נספח הצטרפות לשירות: "חבילת חו"ל למצרים" (להלן" החבילה" / "התכנית", לפי העניין או "השירות").
(תקף למצטרפים מיום 11.04.22).
אני/נו הח"מ מסכים/ים להצטרף לשירותים הנ"ל על פי התנאים שלהלן:
הלקוח בוחר להצטרף לשירות באמצעות מספר המנוי שלעיל.
סמן X במקום המתאים שם השירות מחיר השירות
0
חבילת חו"ל למצרים מחיר החבילה: 195 ₪
כמות יחידות כלולות:
דקות שיחה נכנסות / יוצאות: 100
כמות הודעות SMS: 100
תעריף דקת שיחה יוצאת / דקת שיחה נכנסת/ הודעת SMS מעבר ליחידות הכלולות: 1.90 ₪
תעריף דקת שיחה מקומית / דקת שיחה בינלאומית: 4.90 ₪
נפח גלישה כלול: 2GB לגלישה סלולארית במצרים.
בסיום נפח הגלישה הכלול בחבילה, הגלישה תיחסם.
החבילה והתוכנית בתוקף למשך 7 יום ממועד תחילת תוקף החבילה.
לתשומת ליבך ההצטרפות לשירות באמצעות האתר כוללת הצטרפות לקבלת מידע שיווקי. מבלי לגרוע מהאמור, ההצטרפות לשירות בכל אופן שהוא, כוללת קבלת עדכונים על שירותים והטבות של צדדים שלישיים הקשורים לשירות. ראה התייחסות לעניינים אלה בסעיפים "הסכמה לקבלת מידע שיווקי עם הטבת 10GB למצטרפים באתר" ו – "קבלת עדכונים על שירותים והטבות במסגרת ההצטרפות".
התנאים והתעריפים הנ"ל הינם בכפוף לתנאי החבילה שלהלן:
1. התשלום בגין החבילה יחול מכניסת החבילה לתוקף ואינו מותנה בשימוש בפועל. החבילה לשימוש חד פעמי.
א. יחידות כלולות: דקת שיחה יוצאת לארץ, דקת שיחה נכנסת, משלוח הודעת SMS ונפח גלישה. היחידות אינן ניתנות למימוש בחיוג/שליחת הודעת SMS אל שירותים, מספרים מיוחדים וכו' ו/או אל יעדים אחרים.
ב. תעריף ליחידה בשימוש מעבר ליחידות הכלולות: התעריף יחול במקרה של שימוש מעבר לכמות היחידות הכלולות.
ג. תעריף דקת שיחה שאינה כלולה בחבילה: התעריף יחול על דקת שיחה בינלאומית או דקת שיחה מקומית.
תעריף ליחידה בשימוש מעבר לחבילה או תעריף לדקת שיחה שאינה כלולה בחבילה יחולו כל עוד החבילה בתוקף.
השימוש בחבילה תקף למצרים בלבד.
2. תנאי ותעריפי החבילה תקפים בשימוש בחו"ל באמצעות כרטיס ה-SIM המקושר/ים למנוי שבחבילה.
3. תעריפי החבילה אינם חלים על שיחות וידאו אשר יחוייבו בהתאם לקבוע במחירון פלאפון חו"ל, כפי שיתעדכן מעת לעת.
4. תעריפי החבילה אינם תקפים בשימוש המבוצע - בספינות (גם בלב ים) / בטיסות / בשירות לוויני - גם אם שימוש זה נעשה בטריטוריה של מצרים. במקרה של שימוש כאמור, יש לברר את התעריפים והתנאים טרם השימוש.
5. לתשומת ליבך, לא תתאפשר גלישה סלולרית במטוסים וספינות.
6. יחידות זמן לחיוב בשיחות: החיוב במסגרת שירות פלאפון חו"ל יבוצע על בסיס יחידות החיוב הקבועות במחירון שירות פלאפון חו"ל, כפי שיתעדכן מעת לעת. בהעדר קביעה כאמור במחירון הנ"ל, יחויב הלקוח, בשיחות על פי זמן השימוש, על בסיס יחידה של דקה שלמה (קרי - עיגול שיחה הקצרה מדקה לדקה שלמה-60 שניות). החיובים ישולמו בש"ח.
7. במשלוח הודעות טקסט (SMS) ארוכה מ-70 תווים בעברית ו- / 160 תווים באנגלית, תחולק ההודעה למספר הודעות מתאים, ותחויב בגין אותה כמות הודעות. לדוג': הודעה בעברית בת 90 תווים תחולק לשתי הודעות והחיוב יהיה בגין שתי הודעות.
במקרים מסוימים (על פי קביעת המכשיר/האפליקציה) כגון אלו שלהלן, הודעת טקסט הנכתבת כ- SMS במכשיר, תישלח ותחויב כהודעת MMS ולא כ- SMS. ברוב המכשירים תופיע הודעה על כך (כגון: "ממיר להודעת מולטימדיה", או הצגת נפח הודעה). לפירוט נוסף יש לעיין בחוברת תנאי ההתקשרות שבאתר פלאפון.
הערות והגדרות לשירות הגלישה שבחבילה:
8. נפח הגלישה הניתן במסגרת החבילה והתכנית הינו כמפורט בטבלה. נפח הגלישה ניתן למימוש בגלישה סלולרית בלבד באמצעות מכשיר טלפון נייד במצרים ומיועד לשימוש גם באמצעות לפטופ, מודם, ראוטר, נטסטיק וכיוצ"ב.
9. נפח הגלישה שבחבילה/תכנית (לפי העניין) ניתן למימוש ברשתות ספציפיות בלבד (מפעילים) הפועלות במצרים. בהקשר זה, מיודע הלקוח כי במסגרת החבילה, גלישה במצרים באמצעות רשתות אחרות שאינן הרשתות שבחבילה, לא תתאפשר כלל, גם לא ע"י בחירה באופן ידני בהן וגם אם לאותן רשתות יש הסכם עם פלאפון באותה מדינה בנוגע לשירותים אחרים של פלאפון חו"ל. לקוח המצטרף לחבילה יקובע על אותן רשתות מראש וזאת, גם בהתייחס לשירותי פלאפון אחרים שאינם במסגרת החבילה. העובדה כי במדינה מסויימת קיימת רשת התומכת בגלישה בדור 4 או בדור 5, אינה מבטיחה כי הלקוח יקובע על רשת זו או על רשת אחרת התומכת בגלישה בדור 4 או 5. למידע עבור הרשתות בכל מדינה ומדינה ניתן לפנות לנציג שירות הלקוחות בטלפון *444.
10. על פי הנחיית משרד התקשורת, תישלח הודעת SMS אל המכשיר בסמוך ככל הניתן למימוש נפח של 75%, ו-100% מהחבילה, וכן בסיום תקופת החבילה. במקרה בו תעודכן החבילה במנוי המקושר למחשב נייד/טאבלט, תישלח הודעה על סיום תקופת החבילה למנוי שבחבילה או למספר נוסף שמסר המנוי בעת ההצטרפות. מבלי לגרוע מהאמור, פלאפון רשאית לשלוח הודעות SMS נוספות בקשר עם המימוש או החבילה או התכנית, לפי שיקול דעתה, למכשיר או למספר הנוסף.
מובהר כי הודעות מימוש הנפח, עשויות לכלול לפי שיקול דעת פלאפון, גם הצעה לרכישת חבילות נוספות וזאת גם אם הלקוח חסום לקבלת מידע שיווקי בפלאפון. ההצטרפות לחבילה זו מהווה הסכמה לקבלת תוכן שיווקי כאמור.
11. נפח גלישה שלא מומש אינו ניתן לצבירה או להעברה.
12. שירותי דור 3, 4 ו-5 בחו"ל ניתנים במכשירים תומכים בדור 3/דור 4/דור 5 (לפי העניין) ובהתאם לאזורי הכיסוי של כל אחת מהרשתות הללו במצרים ולהסכם של פלאפון עם מפעילי התקשורת במדינת היעד. למנוי בחבילה/תכנית- ע"פ רשימת הרשתות במצרים שבחבילה/תכנית.
13. מקטעי חיוב בשירות גלישה: תקשורת נתונים בחו"ל מחושבת ביחידות של 100KB (כל SESSION תקשורת נתונים מעוגל כלפי מעלה ליחידות 100KB הקרובה), וזאת אלא אם קיימת קביעה אחרת לעניין יחידות העיגול (שונה מ-100KB) במחירון פלאפון חו"ל העדכני.
14. נפח הגלישה בארץ אינן תקף לגלישה בחו"ל ולהיפך.
15. הערה מיוחדת לבעלי מכשיר BlackBerry:
אם הינך מנוי בעל מכשיר BlackBerry הנהנה מחבילת גלישה בחו"ל ייחודית ל BlackBerry, במצרים חבילת ה BlackBerryתהיה קודמת לנפח הגלישה הכלול במסלול. כלומר, רק בסיום מימוש נפח הגלישה הכלול בחבילת ה BlackBerry, תוכל לממש את הגלישה במסלול. לא ניתן לממש את שני נפחי הגלישה במקביל.
16. ידוע ללקוח כי ההצטרפות לחבילה זו כרוכה בהסרת חסימת נדידה למצרים לתקופת החבילה. הסרת חסימה זו תהיה לכלל השימושים במצרים כגון שיחות, מסרונים, גלישה וכו'. מובהר כי בהסרת חסימה למצרים, עשוי מכשיר הנמצא באזור הגבול עם מצרים (עדיין בשטח ישראל), לנדוד באופן אוטומטי, לרשת הרט"ן של מצרים ובמקרה כזה החיוב עבור השירותים יהיה על פי תעריפי חבילה זו או מחירון פלאפון חו"ל התקף באותה עת.
17. אם הלקוח ביקש פתיחה לירדן ומצרים טרם ההצטרפות לחבילה זו, בסיום תוקף החבילה, תישאר הפתיחה לירדן ומצרים, כל עוד לא נתבקש אחרת במפורש על ידי הלקוח.
18. הסכומים / תעריפים שבנספח זה כוללים מע"מ בשיעור 0%
הערות כלליות:
19. על אף האמור בטופס הגישה לשירותים, עקב הנחיות חדשות של משרד התקשורת, מנוי פרטי ועסקי מפוצל ללא חבילה/מסלול גלישה בחו"ל ייחסמו לגלישה בחו"ל. בנוסף, מנוי פרטי ללא חבילה/מסלול גלישה בארץ ייחסם לגלישה בארץ אלא אם יפנה בבקשה אל מוקד שירות הלקוחות ב*166 להסרת החסימה".
20. למנויים במסלול TRAVEL: בסיום החבילה ובלבד שהלקוח חזר לארץ יתעדכן מחדש מסלול TRAVEL לנסיעה/ות הבאה/ות.
21. מנויי פריפייד או מנוי עם חבילת חו"ל או מנויים בחבילות Unlimited All In One / Unlimited All In וואלה אחרות אינם יכולים להנות מתנאי החבילה והתכנית, גם אם צורפו אליו, מכל סיבה שהיא.
22. הבהרה: פלאפון מציעה, מעת לעת מסלולים/חבילות בתעריפים שונים, לפי שיקול דעתה. מומלץ ללקוח לבדוק את תעריפי מסלוליו, תמהיל השימוש שלו וכו'. באחריות הלקוח להתעדכן על חבילות או מסלולי חו"ל חדשים שיוצאים מעת לעת עם תעריפים ורכיבים אחרים.
23. אין כפל הטבות עם חבילות/הנחות אחרות.
24. שרותי פלאפון חו"ל ניתנים בכפוף לתנאי, תעריפי ואזורי הכיסוי של שירות פלאפון חו"ל, כפי שיתעדכנו מעת לעת.
25. אזורי כיסוי: הלקוח מודע לכך כי פלאפון רשאית לשנות את אזורי הכיסוי בשירות פלאפון חו"ל לפי שיקול דעתה, ללא הודעה, לרבות צמצום של אזורי כיסוי במצרים. באחריות הלקוח להתעדכן באזורי הכיסוי טרם השימוש בפועל בשירות באמצעות מוקד פלאפון חו"ל או אתר האינטרנט. צמצום אזורי כיסוי כאמור, לא יהווה עילה כלשהי מצד הלקוח כלפי פלאפון.
26. במקרה של סתירה או אי התאמה בין נספח זה לבין הוראות ההסכם או כל מסמך אחר, תינתן עדיפות להוראות נספח זה.
27. פלאפון רשאית לשנות את תנאי ותעריפי החבילה מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי.
הסכמה לקבלת מידע שיווקי עם הטבת 10GB למצטרפים באתר:
אם בחרת לקבל מידע שיווקי הינך מאשר לקבל מפלאפון ו/או מגופים הקשורים עמה עסקית (לרבות חברות קבוצת בזק, כגון די.בי.אס שירותי לווין ובזק בינלאומי), מידע שיווקי ופרסומי, כולל הצעות למוצרי ושירותי פלאפון ו/או של הגופים הללו וכן הטבות המגיעות לך כלקוח פלאפון (לרבות על פי סעיף 30א לחוק התקשורת), וזאת באמצעות פרטי הקשר שמסרת. כמו כן, הינך מאשר לפלאפון להעביר את פרטי הקשר שלך לגופים אלה לצורך משלוח הודעות ועדכונים כאמור על ידם אליך.
הרשאה זו תהיה בתוקף גם לאחר סיום ההתקשרות בין פלאפון ובינך ותשמש גם לצורך פנייה מטעם פלאפון אליך בהצעות התקשרות חדשות או הצעות שיווק אחרות, באמצעים הנ"ל. באפשרותך לשנות את בחירתך בכל עת באמצעות פניה אל מוקד השירות.
להסר ספק, אי הסכמה לקבלת מידע שיווקי כאמור איננה חלה: (1) על הודעות שירותיות הנשלחות במסגרת חלק מהשירותים ומהתכניות של פלאפון, לרבות הודעות בדבר ניצול חבילת הגלישה, בטרם עצירת הגלישה. (2) פרסומים (לרבות, באמצעות התראות, צלילים ותגי צלמיות) הנשלחים במסגרת אפליקציות של פלאפון או מי מטעמה, בהן אישרת קבלת עדכוני PUSH באותה אפליקציה (אישור פרטני או כחלק מהגדרות המכשיר שלך). במידה וברצונך לבטל קבלת פרסומים כאמור, ביכולתך לעשות כן באמצעות הגדרות האפליקציה הספציפית או בהגדרות המכשיר. (3) הודעות שאינן נכללות בסעיף 30 א' לחוק התקשורת (בזק ושידורים)-התשמ"ב 1982 כגון, שיחות טלפון וכד'.
אישורך גובר על כל בחירה קודמת שלך. אישורך במסגרת הצטרפות לחבילה זו, יגבר גם במקרה בו ביקשת להיחסם לקבלת המידע במסגרת סעיף אחר בנספח זה.
באפשרותך לבקש הסרה מקבלת מידע שיווקי גם בתקופת חבילת הגלישה על ידי פניה למוקד השירות.
- הטבה של חבילת גלישה 10GB למשך שני מחזורי חיוב:
- ההצטרפות לחבילת הגלישה הינה לשני מחזורי חיוב בלבד ובסיום, תבוטל חבילת הגלישה אוטומטית.
- קצב העברת הנתונים הנתמך בשירות, בהתאם לחבילת הגלישה הקיימת למנוי במועד ההצטרפות לשירות, ובכפוף למגבלות השירות.
- הנפח הנוסף שבמסגרת חבילת הגלישה אינו ניתן לצבירה אם לא מומש בחודש מסוים ואינו ניתן להעברה.
- בהצטרפות במהלך מחזור חיוב יוקצה מלוא הנפח החודשי הנוסף למימוש.
- בסיום הנפח הנוסף תתאפשר גלישה בקצב מואט/ עצירת הגלישה למנוי/ גלישה בחיוב - לפי תנאי חבילת הגלישה ועד לתחילת מחזור החיוב הבא.
- השירות יתאפשר רק למנוי בעל חבילת גלישה.
- נפח הגלישה במסגרת חבילת הגלישה מיועד לגלישה בישראל בלבד.
קבלת מידע שיווקי:
במקרה בו בחרת לקבל מידע שיווקי – בחירה זו מהווה הסכמה לקבל מפלאפון ו/או מגופים הקשורים עמה עסקית (לרבות חברות קבוצת בזק, כגון די.בי.אס שירותי לווין-yes ובזק בינלאומי), מידע שיווקי ופרסומי, כולל הצעות למוצרי ושירותי פלאפון ו/או של הגופים הללו וכן הטבות המגיעות לך כלקוח/ת פלאפון (לרבות על פי סעיף 30א לחוק התקשורת), וזאת באמצעות פרטי הקשר שמסרת ו/או שתמסור בעתיד. ההצעות תישלחנה למכשיר, לכתובת דוא"ל וכיוצ"ב. כמו כן, הינך מאשר/ת לפלאפון להעביר את פרטי הקשר שלך לגופים אלה לצורך משלוח הודעות ועדכונים כאמור על ידם אליך. הרשאה זו תהיה בתוקף גם לאחר סיום ההתקשרות בין פלאפון ובינך ותשמש גם לצורך פנייה מטעם פלאפון אליך בהצעות התקשרות חדשות או הצעות שיווק אחרות, באמצעים הנ"ל. באפשרותך לשנות את בחירתך בכל עת באמצעות פניה אל מוקד השירות.
קבלת עדכונים על שירותים והטבות במסגרת ההצטרפות:
בנוסף על האמור, מובהר ללקוח כי ההצטרפות לחבילה זו, כוללת הסכמה לקבלת עדכונים מפלאפון שיישלחו באמצעות הודעות למכשיר ולמייל בנוגע להטבות ו/או שירותים נלווים או מתאימים לנסיעה לחו"ל וכד' לרבות הטבות ושירותים של צדדים שלישיים. עדכונים אלה יישלחו לך גם במקרה בו ביקשת להיחסם למידע שיווקי לאחר ההצטרפות לחבילה זו כאמור לעיל. מובהר כי פלאפון אינה מחויבת למתן הטבות מעין אלו בכלל או להשארת הטבות שהוצעו בתוקף במשך תקופת החבילה/התכנית, ככל שהוצעו כאלו. מובהר כי שירותים והטבות של צדדים שלישיים המוצעים למצטרפים לחבילה/תכנית, אינם באחריותה של פלאפון.
אפשרויות דרכי הביטול:
ביטול החבילה/התכנית על ידי לקוח פרטי שהינו "צרכן" כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "החוק") יתאפשר עד 14 יום ממועד ההצטרפות כל עוד לא נעשה שימוש
בביטול על ידי צרכן כאמור יתאפשר באחד מהאמצעים הבאים ולאחר מסירת מספר תעודת זהות:
• בדואר רשום: פלאפון תקשורת בע"מ, דרך שלמה שמלצר 94, קרית אריה, פתח תקווה - לתפעול
• פקס: 050-7048053
• טלפון: מוקד שירות לקוחות 444* מהמכשיר או 1-800-050-166 / 050-7077766 מכל טלפון בישראל.
• מרכז שירות.
• Contact@pelephone.co.il
• לכל לקוח אחר-ביטול יעשה על פי נהלי פלאפון כפי שיהיו מעת לעת.
בנספח זה הכוונה גם ללשון זכר, נקבה או רבים.
בעסקה טלפונית אין צורך בחתימה.
חברת פלאפון תקשורת בע"מ מספר ח.פ. 511076572