נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

באימון, בעבודה ובזמן השינה: השעונים החכמים פורצים גבולות

שעונים חכמים מהדור החדש נחשבים למוצר משנה חיים, בזכות יכולת להתאים לכל שלב ביום ולסייע בשמירה על כושר. עצרנו להכיר מקרוב את הסדרות המתקדמות של אפל וסמסונג

מערכת פלאפון | 22/12/21 | 11:30 | זמן קריאה: 2 דקות

אחרי שהסמארטפונים דחקו הצדה את שעוני היד הקלאסיים, הגיעו השעונים החכמים וגרמו לרבים מאיתנו להשאיר את המכשירים הניידים בכיס. במציאות ששמה דגש על חידושים טכנולוגיים לשיפור איכות החיים, שעונים חכמים הם ללא ספק בין המוצרים הבולטים ביותר. הם משמשים ספורטאים לצורך מעקב אחר מדדים, מציגים את המידע שמתקבל בסמארטפון כדי שלא נפספס דבר, ומגיעים ב"עטיפה" מעוצבת שהופכת אותם גם לאקססורי הכי נכון שיש. 

השעונים החכמים החדשים של אפל וסמסונג תומכי eSim, ומגיעים עם כל התכונות שחיפשתם. החל מאפשרות להתאמת תצוגה, דרך גישה לכל המידע שמעניין אתכם ועד לקבלת מדדים חשובים על הגוף במאמץ ובמנוחה. שנכיר אותם מקרוב?  

Apple Watch Series 7: למשתמשים שרוצים להגיע לקצה

סדרת השעונים החדשה של אפל נועדה למשתמשים שמחפשים פתרון טכנולוגי לכל שלב ביום, והיא אכן מספקת להם מענה מקיף מאי פעם. בזכות תכונות מתקדמות, עמידות גבוהה בפני סדקים, זמני טעינה מהירים ומחשבה על הפרטים הקטנים ביותר בכל הקשור למראה החיצוני.

העיצוב: שעוני Watch Series 7 מגיעים עם צג גדול ומתקדם יותר ושוליים דקים יותר. כך שלמרות ששטח המסך גדול בכמעט 20% מהדור הקודם, גוף השעון עצמו גדל רק במעט – ולכן מדובר בשעון שלא תרצו להסיר מהיד. תוכלו לבחור בין ה- Watch Series 7 בעיצוב הקלאסי, עם רצועות במספר גוונים, לבין ה-Apple Watch Nike Series 7, שעוצב בשיתוף עם Nike.   

חידושים ותכונות עיקריות: ה-Watch Series 7 מגיע עם צג Always-On Retina display, ותומך בטעינה מהירה מתמיד שמאפשרת להגיע ל-80% סוללה תוך כ-45 דקות בלבד – שיפור של 33% בהשוואה לסדרה הקודמת. תוכלו להשתמש בו לא רק במהלך אימונים אלא גם לכל צורך נוסף, כולל שיחות, שליחת הודעות והקראת עדכונים על ידי Siri. 

נכנסים לכושר: העמידות הגבוהה שמפגינים שעוני הדור החדש, הופכת אותם לפתרון המלא עבור כל מתאמן. כל אפליקציות הכושר שהייתם זקוקים להן נמצאות אצלכם על השעון. כולל אפליקציה המודדת חמצן בדם, ואפליקציית אק"ג המאפשרת לקרוא את האותות החשמליים של הלב ולהתריע על קצב לא סדיר. 

בריא לדעת: באפל עובדים על תכונות נוספות שיתווספו לשעוני Series 7 בהמשך. "זיהוי נפילה" שצפויה להצטרף בהמשך השנה, תאפשר לזהות נפילות קשות, ליזום שיחה לשירותי החירום ולשלוח התראה לאנשי הקשר שיוגדרו.

Apple Watch Nike Series 7Apple Watch Series 7 GPS+Cellular

דגמי Galaxy Watch 4: מכירים אתכם, מותאמים עבורכם

בסמסונג מתארים את דגמי ה-Watch 4 בתור "השעונים שמכירים אתכם הכי טוב". ואכן, בזכות שילוב בין חיבור נוח לאפליקציות גלקסי בסמארטפון וגישה למגוון מדדים שעוקבים אחר הפעילות הגופנית של כל משתמש – מדובר במאגר מידע חכם שיעזור לכם להשיג את היעדים שלכם.

העיצוב: דגמי Watch 4 האייקוניים מגיעים בשני גדלים,  Watch 4 44mm עם מסך בגודל 1.4 אינץ', ו-Watch 4 40mm עם מסך בגודל 1.2 אינץ'. מחפשים קלאסיקה על זמנית, שמזכירה את השעונים היוקרתיים של פעם אבל עם טוויסט עדכני? בסמסונג דאגו גם לכם, עם דגמי Watch4 Classic בעלי עיצוב מעודכן שקשה להסיר ממנו את העיניים. גם אלה מגיעים בשני גדלים, Watch 4 Classic 46mm בעל מסך בגודל 1.4 אינץ' ו- Watch 4 Classic 42mm בעל מסך בגודל 1.2 אינץ'. 

כל דגמי הסדרה מאפשרים גם התאמה אישית של תצוגת השעון, עם מגוון גופנים ורקעים שניתנים להתאמה להעדפה האישית או לאירוע שאליו אתם הולכים. 

חידושים ותכונות עיקריות: Watch 4 היא הסדרה הראשונה בעלת מערכת ההפעלה Wear OS שמופעלת על ידי סמסונג, ומתחברת באופן חלק למכשירי סמסונג גלקסי. בנוסף, שעוני הסדרה כוללים גם רמקול ומיקרופון מובנים לצורך מענה לשיחות, הם תומכים בטעינה אלחוטית ומגיעים עם סוללה עוצמתית של עד 40 שעות. 

נכנסים לכושר: תוכלו להיעזר בשעון Watch 4 כדי לספור צעדים, לבדוק קלוריות, להישאר מעודכנים בנוגע למיקום שלכם ועוד. ובזכות החיישן החדש Samsung BioActive שאחראי על תיעוד הרכב הגוף בזמן אמת, תישארו מעודכנים גם לגבי ההתקדמות אל יעדי הבריאות האישיים שלכם. 

בריא לדעת: שעוני Watch 4 דואגים לכם לא רק במהלך האימון אלא גם בזמן השינה. כלי מעקב השינה שעל גבי השעונים יכול לזהות ולנתח את שלבי השינה, למדוד את רמות החמצן בדם ולקבל תובנות שיעזרו לכם לשפר את איכות השינה.

samsung watch 4 esim 44mm silversamsung watch4 classic esim 46mm


מוכנים לשדרג את האימונים, אופן העבודה ואפילו השינה שלכם? גלשו אל קטגוריית השעונים החכמים בחנות פלאפון, בחרו את השעון החכם הבא שלכם ותוכלו ליהנות מאחריות יבואן לשנה ומשלוח עד הבית ללא עלות.


 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי