נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הוא כבר כאן: כל מה שאתם חייבים לדעת על ה-Galaxy Note 9

הרגע לו חיכו חובבי טכנולוגיה רבים מרחבי העולם הגיע הערב, המכשיר החדש מבית סמסונג נחשף, ואלה כל החידושים והפיצ'רים שמחכים לבעלים החדשים שלו.

מערכת פלאפון | 09/08/18 | 18:56 | זמן קריאה: דקה

הרגע לו חיכו חובבי טכנולוגיה רבים מרחבי העולם הגיע הערב, עם השקת מכשיר הדגל החדש של סמסונג. אחרי גל שמועות וטיזרים ששטף את הרשת בתקופה האחרונה, חשף מנכ"ל סמסונג את ה- Galaxy Note 9, כולל כל החידושים והשיפורים שניתן למצוא בו. אתם מוזמנים להכיר אותו לעומק, בסקירה המקיפה שהכנו עבורכם. 

נעים להכיר

המכשיר מגיע עם מסך 6.4 אינץ', זיכרון RAM בנפח 8GB/6GB. מערכת הפעלה אנדרואיד 8 אוראו (שכנראה תעודכן בעתיד לגרסת אנדרואיד 9). השיפורים העיקריים שניתן לראות ביחס למכשירים קודמים של גלקסי קשורים לעוצמת המעבד והסוללה, איכות המצלמה, וכמובן גם עדכונים הנוגעים לעט הסטיילוס S-Pen שמצורף אליו.



סוללה עוצמתית במיוחד

קיבולת הסוללה של ה- Note 9 עומדת על 4,000 מיליאמפר לשעה, מה שמשפר בצורה משמעותית של חיי הסוללה של המכשיר. מדובר בחדשות נפלאות למשתמשים "כבדים", שיכולים לצלוח יום שלם של שימוש במכשיר ללא תקלות. 

מצלמה איכותית עם מערך צילום כפול

מדובר במכשיר שמעניק את כל הכלים גם לחובבי הצילום מבינינו. תצוגת המכשיר מציעה רזולוציה המגיעה עד +Quad HD, כאשר בחלקו העליון של הטלפון ניתן למצוא את המצלמה הקדמית יחד עם מנגנון ביומטרי. בחלקו האחורי של המכשיר ממוקם מערך צילום כפול, בתצורה מאוזנת עם חיישני 12מגה-פיקסל ותמיכה בייצוב תמונה אופטי (OIS). עבור מי שמצלם וידאו, מאפשר המכשיר צילום איכותי במיוחד ב-4K, ובהילוך איטי במיוחד ב-960 פריימים בשנייה.
בנוסף המצלמה החכמה של סמסונג מאפשרת גם זיהוי והתראה על פגמים ואי דיוקים בעת הצילום יחד עם שיפור גווני הצבע של התמונה ע"י זיהוי חכם של אובייקט הצילום.



טעינה מהירה ואלחוטית

את ה-Note 9 מניעה סוללת ענק בעלת קיבולת של 4,000mAh התומכת בטכנולוגיית הטעינה המהירה. הוא כולל גם אפשרות לטעינה באופן אלחוטי, באמצעות מטען תואם. 

נפח אחסון פנימי

למכשיר זיכרון רחב ונפח אחסון גדול כדי שתוכלו לשמור יותר תוכן מאי-פעם.
הוא מגיע עם שני נפחי אחסון לבחירה: 128GB עם 6GB זיכרון פנימי (RAM) ו –512GB עם 8GB זיכרון פנימי (RAM).
בנוסף ישנה אפשרות להרחיב את נפח האחסון בעזרת כרטיס SD חיצוני עד 512GB ולהגיע לנפח אחסון מצטבר של 1024GB.

וכמובן – עט הסטיילוס

גולת הכותרת במכשיר היא השדרוג שקיבל עט הסטיילוס S-Pen, אותו משתמשי Note מכירים כבר מגרסאות קודמות. העט העדין והמדויק שמאפשר לצייר, לכתוב ולסמן על גבי המכשיר, זוכה לשדרוג בזכות רמות דיוק גבוהות יותר בתקשורת עם המסך, ולראשונה תמיכה בקישוריות בלוטות' אשר הופכת את העט לשלט רחוק - כך שתוכלו להשתמש בו כדי לצלם מרחוק, להקליט באמצעותו, וגם להיעזר בו כקליקר במצגות. 







בואו להיות הראשונים

רוצים להיות הבעלים של Note 9 משלכם? עם פלאפון, זה הופך להיות משתלם במיוחד. רוכשים Galaxy NOTE 9, ומקבלים 5 שנות אחריות (ייחודי לפלאפון). הרוכשים הראשונים יקבלו גם ערכת אביזרים בשווי 600 ₪ במתנה – מטען אלחוטי מהיר, חצובה לצילום מקצועי ועד 1,800 ₪ הנחה בהחזרת המכשיר הישן (מהדגמים שמשתתפים במבצע טרייד אין).



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי