נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.
לניהול מכשירי העסק
 
שירות המגן על העסק שלך ומציע סביבה מאובטחת לצד ממשק ניהול ושליטה-
בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר נייד!

איך השירות מגן על העסק שלי?

 
סביבה עסקית מאובטחתהפרדה בין שימושים עסקיים לפרטיים תחת אזור מאובטח ומוצפן
דוא"ל מנוהל ומאובטח גישה מאובטחת וניהול מרחוק לדוא"ל העסקי, יומנים ואנשי קשר
מערך ניהול סיסמאותיצירת סטנדרט אבטחה לניהול ואכיפת סיסמאות (פסקודים)
שמירה על אבטחת הנתוניםיכולת איתור, מחיקה ונעילה מרחוב באופן סלקטיבי לנתונים ממכשירים שאבדו או נגנבו

לרשימת המאפיינים המלאה >

 

רוצה לצרף את העסק שלך? השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם

שדה חובה
שדה חובה
הקלד מספר תקני שלך
אפשר להכניס מספר נייד בלבד
שדה חובה
הקלד אימייל תיקני שלך
הקלד אימייל תיקני שלך
פרטיך נשלחו בהצלחה, נציג פלאפון ייצור איתך קשר בהקדם
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה

ברגעים אלו נשלח SMS עם קוד זיהוי חד פעמי למספר הנייד שבחרת
יש להזין את הקוד שקיבלת כאן:

שדה חובה
הקלד קוד בן 6 ספרות

טכנולוגיית Samsung Knox
פלטפורמת האבטחה המובילה בעולם

הגנה כוללת משכבת החומרה ועד שכבת התוכנה
הפרדה מוחלטת של מידע אישי ומידע עסקי באותו מכשיר
זכתה לאישור משרד ההגנה האמריקאי משמשת ממשלות ותאגידים
ברחבי העולם.


*Knox Container אופציונלי ומתאים למכשירי סמסונג בלבד


כל עסק והעסק הבטוח שלו!

פתרונות גדולים לעסקים קטנים
פתרונות קטנים לעסקים גדולים


שאלות ותשובות

מה זה EMM/MDM?
מערכות מסוג EMM/MDM הנן מערכות המספקות הגנה על מכשירי טלפון ניידים/טאבלטים וציוד קצה נוסף. 
שימוש במערכות אלו מאפשר הפרדה בין מידע פרטי ומידע ארגוני ע"ג המכשיר, ניהול המכשירים מרחוק והגנה במקרי אובדן מידע וגניבה של המכשירים.
מהו שירות העסק הבטוח?
שירות העסק הבטוח של פלאפון, מערכת ניהול ואבטחת מידע מבית "סמסונג נוקס" (EMM Knox Premium) משלבת סביבה מאובטחת לצד ממשק ניהול ושליטה במכשירים ניידים עבור עסקים. 
המוצר מבוסס שירות בענן ומאפשר ללקוח עסקי לנהל קבוצת מכשירים ניידים באמצעות ממשק ניהול פשוט. 
מדובר בפתרון המיועד לכלל ההתקנים הניידים בארגון (IOS, אנדרואיד) וכולל שני סוגי רישוי: רישיון לחיבור מכשיר אחד ו-רישיון לחיבור עד 3 מכשירים תחת אותו משתמש.
השירות מותאם לסביבה ארגונית של עד 25 משתמשים. עבור ארגונים גדולים לפלאפון מגוון פתרונות אבטחה מהחברות המובילות ביותר בעולם. למידע
מהם הפיצ'רים המרכזיים שיוצעו במסגרת השירות?
o שליטה מרחוק על מכשירי העסק – מגוון כליים למנהל לביצוע פעולות מרחוק: נעילה, מחיקת התוכן הארגוני, מחיקה מלאה של תכולת המכשיר, איתור מכשיר ועוד.
o מנגנון ניהול סיסמאות (פסקודים) – הגדרת מדיניות סיסמאות למכשירי העסק ע"י חוקיות ותוקף הסיסמה, זמן וסוג הנעילה (תבנית, קוד, סיסמה , אצבע וכו').
o הגנה על מערכת ההפעלה – הגנה מובנת ואוטומטית לבדיקה מערכות הפעלה פרוצות המאפשרת תגובה במידה והמכשיר נפרץ, החל מהודעה למנהל המערכת ועד נעילה ומחיקת של המכשיר כולו.
o דוא"ל מאובטח ומנוהל – הגדרת הדוא"ל הארגוני על גבי המכשיר בקוד בקרת כניסה (סיסמה) ותחת אזור עסקי מוגן ומוצפן עם יכולות ניהול מרחוק בעזרת ממשק הניהול המרכזי של המערכת.
איך מפעילים את השירות?
להפעלת השירות יש להוריד את קובץ ההתקנה.
24 שעות מרגע ההצטרפות לשירות תשלח הודעת סמס עם שם משתמש וסיסמה אקראית אותם יידרש המנוי להזין במסך ההתקנה. בכל תהליך ההגדרה יש להישמע להוראות ההפעלה.
ניתן לכבות את השירות באמצעות קובץ ההתקנה של המערכת ע"י בחירה Settings > Unenroll. תהליך זה ינתק את המשתמש מהמערכת הניהול. בכל שלב יוכל המשתמש להפעיל מחדש את השירות כפי שתואר בהתחלה.
השירות יכנס למצב השהייה במקרים בהם הגדרות החיבוריות במכשיר מוגבלות, כגון: מצב טיסה, מצב חיסכון בסוללה, ביטול תקשורת נתונים (גלישה) וכו'.
לא ניתן להפעיל את השירות על מכשירים עם מערכת ההפעלה שאינה רשמית וחתומה על ידי היצרן (פרוצה).
איך מגדירים מנהל מערכת?
על מנת להתחיל ולנהל את קבוצת המכשירים של העסק, נדרש מבעל העסק להתחבר לממשק הניהול.
שם משתמש וסיסמה ימסרו למנהל המערכת לאחר שעבר תהליך הזדהות באתר השירות.
בכניסה ראשונית יתבקש המנהל להחליף את הסיסמה ומיד לאחר מכן יופנה אוטומטית לממשק הניהול המלא.
מה כולל ממשק הניהול?
ממשק הניהול של השירות (Samsung SDS IAM & EMM) מאפשר למנהל לאכוף ולנהל מדיניות מותאמת לדרישות אבטחת מידע של העסק, להגדיר פרופיל אבטחה משתנה, לנהל בצורה מאובטחת את מלאי המכשירים של הארגון ויכולות נוספות.
להורדת מדריך משתמש בעברית למערכת
מה היא סביבה מאובטחת (קונטיינר)?
סביבה מאובטחת הנה סביבה המופרדת מן הממשק הפרטי של המשתמש ומכילה את המידע הארגוני על המכשיר. 
סביבה זו מאפשרת לארגון להגן על המידע (כל המידע בסביבה זו מוצפן ומוגן) מבלי לפגוע בחוויית המשתמש הפרטית.
התקנת/הפעלת הסביבה המאובטחת מבוצע בממשק הניהול התומך באזורים מאובטחים של iOS, Google Enterprise ו- Samsung Knox Workspace.
עבור מכשירי סמסונג השירות יסופק עם הסביבה העסקית המובילה בעולם – סמסונג נוקס (Samsung Knox Workspace).
מה ההבדל בין סביבה עסקית מאובטחת לתיקייה מאובטחת?
תיקייה מאובטחת מיועדת לשימוש פרטי ועיקרה בהסתרת מידע בתוך המכשיר, מבלי יכולת לניהול מרחוק של בעל העסק. 
אינה מכילה את כל שכבות האבטחה וההגנה שהסביבה העסקית מספקת ואינה בנויה למתודולוגיית אבטחת מידע ארגונית (כגון: שגרת סיסמאות, הסרה ומחיקה של התיקייה מרחוק, הפצה של אפליקציות מורשות וכו')
מה רמת האבטחה של השירות?
המערכת עומדת בתקנים מחמירים של הצפנה ושמירה על המידע כאשר פרוטוקולי ההצפנה הנם AES וההגנה על האזור המאובטח הנה ברמת מערכת ההפעלה (בסמסונג ברמת החומרה).
סמסונג נוקס (Samsung Knox Workspace), פלטפורמת האבטחה המובילה בתחומה, מספקת הגנה כוללת End To End משכבת החומרה ועד שכבת התוכנה ומאפשרת קיום בו-זמני של מידע אישי ומידע עסקי על מכשיר אחד, בהפרדה מוחלטת וברמת אבטחה גבוהה. זכתה לאישור משרד ההגנה האמריקאי וכיום משמשת ארגונים כגון ה-FBI.
מכשיר ללא אזור מאובטח (קונטיינר) עדיין מוגן?
מכשיר ללא אזור מאובטח לאחר שביצע הפעלה לשירות, עדיין מוגן מפני אובדן וגניבת מידע (הגנה בסיסמה ע"ג המכשיר).
ניתן לאתר, לנעול, למחוק את המכשיר וניתן לזהות פריצה של מערכת ההפעלה.
לרשימת היכולות המלאה.
בעת שדרוג/החלפת מכשיר, האם שירות "העסק הבטוח" מתבטל ? 
על מנת שמהכשיר ימשיך להיות מוגן וכל ההגדרות הארגוניות שנקבעו יופעלו על גבי המכשיר החדש, נדרש מהמנוי לכבות את השירות (קובץ ההתקנה > Settings > Unenroll) במכשיר הישן ולהפעילו על גבי המכשיר החדש.
לתשומת ליבך, במידה ומנהל המערכת הגדיר אזור עסקי מאובטח, מסמכים ותמונות שנשמרו מקומית בסביבה העסקית במכשיר הישן ימחקו. יש להעביר/לשלוח את כל התכנים והמסמכים לסביבה הפרטית לפני ביצוע הכיבוי.
האם השירות עובד בגלישת WIFI?
העסק הבטוח מספק הגנה לכל סוג של גלישה ב-WIFI וברשת הסלולרית.
מה כוללים שירותי יעוץ ותמיכה מורחבת?
השירות כולל סיוע בפתרונות הגדרה, תפעול ותקלות וכן ליווי בהפעלה יכולות מתקדמות של שירות העסק הבטוח.
השירות ניתן באמצעות טלפון ו/או באמצעות דוא"ל ומכיל 5 שעות בחודש למכשיר, תמורת תשלום חודשי קבוע של 9.90 ₪ בתוספת מע"מ למכשיר.
השירות מסופק באמצעות צוות התמיכה של חברת TMG, החברה הוותיקה בארץ בתחום המובייל הארגוני ומספקת שירותי תמיכה לגופים המובילים במשק לרבות כלל משרדי הממשלה (זוכה בלעדית במכרז מרכזי לאבטחת המידע הממשלתי)
איך מסירים את השירות?
על מנת לנתק את השירות יש לפנות למוקד השירות פלאפון 166*.
לתשומת ליבך, ביטול השירות, מכל סיבה שהיא, תוביל לחסימת הגישה לממשק הניהול ומחיקת הסביבה העסקית במסגרת השירות באופן מיידי.
אנא וודא שמדיניות אבטחת המידע שנקבעה ע"י מנהל המערכת מאפשרת לך להעביר/לשלוח את כל התכנים והמסמכים לסביבה הפרטית לפני ביצוע הניתוק.
כמה זה עולה?
​9.90 ₪ לחודש בתוספת מע"מ, לרישיון חיבור מכשיר בודד.
19.90 ₪ לחודש בתוספת מע"מ, לרישיון חיבור 3 מכשירים (לדוגמה: מכשיר פלאפון, טאבלט ומכשיר ברשת אחרת).
לעלות החודשית תתווסף עלות הקמה חד פעמית של ​9.90 ₪ למנוי.
CyberIt אבטחת סייבר לעסקים. Powered By: Samsung Business. TMG, פלאפון. מהירה יותר
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי