מוקד תיווך להעברת מסרים
לקוחות עם מוגבלות בשמיעה ובדיבור יכולים לפנות לשירות מוקד תיווך להעברת מסרים. השירות יעביר את תוכן ההודעה המבוקשת אל הנמען שנבחר על ידי הלקוח באמצעות נציג. השירות הוא ללא תשלום (למעט תשלום עבור הודעות הנשלחות למוקד).
את ההודעה אותה רוצים למסור אפשר להעביר למוקד בכתב במספר דרכים וכן להעביר מסרים ליעדים שונים בארץ.
תמיכה בשפות
עברית וערבית
פועל 24 שעות ביממה,
7 ימים בשבוע
חיוג למספרים
בארץ בלבד
שירות גם לצד שלישי שמבקש
להעביר מסרים אליך
המוקד יכול לסייע בנושאים הבאים:
בירורים והעברת מסרים
סיוע בקביעת תורים
פנייה לשרותי סיוע וקריאה לעזרה - לדוגמה, קביעת תור לרופא, הזמנת גרר לרכב תקוע וכד'
סיוע ברכישת מוצרים
כדי להירשם למוקד התיווך יש להעביר לידי פלאפון
טופס הצטרפות חתום על ידי המצטרף.
כדי שהמוקד יוכל לספק לך את השירות באופן מלא ויעיל, בכל פניה למוקד, יש להקפיד לציין את הפרטים הבאים:
שם + משפחה
מספר מנוי במוקד התיווך
מספר ת.ז. (במקרה בו מקום היעד דורש זאת)
שם ומספר טלפון של היעד
מספר סלולארי / מייל לחזרה במקרה בו הינך מעוניין שיחזרו אליך באמצעי אחר
תוכן הפנייה – מפורט ככל שניתן בהתאם לבקשה
ככל שהנך מבקש לשלם במסגרת הפנייה - מספר כרטיס אשראי וכל פרט נוסף הנדרש לצורך ביצוע התשלום
כזכור, במסגרת השירות אפשר לבצע עסקאות עד 750 ₪, ועד 2,000 ₪ במקרה שמדובר בתשלום לרשות מוסמכת.
דרכי פנייה למוקד התיווך
המוקד אינו מטפל בפניות המכילות מסרים העשויים להיות פוגעניים או להוות עבירה פלילית או אזרחית, דברי נאצה וגנאי, והודעות העשויות לפגוע בצנעת הפרט ומסרים ארוטיים.
השירות ניתן על-ידי חברת "נטרודס" ובכפוף לתנאי השירות המפורטים בנספח "הצטרפות לשירות מוקד תיווך בחברת פלאפון"
ייתכן ויתבקש אישור בדבר לקות השמיעה או הדיבור.