נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

נעים להכיר – סמסונג גלאקסי נוט 8 

התגעגעתם לנוט? הוא חוזר אלינו בגדול. סמסונג לא נחה לאחר שהשיקה את גלקסי S8 באפריל, בחודש שעבר היא השיקה מחדש את הנוט 7 או בשמו החדש Galaxy note fan edition. סמסונג השיקה את גלקסי נוט 8. כל החידושים בפאבלט הענק והחדש לפניכם. 

מערכת פלאפון | 28/08/17 | 11:32 | זמן קריאה: 2 דקות

הגודל קובע
סדרת מכשירי Note פרצה לחיינו לפני 6 שנים והשאירה חותם גדול על עולם הסלולר עם בשורת הפאבלטים. שילוב יפהפה של טלפון וטאלבט, שגרם לשאר חברות הסלולר לייצר מכשירים בעלי נוכחות מרשימה ומסך גדול. 



(מתוך היוטיוב של סמסונג)

קצת מפרט
נוט 8, יגיע אלינו לישראל בעוד פחות מחודש, בעל מסך בגודל של 6.3 אינץ' ועם עט מגע כמובן ה - S-PEN, דומה בעיצובו לגלקסי S8 וגדול ממנו במעט. המסך שלו גבוה וצר מה שמקנה לו יתרון ומאפשר לנו לאחוז בו ביד אחת בלבד. המכשיר יכלול לראשונה מערך צילום כפול בדומה ליצרניות שעושות זאת כבר, Lg  Huawei  ו-Apple 2 מצלמות בגב המכשיר בעלות 12 מגה פיקסל כולל מייצב תמונה אופטי (OIS) בשני החיישנים(!), המכשיר יאפשר מצב צילום כפול שמצלם בסיוע שתי העדשות בו זמנית, וגם סמסונג מבטיחה יכולות צילום מרהיבות גם בתאורה שאינה אופטימלית. באופן כללי, ישנן יכולות ביצועים מרשימים, במפרט הטכני ניתן למצוא מעבד בעל 8 ליבות, זיכרון פעולה שעומד על  6 גיגה-בייט, רכיב אחסון -64 גיגה-בייט ומאפשר גם הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון עד 256 גיגה-בייט.  המכשיר יעמוד בסטנדרט של מכשירי הסלולר עם עמידות בפני אבק ומים, אם תהיתם- הכניסה לאוזניות היא סטנדרטית. למעשה יכולות הנוט 8 דומות ליכולות הגלקסי S8 פרט לשילוב כמובן של עט המגע, ישנם שיפורים גם בתחום הזה - האופציות לשלב סימון משפטים, תרגום ואף אנימציות של טקסטים.



שאלת השאלות: מה עם הסוללה?
כן כן, הסוללה, כמה שסמסונג הייתה רוצה למחוק מהפלנטה את תקרית מכשיר הדגל שלה נוט 7. הפעם מדובר במכשיר בעל בסוללה בנפח של  mAh 3,300 ובעלת טעינה של חיבור והטענה אלחוטית של סמסונג.  

סירי מי? לנו יש את ביקסבי!
ביקסבי מגיבה לפקודות קוליות, ומסוגלת לבצע משימות כמו שינוי בהירות המסך, פתיחת מצלמת הסלפי, כיבוי והפעלה של קישוריות ו -.WIFI-  ככלל, כרגע ביקסבי מוגבלת ביכולותיה לא כמו אחיותיה העוזרות הקוליות בשאר יצרניות הסלולר, אך אל דאגה, סמסונג תפתח את ביקסבי שתעמוד בציפיות וככלל סמסונג שואפת לקשר את ביקסבי כחלק בלתי אינטגרלי מכלל המכשירים המחוברים שלה כחלק מפיתוח ה - IOT.




המכשיר יושק בצבעים שונים: שחור, זהב, ויהיה זמין החל מה-25 בספטמבר. בפלאפון תוכלו לקבל בהרשמה מוקדמת גם ערכת אביזרים בשווי 700 ₪ במתנה. 





 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי