נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

המכשיר המתקפל – הצצה אל הסמארטפון הבא של סמסונג

מסך מתקפל, ממשק חדש והצגה של כמה אפליקציות בו זמנית. האם המכשיר הבא של סמסונג ישנה את השימוש בסמארטפונים ב-2019?

מערכת פלאפון | 27/12/18 | 16:01 | זמן קריאה: דקה

פתיחת כנס המפתחים האחרון של סמסונג בסן פרנסיסקו לוותה בהצצה מסקרנת אל פרויקט עליו עבדו בחברה בארבע השנים האחרונות. המכשיר שחשיפתו זכתה לתיאור "ציון דרך" על ידי סגן הנשיא הבכיר בסמסונג ג'ייסון דניסון, הוא סמארטפון חדש שצפוי לצאת לשוק במהלך 2019. 

להבדיל מחשיפות רגילות במהלכן מוצג המכשיר המדובר אל מול עיניהם הבוחנות של הקהל וכלי התקשורת, הוצג המכשיר של סמסונג תחת אורות מעומעמים. מהצגתו נעדרו גם פרטים כגון נפח אחסון או זיכרון ושם דגם רשמי. המידע המפורט אודות הסמארטפון שעל פי השמועות ייקרא Galaxy F, נחסך ככל הנראה מאחר שמדובר במכשיר בשלבי פיתוח שצפוי עדיין לעבור שינויים. ובכל זאת, הוא זכה לתשומת לב רבה בזכות כמה שדרוגים משמעותיים.

באיזה גודל תרצו את המסך שלכם?

במרכז ההכרזה של סמסונג עמד המסך המתקפל והגמיש, הראשון מסוגו לסמארטפונים שמיוצר בחברה, עם תצוגת ה-Infinity Flex Display. מדובר במכשיר עם מסך מרשים בגודל 7.3 אינץ', שמזכיר טאבלט לכל דבר, שבצדו השני מסך קטן יותר בגודל 4.5 אינץ'. מטרת המכשיר החדש, לפי סמסונג, היא לענות על הצרכים המשתנים של משתמשי הסמארפטונים. "המשתמשים יוכלו ליהנות מהטוב שבשני העולמות: טלפון חכם קומפקטי, שנפתח לכדי תצוגה גדולה המאפשרת לעבוד על כמה משימות ולהציג תוכן", ציינו בחברה.



המשמעות היא שבעלי המכשיר יוכלו להשתמש במסך הגדול של הסמארטפון על מנת לצפות בסרטים או לקרוא תוכן בנוחות, ולאחר מכן לקפל אותו לצורת מחברת כדי להשתמש במסך המקופל והקומפקטי למטלות יומיומיות פשוטות. בחברה התגאו שהמסך הגדול מאפשר אפילו הצגה של שלוש אפליקציות בו זמנית. דניסון הוסיף שעל מנת לאפשר למסך להתקפל, יהיה עליו להיות דק יותר מכל מסך שיוצר בחברה עד כה. 

המכשיר החדש צפוי להגיע עם ממשק חדש בשם One UI, שמטרתו לשמור על עיצוב ידידותי תוך חלוקת המסך לשני אזורים מרכזיים: חלק תחתון שמרכז את אזור בקרי השימוש הלחיצים וחלק עליון שיהפוך לאזור הצפייה בתוכן. חלוקה כזו מיועדת לאפשר שימוש נוח ופשוט במכשיר ביד אחת, אפילו בתצוגה הגדולה. 



הכינו את האפליקציות

המכשיר אמנם צפוי לצאת למכירה בתחילת הרבעון השני שך 2019, אך בסמסונג הסבירו שהם חושפים אותו מראש כדי לתת למפתחים זמן לצורך עדכון האפליקציות כך שיתאימו לתצוגה גדולה. כדי לוודא שהמסך המתקפל לא יישאר לא מנוצל, ציינו בחברה כי ישיקו אמולטור שיאפשר למפתחים בדיקה של האפליקציות טרם השקתן, ובנוסף יעבדו בשיתוף פעולה עם גוגל ועם מפתחי אנדרואיד.

האם מדובר בסמארטפון שצפוי לשנות את עתיד מכשירי המובייל? בינתיים נותר לנו בעיקר לחכות בציפייה, אבל אין ספק שצפויה השקה מעניינת במיוחד.

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי