נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

סמסונג משיקה סמארטפון מתקפל ושלושה דגמי S20 חדשים 

פלאפון מציגה את משפחת ה- Galaxy S20 הכוללת את הדגמים -GalaxyS20, Galaxy S20 + ודגם הפרימיום Galaxy S20 Ultra.

מערכת פלאפון | 08/03/20 | 15:36 | זמן קריאה: 2 דקות

האירוע המסקרן של סמסונג שהתקיים בסן פרנסיסקו, עורר לא מעט ציפיות אצל כל מי שחיכה לבשורה הבאה בעולם הסמארטפונים. אחרי הדלפות, שמועות והרבה סימני שאלה, עכשיו כבר אפשר לומר בוודאות שלא התאכזבנו. בהשקה שולבו שני סוגי מכשירים מעולים – Galaxy Z Flip, הסמארטפון המתקפל של גלקסי, ודגמים חדשים ממשפחת ה-S20. מה מחכה לנו בכל אחד מהם?
 
 
הכירו את משפחת ה-Galaxy S20

לא פחות משלושה דגמים שונים יגיעו אלינו בקרוב בסדרה החדשה של גלקסי, כשהפעם מדובר ב - GalaxyS20, Galaxy S20+ ודגם הפרימיום Galaxy S20 Ultra. אם גם אתם שייכים לחובבי הגלקסי, ודאי כבר ניחשתם שהם נבדלים בגודל המסך (6.2, 6.7 ו-6.9 אינץ' בהתאמה), וגם בכמה פיצ'רים נוספים. כל השלושה מגיעים עם מערכת הפעלה אנדרואיד 10, ועם תצוגת מסך Dynamic AMOLED X2.
 
 
הדור הבא של המצלמות

החדשות המרכזיות שלנו הפעם מיועדות לגמרי עבור חובבי הצילום, שישמחו לדעת שמעכשיו הם יוכלו ליהנות הרבה יותר מהתמונות שלהם. מכשירי סמסונג החדשים מגיעים עם מצלמות סופר-מרשימות, שמאפשרות לצלם יציב יותר, איכותי יותר וקרוב מאי פעם. דגמי המצלמות משתנים בהתאם לדגמי המכשירים, כאשר ב - S20 תמצאו מצלמת סלפי עם 10 מגה פיקסל ואילו ב - S20 Ultra תחכה לכם מצלמת 40 מגה פיקסל.
 
מבחינת המצלמות הראשיות, תתכוננו ליהנות ממצלמה באיכות 64 מגה פיקסל ויכולת הגדלה של עד פי 30 זום דיגיטלי ב - S20 Plus, ו-108(!) מגה פיקסל ועד פי 100 זום דיגיטלי ב - S20 Ultra. בזכות ה -Super Resolution Zoom, המוגבר בעזרת בינה מלאכותית, תמצאו את עצמכם הכי קרוב שיש לכל מה שקורה סביבכם. דגם ה - Ultra כולל עדשת זום מבוססת טכנולוגיית פריסקופ, ושני הדגמים האחרים מגיעים עם עדשת זום רגילה אך כזו שמגיעה לביצועים מרשימים במיוחד. 
 
ומה לגבי סרטוני הווידאו? גם כאן תוכלו להיערך לתוצאות סופר מרשימות באיכות 8K. שלושת המכשירים מאפשרים לצלם וידאו עם הרזולוציה הגבוהה ביותר בסמארטפון, פי 4 מ - UHD ופי 16 מ - FHD. בזכות הבינה המלאכותית המתוחכמת, כל סרטון ייצא חד, חלק ואיכותי, ללא טשטוש או אי יציבות. ועדיין לא דיברנו על הטכנולוגיה המתקדמת לצילום לילה, שתהפוך את הסרטונים שלכם מאירועים, חתונות או הופעות לתענוג אמיתי.  


 
מקפלים ונהנים

את החלק הנוסף בהשקה של סמסונג תפס הגלקסי Z Flip, המכשיר המתקפל החדש של החברה. הוא מגיע עם מסך זכוכית בגודל של 6.7 אינץ', מסך AMOLED, מערכת הפעלה אנדרואיד 10, אחסון פנימי של 256 גיגה בייט וזיכרון פעולה של 8 גיגה בייט. למרות שמדובר במסך גדול, אפשרות הקיפול הופכת אותו למכשיר קומפקטי שיכול להיכנס לכל תיק או אפילו לכיס. ומכיוון שיש לו גם מסך חיצוני בגודל 1.1 אינץ', לא תצטרכו לפתוח אותו בכל פעם רק כדי לראות אילו התראות קיבלתם. 
 
אפשרות הקיפול היא לא רק פיצ'ר מגניב, אלא גם שימושי במיוחד. הקיפול מאפשר לחלק את המסך לשני חלקים, על מנת להשתמש בכל חלק לצורך אחר. בדיוק כמו שעושים במחשב השולחני. בנוסף, מכיוון שניתן לקפל אותו למספר זוויות, בעלי ה-Z Flip יוכלו לצלם בעזרתו סלפי וסרטונים בלי צורך בחצובה או להניח אותו מולם כדי לצפות בסרטון. ואם שאלתם, הוא מגיע עם מצלמת סלפי של 10 מגה פיקסל ועם מצלמה אחורית עם זוג עדשות ו-12 מגה פיקסל. 



 
עדיין לא רכשתם את המכשיר שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מדגמי S20, S20 Plus ו - S20 Ultra, עם 5 שנות אחריות ומתנה מיוחדת, מקרן קול וכרטיס זיכרון סמסונג 128GB Micro SD בשווי 600 ₪ מתנה. 

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי