נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מתקדמים לשעוני Galaxy Watch 6: כל הפרטים מאחורי חשיפת הדגמים החדשים

מעקב אחרי מדדים, שליחת התראות, שימוש באפליקציות מובילות ואפילו אימון שינה – דגמי Galaxy Watch 6 החדשים משדרגים את השעונים החכמים, עם יכולות, כלים ועיצוב שאתם לא רוצים לפספס

מערכת פלאפון | 31/07/23 | 11:09 | זמן קריאה: 2 דקות

העניין הרב שמעוררים שעונים חכמים בשנים האחרונות, לא פסח כמעט על אף קבוצת גיל או מקצוע. שעון חכם הפך לאקססורי האהוב על חובבי גאדג'טים, ספורטאים שיוצאים לאימון, עובדים שזקוקים לגישה נוחה לכלים מתקדמים ואפילו בני הגיל השלישי. סמסונג הפכה במהירות לאחת מהיצרניות המובילות בתחום, ובחשיפת המוצרים השנתית האחרונה שלה הוצגו בפני המשתתפים זוג שעונים חכמים חדשים. מדובר בדגמים מסדרת  Galaxy Watch 6 – שכל אחד מהם מגיע בשני גדלים שונים לבחירה. כל הדגמים תומכי eSim, ומציעים מגוון רחב של תכונות חדשות, טכנולוגיות מתקדמות ואבזור משלים שאי אפשר להתעלם ממנו. 

עיצוב חדשני ומתקדם מתמיד

לפני שנתמקד בתכונות שלהם, אי אפשר שלא להתייחס אל העיצוב. בסמסונג ידועים במתן תשומת לב למראה המוצרים, מתוך הבנה שהם מלווים את הלקוחות שלהם לאורך כל היום. ומאחר ששעונים הם מטבעם אביזרים שצריכים להתאים להעדפותיו של כל משתמש, בחברה הקפידו במיוחד לשדרג את מראה הדגמים החדשים. כל השעונים מגיעים עם מסגרת דקה מבעבר ומציעים מגוון רחב של רקעים להתאמה אישית. את הרצועה עצמה ניתן להחליף בקליק אחד פשוט, בזכות כפתור שחרור רצועה נוח.

הדגמים החדשים כוללים גם מסך גדול, כאשר ה-Galaxy Watch 6 Classic מגיע בגדלי 43 מ"מ ו-47 מ"מ – שהוא המסך הגדול ביותר של סמסונג עד כה. המסך הגדול מאפשר גישה קלה יותר ליישומים, תצוגה מרשימה ולחצני מקלדת שגדולים ב-13% מהדגם הקודם. בנוסף, שני גדלי ה-Classic חוזרים עם חוגה, שנעדרה מהדגם הקודם ונועדה לניווט בממשק ללא תלות במסך המגע. דגם ה-Galaxy Watch 6 הרגיל מגיע ללא חוגה, בשני גדלים שונים לבחירה – 40 מ"מ ו-44 מ"מ. 

Galaxy Watch 6 Classic

השעונים העוצמתיים ביותר מבית סמסונג

הדגמים החדשים נועדו ללוות אתכם לכל מקום ולעמוד בקצב החיים שלכם. כדי לעשות זאת, הם מגיעים עם מעבד Exynos W930 בעל ליבה כפולה, מהירות משופרת וסוללה משודרגת שיכולה לעבוד זמן רב יותר ללא צורך בטעינה. השעונים תומכים במגוון רחב של אפליקציות חדשות כולל כל שירותי גוגל, מבחר אפליקציות מוזיקה, כושר גופני ועוד. 

אזור ניהול ספורטיבי מיוחד, שמותאם לרמת הכושר האישית של כל משתמש, יאפשר לכם ליהנות מאימון ריצה, הליכה או רכיבה מותאם אישית – באחת מבין 5 רמות מאמץ שונות. ובעזרת מעקב לחץ דם ואק"ג, תוכלו להישאר עם אצבע על הדופק לגבי כל מה שקורה. השעון גם מנטר את מצב הלב באופן קבוע, ושולח התראה במקרה של קצב לב חריג או לא סדיר.

עם Galaxy Watch 6 אתם אף פעם לא לבד

נוסף למעקב אחרי מדדי בריאות, השעונים של סמסונג מציעים גם אפשרות זיהוי נפילות ומצבי חירום. זקוקים לסיוע במצב חירום? על ידי לחיצה על מקש הבית חמש פעמים, תוכלו להפעיל את מצב החירום ולשלוח התראת SOS. וכאשר השעון מזהה נפילה, הוא שואל מידית אם יש צורך לחייג לשירות החירום.

יוצאים לריצה ורוצים לעצור בדרך בחנות האהובה עליכם? כבר לא צריך לעצור בבית. תוכלו לשלם באמצעות השעון דרך Google Wallet, בכל חנות שתומכת בתשלום בארנק דיגיטלי וללא צורך בשליפת כרטיס האשראי. השעון גם יכול ללוות אתכם בלילה ולהפוך למאמן השינה הצמוד שלכם. כולל דו"ח שינה מפורט בנוגע למצב השינה, וגישה ישירה לתוכניות אימון שינה שונות. ועל ידי עמעום המסך והשבתת התראות, תוכלו לישון היטב מבלי להיפרד ממנו אפילו לרגע.  

אם כל זה לא מספיק, השעונים תומכים בכמה מהסמארטפונים המתקדמים מבית סמסונג, מה שמאפשר לשלוט במצבי צילום דרך השעון בדגמים תומכים. הפונקציה הזו כוללת בין היתר את סדרת הדגמים המתקפלים החדשה, שגם היא נחשפה באירוע האחרון. במילים אחרות, היה שווה לחכות.

Galaxy Watch 6


הזמינו את השעון הבא שלכם כבר עכשיו
רוצים ליהנות מהשעון הבא שלכם במהירות האפשרית? לחצו כאן לרכישה, ותוכלו לעשות את הצעד הראשון בדרך לדגמי  Galaxy Watch 6 המתקדמים ביותר.

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי