על כבוי במסך הגדרות:



חשוב לדעת - שימו לב - סגירת היישום / הסרתו – לא מבטלת את ניתוב השיחות.
האם מקבלים חיווי על שיחות שלא נענו?
בוודאי, מנוי שלא ענה לשיחה יקבל חיווי בחייגן השיחות באפליקציה מנוי שאינו זמין כלל יקבל - הודעה אוטומטית.

מנוי שלא ענה לשיחה יקבל חיווי בחייגן השיחות באפליקציה