תנאי שירות
מעודכנים ליום 05.01.2017
הצטרפותך לשירות והשימוש בו מעידים על הסכמתך המלאה לתנאי השירות שלהלן, כפי שיהיו מעת לעת.
שירות פלאפון סייבר הינו שירות אנטי פישינג, אנטי רוגלות ואנטי וירוס. השירות פועל על גבי הרשת הסלולארית, ועוזר לך להגן על מכשירך מפני קבלה והפצה של תכנים (לרבות, אתרי אינטרנט, קבצים, מיילים) הנושאים רוגלות, וירוסים, מתקפות הונאה בהן נשלחים קישורים (Link) לאתר מזויף במטרה לגרום למשתמש להכניס את שם המשתמש והסיסמא ובכך לחשוף אותם לגורם התוקף וכיוצ"ב ("השירות"). בנוסף אפליקציית השירות מאפשרת מגוון כלים נוספים לגלישה בטוחה כמפורט להל"ן.
השירות ניתן ללקוחות פלאפון ללא תשלום.
פלאפון רשאית להחליט על גביית תשלום בגין השירות.
ככל שתגלוש לאתרים החשודים ככוללים וירוסים/רוגלות/פישינג וכיוצ"ב תקבל על כך הודעה שאינה כרוכה בחיוב עבור תקשורת נתונים.
באפשרותך להוריד את אפליקציית השירות שתאפשר לך להתעדכן במידע בנוגע לאיומי סייבר, המלצות על דרכי התמודדות ואפשרות לבצע התאמה אישית של רמות האבטחה כמפורט בהמשך.
הורדת האפליקציה, הגישה לרישום לשירות והרישום לשירות, שלא באמצעות נציג, כרוכים בהעברת נתונים לפי תנאי ותעריפי הגלישה החלים עליך.
השירות מיועד למנויי פלאפון, למעט לקוחות prepaid, לקוחות בעלי מכשיר Blackberry, ולקוחות בעלי מכשיר בטכנולוגיית CDMA.
השירות אינו מסנן קבלה והפצה של תכנים עבור לקוחות המשתמשים ב- IP קבוע או VPN. כמו כן, קיימות מגבלות סינון תכנים הנשלחים בתצורה מוצפנת (למשל, גלישת https) או כאלו שאינם נשלחים על גבי רשת הסלולר.
השימוש בשירות מותנה בתמיכת המכשיר בו הינך משתמש מעת לעת. לתשומת ליבך, ייתכן ששימוש בשירות במכשירים שונים ייתמך באופן שונה. בירור אם השירות נתמך/אינו נתמך במכשירך ו/או בירור בנוגע לאופן התמיכה ו/או בקשה לביטול השירות כתוצאה מכך, הינם באחריותך.
מאפיינים עיקריים של השירות:
1. השירות מסנן תכנים שנשלחו והתקבלו במכשירך על גבי הרשת הסלולארית בלבד. שים לב, השירות אינו מסנן תכנים אם הינך גולש ברשת ה – WIFI.
2. סינון התכנים מתבצע במערכות פלאפון ו/או מי מטעמה ולכן, ככל שמכשירך הכיל וירוס/תוכנה זדונית/רוגלה/אמצעי פישינג וכיוצ"ב (לעיל ולהלן: "וירוס") טרם הפעלת השירות ו/או ככל שהועברו תכנים נגועים בוירוס למכשירך בערוצים אחרים (כגון, בעת העברת תכנים באמצעות חיבור התקן USB), השירות לא יסנן את התכנים הללו.
3. השירות לא יאפשר לתכנים הנגועים בוירוס או החשודים ככאלו להישלח למכשירך וממכשירך. שים לב, הודעה על מחיקת תכנים ו/או על אי שליחת תכנים - לא תשלח למכשירך. ככל שתגלוש לאתרים החשודים כמכילים וירוסים/רוגלות וכיוצ"ב יחסם האתר ותקבל הודעה לפיה הנך מבקש לגלוש לאתר לא בטוח שהגלישה אליו מאיימת על מכשירך.
4. השירות פועל על גבי מכשיר הנושא את הסים עימו נרשמת לשירות. לכן, החלפת הסים במכשירך תפסיק את הפעלת השירות במכשירך והעברת הסים למכשיר אחר תפעיל את השירות על גבי המכשיר האחר.
5. שים לב, ייתכן כי תכנים שיימחקו עשויים לכלול מידע אישי או חסוי. פלאפון ממליצה לך לגבות את הנתונים על מכשירך.
6. באפשרותך להגדיר בפורטל הסייבר של פלאפון ו/או באפליקציית השירות, אחת מתוך 3 רמות אבטחה:
6.1 לא מוגן - גלישה ללא הגנה. כיבוי מנגנוני אבטחה. לא מומלץ להגדיר רמה זו.
6.2 הגנה מתקדמת - גלישה בטוחה ברשת. הפעלת מנגנוני אבטחה בסטנדרטים המקובלים בעולם:
• Anti Malware מניעת התקנה של תוכנות זדוניות: וירוסים, רוגלות, כופר, תוכנות פרסום ועוד על המכשיר.
• Anti Phishing הגנה מפני הונאות אינטרנט וגניבת מידע ופרטים אישיים. הרמה המומלצת לגלישה בטוחה.
6.3 הגנה מחמירה - הוספת מנגנוני אבטחה מחמירים המבצעים חסימת אתרים החשודים כמזיקים ו/או מסוכנים. ברמת אבטחה זו תיתכן חסימה של אתרים גם אם אינם מזיקים בפועל. מומלץ להגדיר רמה זו רק כאשר קיים חשש למתקפות ברשת.
פלאפון רשאית לשנות את רמות האבטחה ולבצע בהן התאמות לפי שיקול דעתה, לרבות בשל בחינת מצב איומי הסייבר.
7. פורטל סייבר כולל קישורים לאתרי אינטרנט אחרים, שאינם מופעלים על ידי פלאפון, ופלאפון אינה נושאת באחריות כלשהי בגין הנאמר בהם. כניסה לאתרים אלה באמצעות הקישורים האמורים הינה על דעתו של המשתמש ובאחריותו המלאה.
8. קבלת הודעות מתפרצות (Push Notifications)
כחלק בלתי נפרד מהשירות, ובכפוף לתמיכת מכשירך, תשלחנה למכשירך הודעות מתפרצות (Push Notifications).
ההצטרפות לשירות מהווה הסכמה מצידך כי הינך מאשר קבלת הודעות מתפרצות ובין היתר, הודעות שיווקיות, תפעוליות, שירותיות, וכיוב' לרבות תוכן הכולל הצעות ופרסומות שיווקיות ו/או מסחריות שונות מפלאפון ו/או מטעם ספקיה. מובהר, כי הסכמה זו היא נפרדת מכל בקשה אחרת שלך מפלאפון בנוגע למשלוח הודעות שיווקיות ותגבר עליה בכל הקשור לקבלת דיוור פרסומי בקשר לשירות ו/או לשירותים או הצעות קשורות אליו.
9. קבלת הודעות שירותיות ותפעוליות
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, פלאפון תהא רשאית, לשלוח למכשירך מעת לעת, על פי שיקול דעתה, הודעות שירותיות ותפעוליות בקשר עם השירות לרבות, עדכונים על נוזקות ואתרים שנחסמו ע"י השירות, התראות על סכנות ברשת, המלצות לגלישה בטוחה. הודעות אלו תשלחנה באופן שפלאפון תמצא לנכון לרבות באמצעות הודעת SMS, הודעה מתפרצת, הודעת דואר אלקטרוני וכו'. הצטרפותך לשירות מהווה הסכמה לקבלת הודעות אלו והינה נפרדת מכל בקשה אחרת שלך מפלאפון.

ביטול השירות:
ביטול שירות על ידי לקוח פרטי שהינו "צרכן" כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "החוק") יבוצע כדלקמן:
ביטול שירות על ידי צרכן כאמור לעיל יתאפשר באחד מהאמצעים הבאים ולאחר מסירת מספר תעודת זהות.
- בדואר רשום: פלאפון תקשורת בע"מ, דרך יצחק רבין 33 גבעתיים - תפעול
- פקס: 050-7048053
- טלפון: מוקד שירות לקוחות 166* מהמכשיר או בחיוג 1800-050-166
- מרכז שירות
- Contact@pelephone.co.il
לתשומת ליבך, על אף האמור, במקרה בו בקשת הביטול תימסר בעל פה (באמצעות פנייה טלפונית או במרכז שירות) וכן סוכם עימך על ביטול שירות/ים באופן זה בלבד באמצעות פרט מזהה אחר, ייעשה הביטול באמצעות אותו פרט מזהה. יובהר כי אין בביטול השירות כדי לגרוע מכל זכות של חברת פלאפון על פי תנאי ההתקשרות עם הלקוח ו/או על פי כל דין.
באם לא צוין מועד אחר בהודעת הביטול, ביטול השירות על פי הודעה שנמסרה בעל פה ייכנס לתוקף תוך 3 ימי עסקים ממועד מסירת הודעת הביטול, באם לא צוין אחרת בהודעה. ביטול הודעה שנמסרה בכתב- תוך יום עבודה אחד, באם לא צוין אחרת בהודעה.
