נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

השלישייה המפתיעה בסדרת גלקסי כל הפרטים על מכשירי סמסונג החדשים

שלושת המכשירים מסדרת הדגל החדשה של סמסונג יושקו בפלאפון ממש בקרוב, ואירוע החשיפה שלהם הוא ההזדמנות להכיר את כל השינויים והחידושים בגלקסי של הדור הבא

מערכת פלאפון | 21/02/19 | 13:47 | זמן קריאה: דקה

כל השקה של מכשיר מבית סמסונג מלווה מטבע הדברים בשמועות רבות, אך נראה שהציפייה לקראת סדרת מכשירי הדגל שלה לשנת 2019, שהתרחשה אמש בסן פרנסיסקו, התעלתה על כולן. זאת, בין היתר, משום שה-Galaxy S10, שזכה במירב תשומת הלב, הגיע כחלק מסדרה מסקרנת הכוללת שלושה מכשירים חדשים.
הסדרה שמסמלת עשור מאז כניסתם של הגלקסי S לחיינו, כוללת לצד ה-Galaxy S10 גם את ה-Galaxy S10 Plus ואת ה-Galaxy S10e, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להכיר אותם לעומק. החל מתצוגה פורצת גבולות ועד לחיישן טביעות אצבע שמוטמע במסך, זה מה שמצפה לבעלי הגלקסי החדשים.

Galaxy S10: טעינה אלחוטית שיתופית, מערך צילום מתקדם וחיישן חכם

המכשיר מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’ קמור ונטול שוליים, שמאפשרים למשתמשים ליהנות ממסך גדול על גבי סמארטפון שמצליח להישאר נוח לנשיאה יומיומית. בדומה ליתר מכשירי הסדרה, הוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי. מדובר בפעם הראשונה בה סמסונג משיקה סדרת דגל שמגיעה עם מערכת ההפעלה המתקדמת הזו לצד לממשק המשתמש שלה One UI. 
חובבי הצילום יוכלו ליהנות ממערך צילום מתקדם שכולל מצלמת סלפי שממוקמת בראש התצוגה של המכשיר, לצד מערך צילום משולש שממוקם בגבו. תמיכת המכשיר בתכונות AI (בינה מלאכותית) תעזור לכם להפיק תוצרי צילום איכותיים יותר, באמצעות המלצות אוטומטיות לשיפורים בתמונות המצולמות. את סרטוני הווידאו שלכם תוכלו לצלם באיכות 4K UHD מתקדמת.
את חיישן טביעות האצבע המוכר מחליף הפעם חיישן ה-Ultrasonic, אשר משולב מתחת למסך המכשיר. הפיצ'ר של חיישן אשר מוטמע במסך מאפשר פתיחה מהירה של המכשיר וזיהוי קל של המשתמש גם במצבים של הזעה למשל, שמשפיעים על ההטבעה שהוא מותיר. 
בכל הנוגע למפרט הטכני של ה-S10,  המכשיר כולל רכיב אחסון בנפח 128GB , לצד זיכרון פעולה (RAM) בנפח 8GB. סוללת המכשיר תומכת בטעינה מהירה וכן בטעינה אלחוטית מהירה ובטכנולוגיית טעינה הפוכה, המאפשרת להטעין מכשירים אחרים על גבו של הסמארטפון כאשר האופציה הזו מופעלת. לישראל יגיע ה-S10 עם מעבד Exynos 9820. 



Galaxy S10 Plus: כל היתרונות של ה-S10, עם כמה פלוסים חשובים

שמו של המכשיר מרמז גם על גודל המסך שלו. ה-GalaxyS10 Plus מתגאה במסך בגודל 6.4 אינץ' – הגדול ביותר מבין שלושת המכשירים שהושקו, ובדומה ל-S10 גם קמור ונטל שוליים. צמצום השוליים מעניק לו שטח פנים גדול באופן משמעותי, יותר מזה של קודמו, ה-S9 Plus.  
מערך הצילום בסמארטפון המרשים הזה זוכה לחיזוק נוסף על זה שמקבל ה-S10, עם זוג מצלמות סלפי קדמיות שמשולבות במסך וממוקמות בחורים בראש מסך התצוגה. זאת כמובן מבלי לוותר על  מערך צילום איכותי בחלקו השני, שתומך בתכונות בינה מלאכותית לתוצרי צילום מתקדמים. 
ה-S10 Plus מתאפיין אף הוא בחיישן חכם, בטעינה מהירה ובטכנולוגיית טעינה הפוכה, שמעניקים לו את כל היתרונות של ה-S10 באריזה גדולה יותר. המכשיר מגיע עם רכיב אחסון בנפח 128GB יחד עם זיכרון פעולה (RAM) בנפח 8GB, לצד גרסה בעלת רכיב אחסון בנפח TB1.



Galaxy S10e: האח ה"קטן" והחכם

דגם ה"לייט" שבסדרה הוא בעל מסך מעט קטן יותר משל האחרים לא קמור אך נטול שוליים, שמצליח לספק מענה מעולה בעזרת מסך AMOLED Dynamic שטוח בגודל 5.8 אינץ'. מצלמת הסלפי שלו ממוקמת בחור שבצדו הקדמי העליון של המכשיר, ואילו מערך הצילום הכפול מצוי בצד השני. המצלמה הקדמית מאפשרת לצלמי הווידאו החובבים ליצור סרטונים באיכות מתקדמת של K4.
בדומה ל"אחיו" הגדולים יותר, גם הדגם הזה כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי ואת ממשק המשתמש One UI. כמו כן, הוא תומך בטעינה אלחוטית מהירה ובטעינה אלחוטית הפוכה. חיישן טביעת האצבע שלו ממוקם באזור שונה משל השניים האחרים, וניתן למצוא אותו בצדו הימני של המכשיר ולא מתחת למסך. בהיבט הטכני, הסמארטפון מגיע עם רכיב אחסון בנפח 128GB או  GB256, יחד עם זיכרון פעולה בנפח GB6 או 8GB.



מוכנים לגלקסי הבא שלכם?

בפלאפון יושקו שלושת המכשירים בנפח של 128GB. ה-S10 וה-S10 Plus יגיעו בצבעים שחור, לבן וירוק, ואילו ה-S10e יוצע בשחור ובלבן.
רק ברשת פלאפון הגלקסי S10 מהיר יותר בטכנולוגיית 4X4, עם 5 שנות אחריות ומשלוח חינם עד הבית. מהרו, המלאי מוגבל
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי