חברת פלאפון מקדמת נגישות עבור לקוחות עם מוגבלות בהתאם לדרישות החוק ומתוך ראייה
בנגישות אבן יסוד בשירות ללקוחותינו כולם, וללקוחותינו עם מוגבלות, בפרט.
שירות אישי ומותאם ללקוח הם הבסיס לכל מפגש שלנו עם הלקוחות.
לצורך כך ביצענו התאמות נגישות, המאפשרות קבלת שירות עצמאי, שוויוני ונגיש בכל הערוצים שלנו.
אנו פועלים ללא הפסקה לוודא שכל לקוח יוכל לקבל שירות בפשטות, קלות ומהירות.
אנחנו מלווים על ידי עמותת נגישות ישראל בהטמעת השירות הנגיש שמאפשר שוויון, הכלה, כבוד ועצמאות.
תעריפים כולל מע"מ. בהצגת תעודה מזכה בלבד. במקרה של אי זכאות לקבל ההטבה, גם לאחר עדכונה, פלאפון תיהיה רשאית לבטלה. באחריות הלקוח לוודא את עדכון ההטבה. המחיר ל-36 החודשים הראשונים. ללקוחות פרטיים ו- .SOHO ההצטרפות מותנית בהצגת תעודה מהאגודה למען החרשים והאילמים או בהצגת אישור מביטוח לאומי. בהצטרפות לתוכנית ובכפוף לתנאיה. דקות שיחה וידאו ו-SMS- בשימוש אישי, סביר והוגן כהגדרתו בהסכם, אל מנויי מפעילי תקשורת ישראלים, בישראל, לא כולל שירותים, כוכביות וכו'. השימוש בכפוף בתמיכת המכשיר שברשותך. קצבי הגלישה (כולל האטה) הינם על פי תנאי התכנית. תעריף דקת שיחה במסלול 59 אג' (בחיוג אל מנויים בישראל). פלאפון רשאית להפסיק את תנאי התכנית.