על אף האמור, במקרה של משלוח הודעת ביטול באמצעות דואר רשום, ייכנס הביטול לתוקף תוך 6 ימי עסקים.
לכל לקוח אחר - ביטול שירות ייעשה על פי נוהלי פלאפון, כפי שיהיו מעת לעת. למידע על נוהלי פלאפון ניתן לפנות באחד מהאמצעים הנ"ל.
כללי:
1. השירות מסופק "AS IS" ופלאפון וכל הבאים מטעמה אינם אחראים על השירות, השימוש בו או ביצועיו.
2. השירות כפוף לזמינות ותקינות רשת הרט"ן של פלאפון ולמערכות נוספות, אשר חלקן אינן נמצאות בשליטתה המלאה של פלאפון. פלאפון רשאית לבטל את השירות, באופן זמני או קבוע, חלקי או מלא, בכל עת, ככל שמתן השירות, לרבות השימוש בשירות באמצעות היישום לא יתאפשר כתוצאה מחוסר זמינות או תקינות של מערכות אלו.
3. פלאפון איננה מתחייבת לסינון כלל סוגי הוירוסים/אמצעי פישינג הקיימים ו/או העתידיים. פלאפון איננה מתחייבת כי מכשירך או פרטייך, לרבות תוכנות וקבצים המותקנים עליו, לא יפגעו או ייחשפו כתוצאה מאי הסינון.
4. פלאפון ו/או מי מטעמה אינם מתחייבים לכך שהשירות יהיה רציף, לא יופרע, יינתן כסדרו ללא הפסקות, יפעל כראוי או שיסופק ללא תקלות, כשלים, הפרעות, טעויות, שגיאות ו/או שיעמוד בכל דרישותיך.
5. לידיעתך, ייתכנו בשירות תקלות טכניות אשר ימנעו שימוש בשירות, באופן חלקי או מלא, לרבות, מניעת חסימת קבלת/הפצת תוכן ולא יהיו לך כל תביעות או קובלנות כתוצאה מכך כלפי פלאפון.
6. פלאפון רשאית לחסום את הסינון באמצעות השירות באופן זמני ו/או באופן נקודתי לגבי אפליקציות, תכונות מסוימות וכיוצ"ב. במקרה זה, הסינון לא יחול על שליחת וקבלת תכנים באמצעות אותן אפליקציות, תכונות וכיוצ"ב וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.
7. השימוש בשירות נעשה באחריותך הבלעדית ופלאפון לא תישא באחריות לכל לנזק, ישיר או עקיף (לרבות, מיוחד, נלווה, עונשי ותוצאתי)(כולל נזקי גוף), אבדן, אי נוחות, הוצאה או תוצאות ישירות או עקיפות אחרות שיחולו עליך, על הרכוש שלך או על צדדים שלישיים, הקשורים במישרין או בעקיפין לשירות, לרבות כתוצאה משגיאה, תקלה, אי גיבוי של מידע, מחיקת נתונים לה נתת הרשאה, פגיעה בשל איומים ווירוסים שונים או כל עניין אחר הקשור לרשת הטלפוניה הניידת ו/או למערכות השירות ו/או כתוצאה מתקלות אחרות שאינן בשליטתה או כתוצאה בגין אבדן רווחים, נתונים, תוכנות ופרטיות.
8. הנך נוטל על עצמך את האחריות לכל הפגמים ואת מלוא הסיכון בנוגע לביצועי השירות.
9. ידוע לך, מוסכם ומקובל עליך כי פלאפון איננה אחראית ו/או מחויבת בגין מחיקת נתונים לה נתת הרשאה, כמפורט במסמך זה.

לקבלת מידע ופרטים נוספים ניתן לפנות למוקד *160 ולאתר האינטרנט של פלאפון בכתובת www.pelephone.co.il.
לפניות שירות בכל הנושאים, לרבות תקלות וביטול השירות ניתן לפנות בחיוג למספר 1-800-050-166 מכל טלפון בישראל.
פלאפון רשאית לעדכן את תנאי השירות ותעריפיו וכן להפסיק את מתן השירות בכל עת, לפי שיקול דעתה.
העתק מתנאי שירות אלה יישלח אליך מיידית לאזור האישי באתר פלאפון ויימצא לעיונך בכל עת (אתר פלאפון > כניסה לחשבון שלי> שירותים בשבילך). תנאי השירות ניתנים להדפסה.
חברת פלאפון תקשורת בע"מ מספר ח.פ. 511076572