נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.


כתב אחריות לטלפון סלולרי מתוצרת Alcatel


פרטי היבואן: אקסל טלקום בע"מ ח.פ. 839963315
טלפון: 7681515-03 | פקס: 7681516-03
רח' הברזל 43, רמת החייל, תל אביב 01796

הגדרות
יצרן המכשיר: TCT Mobile
אקסל טלקום בע"מ: החברה אשר מונתה על ידי TCT Mobile כיבואנית הבלעדית של
מכשירי טלפון סלולריים מתוצרת TCT Mobile לישראל. אקסל טלקום בע"מ היא הנותנת
את שירותי האחריות במסגרת כתב אחריות זה לטלפונים הסלולריים מתוצרת TCT Mobile ,
שיובאו על ידה.
"המוצר": טלפון סלולרי מתוצרת " TCT Mobile ", דגם המכשיר: "אלקטל".
"לקוח": מי שמחזיק כדין במוצר שיובא לישראל ע"י אקסל טלקום בע"מ ובתעודת האחריות.
"משווק מורשה": הגוף המורשה לשווק את "המוצר" על ידי אקסל טלקום בע"מ או על ידי
מפעיל רשת התקשורת הסלולרית.
"מערכת רט"ן": מערכות רדיו טלפון נייד הפועלות בשיטה סלולרית. - -
"תחנת שירות מורשית": תחנת שירות/מעבדה למתן שירותים טכניים לטלפונים
סלולריים מתוצרת " TCT Mobile " ולאביזרים נלווים מאושרים, ומורשית לעסוק בכך או על
על ידי מפעיל רשת התקשורת הסלולרית. רשימת תחנות השירות המורשות המופעלות על
ידי אקסל טלקום בע"מ מצורפת לתעודת אחריות זו.
"נקודת מכירה": נקודת מכירה בה מוצע המוצר למכירה.

אקסל טלקום בע"מ אחראית כלפי הלקוח בלבד, לתקינות המוצר, מבחינת
ליקויים כלשהם בעבודה ו/או חומרים, בתנאי שנעשה במוצר שימוש נכון וסביר
ובכפוף לתנאים הבאים.

השירות במסגרת כתב אחריות זה יינתן על ידי אקסל טלקום בע"מ בכפוף לתנאים הבאים:
האחריות למוצר היא לתקופה של שנה אחת ( להלן )"תקופת האחריות".
על אף האמור, בכל הנוגע ללקוח שאינו בגדר "צרכן" כמשמעותו של מונח זה בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א 9119 , האחריות לסוללה לגביו הינה 0 חודשים -
בלבד. תקופת האחריות מתחילה עם מסירת המוצר ללקוח.
האחריות תקפה רק למוצרים שיובאו לישראל על ידי אקסל טלקום בע"מ.
"מוצר" אשר נתגלה בתוך תקופת האחריות כלקוי ואשר סיבת הליקויים בעבודה ו/או
חומרים, יתוקן על ידי אקסל טלקום בע"מ, או יוחלפו בו חלקים פגומים או חלקים אשר
לא תפקדו בהתאם למפרט הטכני, בחלקים חדשים ומקוריים, בהתאם לשיקול דעתה
הבלעדי של אקסל טלקום בע"מ ועל חשבונה, ואקסל טלקום בע"מ תמסור ללקוח
אישור על ביצוע התיקון הכולל פירוט של מהות התיקון והחלקים שהוחלפו.
לא תוקן המוצר כאמור אקסל טלקום בע"מ ו/או מי מטעמה תספק ללקוח מוצר חדש -
זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך או תשיב ללקוח את התמורה ששלם בעדו, הכל__

רשימת תחנות שירות מורשות:
פירוט עדכני של מרכזי שירות נוספים ושעות פעילות ועדכונים לגבי מיקום
ושעות פעילות תחנות השירות שלעיל, ניתן לקבל בטלפון *>1>9>8 מהפלאפון או 1-800-050-199

פרטי העוסק: פלאפון תקשורת בע"מ ח.פ. 833116815
דרך יצחק רבין 44 , גבעתיים פקס: 606-7671666
www.pelephone.co.il

 
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי