נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

השעונים החכמים שיגרמו לכם להשאיר את הסמארטפון בבית

הגיע הזמן להתקדם לפתרון שישאיר אתכם זמינים בכל רגע. גם אם הסמארטפון בבית, אם שכחתם אותו בעבודה או אפילו אם הילדים שוב "השאילו" אותו כדי לשחק בו בעצמם.

מערכת פלאפון | 10/06/19 | 11:46 | זמן קריאה: 2 דקות

הוא בתיק, על השולחן או שאולי שכחנו אותו כשנעלנו את הדלת? הצורך להישאר זמינים ללא הפסקה הופך כל רגע הרחק מהסמארטפון למלחיץ במיוחד, וגורם לרובנו להגיב בבהלה בכל פעם שהוא לא נמצא לנגד עינינו. מעבר לרצון לדבר עם משפחה וחברים, סמארטפונים מצטיינים גם בהעברת הזמן עם האזנה לשירים או לפודקאסטים, שלא לדבר על ניווט בפקקים בסוף היום.

מצד שני, למרות התועלות המשמעותיות הללו, ישנם גם מצבים בהם היינו מעדיפים להניח את המכשיר בצד. בילוי בים למשל, היה יכול להפוך להרבה יותר רגוע בלי החשש מנזקי חול או מגניבה שלו. יציאה לריצה לעומת זאת, הייתה נעשית קלה יותר אם לא היינו צריכים להיסחב עם הסמארטפון רק כדי לשמוע מוזיקה. הפתרונות הנפוצים לבעיות הללו מתמקדים סביב נרתיקי נשיאה או כיסויים מיוחדים, אבל מעכשיו תוכלו ליהנות מפתרון הרבה יותר חכם, נוח ואפילו אופנתי. 



שומרים על זמינות מסביב לשעון

במקום לקחת את הסלולרי לכל מקום, לחפש אחריו בחשש ולדאוג שהוא לא ניזוק, תוכלו להתקדם לפתרון שישאיר אתכם זמינים בכל רגע. גם אם הסמארטפון בבית, אם שכחתם אותו בעבודה או אפילו אם הילדים שוב "השאילו" אותו כדי לשחק בו בעצמם.  התקשורת המהפכנית הזו מתאפשרת באמצעות שעוני eSIM, שישווקו בישראל לראשונה באמצעות פלאפון. מדובר בשעונים חכמים שניתנים לענידה, במטרה להתחבר לסמארטפון מרחוק ולהישאר מחוברים 24/7.

eSIM (קיצור של Embedded Sim) הוא למעשה הדור החדש של כרטיסי הסים כפי שטרם הכרתם אותם. מדובר ברכיב אלקטרוני קטן שניתן להטמעה גם במכשירים קטנים כמו שעונים, שמקושר למספר הסלולארי האישי שלכם ומאפשר לשמור על זמינות גם כשהמכשיר עצמו לא לידכם. 

על איזו זמינות מדובר? עם ה-eSIM תוכלו לקבל ולהוציא שיחות והודעות SMS, לשמור על גישה לאנשי הקשר, להישאר מחוברים לאינטרנט, לנווט על בסיס אפליקציית אפל, להשתמש ביתר האפליקציות במכשיר ולשמוע מוזיקה או פודקאסטים. הסמארטפון נכבה? הודעות ה-SMS יחכו לאחר כך, אבל תוכלו להמשיך לקבל שיחות ולגלוש ברשת ללא הפרעה. אגב, לוורקהוליקים מביניכם, נגלה שהשעון מאפשר גם לענות למיילים מכל מקום. אבל לא חייבים.




עכשיו תורכם לבחור

שעון שמלווה את מי שעונד אותו לאורך היום, לא מועיל רק למטרות פונקציונאליות אלא משמש גם כגאדג'ט  מעוצב. מסיבה זו, בפלאפון תוכלו לבחור את שעון ה-eSIM שלכם מבין מגוון רחב של שעונים שמיועדים למשתמשי אפל וגם לבעלי סמסונג. נוסף על כל היתרונות שציינו, ה-Apple Watch כולל ווקי טוקי, אק"ג ועוד. הוא יספור עבורכם צעדים, ימדוד דופק ואפילו יגיד לכם כמה קומות עליתם. אז אם חיפשתם סיבה להשתמש פחות לא רק בסמארטפון אלא גם במעלית, קיבלתם אפילו כמה כאלה.

מי שמעדיף את הספורט שלו מחוץ לחדר המדרגות יוכל כמובן לצאת לריצה, חדר כושר או אפילו לשחייה ללא הסלולרי, ולזכות בשותף מושלם למגוון עצום של פעילויות גופניות. כולל אפילו התממשקות למכשירים בחדר הכושר. 




רוצים להיות הראשונים לענוד את השעון שיגרום לכולם לתהות איך אתם תמיד מחוברים?
הזמינו עכשיו באתר פלאפון כבר עכשיו, ותתחילו להתאמן על להשאיר את האייפון בבית.
בעלי אנדרואיד? לא שכחנו אתכם. כל הפרטים על שעוני eSIM של סמסונג יגיעו אליכם ממש בקרוב...



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי