נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

כל הפרטים מההשקה החדשה של אפל  -  בואו להכיר את האייפונים החדשים

שלושה דגמי אייפון חדשים נחשפו באירוע ההשקה המפורסם של אפל. הכנסו וקראו על כל החידושים שאתם חייבים להכיר בבחירת האייפון הבא שלכם.

מערכת פלאפון | 13/09/18 | 13:23 | זמן קריאה: 2 דקות

חודשי הציפייה והשמועות שמלוות כל חשיפת מכשיר חדש של אפל, הסתיימו אמש (יום ד') עם תחילת האירוע השנתי של החברה בקופרטינו שבקליפורניה. גולת הכותרת עבור רבים מהמשתמשים הייתה כמובן חשיפתם של שלושה דגמי אייפון חדשים, שהביאו עמם כמה בשורות מבחינת ביצועים ומראה. 
הכירו את ה-XS, ה-XS Max וה-XR. 

נפרדים מכפתור הבית, נהנים מחיי הסוללה

לצד מספר מאפיינים ייחודיים של כל אחד ממכשירי האייפון החדשים, שלושתם מגיעים גם עם כמה תכונות משותפות שמאפיינות את מכשירי אפל. ראשית, כפתור הבית המסורתי שנעלם לראשונה ממסכי אייפון X יחד עם סורק טביעת האצבע, לא שב אליו גם בשלושת המכשירים שנחשפו. מדובר בהיעדרות שמסמלת למעשה מעבר סופי לשליטה חדשה באייפון באמצעות טכנולוגיית זיהוי הפנים החדשנית Face ID. הטכנולוגיה סורקת את פני המשתמש על מנת לזהות אותו, ומיועדת לבצע פעולות שונות במכשיר בצורה נוחה ומאובטחת יותר. 
בכלל המכשירים מערכת ההפעלה הינה iOS 12.

משתמשים "כבדים" ישמחו לשמוע כי באפל עבדו גם על שדרוג של חיי הסוללה בשלושת המכשירים החדשים. ב-XS מדובר בשיפור של חצי שעה בהשוואה לדגמים קודמים, ואילו ב-XS Max וב-XR השיפור עומד על שעה וחצי. 

אייפון XS ו-XS Max

שני מכשירי הדגל של אפל מגיעים עם מעבד A12 ביוניק חזק במיוחד, מצלמה קדמית ברזולוציה של 7 מגה פיקסל ושתי מצלמות אחוריות של 12 מגה פיקסל. המכשירים החדשים יכללו מספר נפחי אחסון לבחירה, עם אפשרות לנפח זיכרון גדול במיוחד של עד GB512. כמו כן, הם ניתנים לשימוש עם סים כפול (nano-SIM and eSIM), שפירושו שימוש בשני מספרים שונים במכשיר אייפון אחד. מדובר בתוספת נוחה במיוחד שיכולה לחסוך מעבר בין המכשיר האישי למכשיר של העבודה, תוך שמירה על מספרים נפרדים. 
בנוסף, אפל מחזקת את טכנולוגיית הטעינה האלחוטית, וכעת שופרה הטעינה והיא הרבה יותר מהירה – עד 50% טעינה בחצי שעה.

השוני הבולט בין המכשירים החדשים בא לידי ביטוי במסך – ה-XS מגיע עם מסך OLED בגודל 5.8 אינץ', ואילו "אחיו הגדול" מגיע עם מסך של 6.5 אינץ' סופר רטינה שהופך את ה-XS Max למכשיר האייפון הגדול ביותר שיוצר עד כה. על מנת לספק הגנה משודרגת מפני כל אתגר שצפוי למכשירים בעת שימוש יומיומי, השניים תומכים בתקן המחמיר IP68 לעמידות בפני אבק ומים ובאפל מתגאים שהמכשירים החדשים עמידים במים עד 2 מטר למשך 30 דקות.
ובאשר לצבע, המכשירים יגיעו בשלושה גוונים לבחירה: זהב, כסוף או אפור.




אייפון XR

המכשיר השלישי שנחשף אתמול הוא אייפון XR, שיושק וייצא למכירה לאחר שני הקודמים. ה-XR נועד לשקף טווח מחירים רחב יותר, ונחשב למכשיר המוזל של אפל. הוא מגיע עם מסך LCD מתקדם בגודל 6.1 אינץ', מעבד 12A חזק, מסגרת אלומיניום ומצלמה מתקדמת של 12 מגה פיקסל. אלו מביניכם שנהנים מגאדג'טים צבעוניים, ישמחו לגלות שה-XR יגיע ב-6 צבעים לבחירה: לבן, שחור, כחול, אלמוג, צהוב או אדום. בנוסף, מחזיק הXR בחיי בטרייה ארוכים מתמיד, בדומה ל XS Max.





Apple Watch 4

בנוסף למכשירים, הכריזה אפל על השעון החדש שיגיע ב 2 גדלים, 40 מ’’מ ו- 44 מ’’מ.
המסך, כמו במכשירים, מגיע עד לסוף המסגרת, מה שמאפשר לראות יותר במסך כמו מידע מתוכנות בריאות, מזג אויר, או אפילו ספורט.
הרמקול של השעון שופר ב50% והוא בעל מעבד כפול ליבה של 64Bit, פי 2 בביצועים מהגרסה הקודמת, חיי סוללה של השעון יעמדו על 18 שעות.
אפל שיפרו את חיישני התנועה עד לרמה שהם מסוגלים לזהות שאתם עומדים ליפול או להחליק ובמידה וזה קורה השעון יתקשר לחירום וגם לאיש קשר שאתם מגדירים מראש.
השעון יוכל לגלות קצב לב נמוך או קצב לא סדיר ולשלוח התראה לגבי זה למשתמש.
אפל בנו אק"ג ותוך 30 שניות תוכלו לבדוק את קצב הלב על ידי נגיעה ברצף על ה ”כתר הדיגיטלי”.





רוצים להיות הראשונים עם האייפונים החדשים ו5 שנות אחריות השאירו לנו פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר.
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי