נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.
הפסקת שירות/ניתוק שירות


ביטול עסקה


מדיניות ביטול עסקה

אם הינך לקוח פרטי שהינו "צרכן" עפ"י חוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981- תוכל להחזיר את המוצר ולבטל את העסקה בהתאם לתנאים המפורטים להלן:

בעסקת רוכלות ו/או עסקת מכר מרחוק:
ניתן להחזיר את המוצר ולבטל עסקה עד 14 יום מיום ביצוע העסקה או מיום מקבלת המוצר או מיום קבלת מסמך בכתב בנוגע לעסקה, לפי המאוחר מביניהם.

לקוח בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש כהגדרתו בחוק, רשאי להחזיר את המוצר ולבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום העסקה או מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם.
פלאפון תהיה רשאית לדרוש הצגת תעודה לצורך ביטול העסקה לפי סעיף זה.

לצורך ביטול העסקה יש להשיב את המוצר באריזתו המקורית, ללא כל פגם או חוסר, לכל אחד ממרכזי השירות של פלאפון (לא כולל משווקים או חנויות פלאפון בעיר).

ביטול עסקה פרונטלית שבוצעה במרכז שירות או נקודת מכירה:
ניתן להחזיר את המוצר ולבטל עסקה עד 14 יום מיום ביצוע העסקה.

תנאי ביטול:
- המחיר ששולם בעד המוצר על ידי הצרכן עולה על 50 ש״ח ולא נעשה בו או באביזריו כל שימוש. 
- המוצר מוחזר באריזתו המקורית וללא פגם בו ו/או באביזרים ו/או באריזה ובצירוף כל תכולת הערכה/מארז אשר סופקו. ההחזרה תהיה לכל אחת ממרכזי השירות של פלאפון (לא כולל משווקים או חנויות פלאפון בעיר).
- הלקוח הציג את חשבונית העסקה.

דמי ביטול:
בביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול העסקה בשיעור של 5% ממחיר המוצר או סך של 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

תנאים נוספים לביטול עסקת מכר מרחוק/רוכלות/פרונטלית:
ביטול ייעשה בהודעה אל מוקד השירות 166 * מהמכשיר ו/או בחיוג 1800-050-166 מכל טלפון בישראל, במרכז שירות, בדואר רשום לדרך שלמה שמלצר 94 , קריית אריה, פתח תקווה-לתפעול, בדוא"ל Contact@pelephone.co.il או בטופס מקוון  ובהשבת המוצר לאחר ממרכזי השירות בכפוף לתנאי הביטול שלעיל.

במקרה של ביטול עסקה של מכשיר שבוצעה על ידי רוכש אשר נהנה מפטור ממע"מ / מע"מ בשיעור 0, במקרה של ביצוע רכישה חדשה לאחר הביטול, תהיה הרכישה החדשה בהתאם לכללי המע"מ/ פטור ממע"מ הרלוונטיים לאותה הרכישה ואינה קשורה לרכישה הקודמת שבוטלה.
ביטול עסקה בה ניתנה ללקוח מתנה/הטבה: כתנאי לביטול יש להשיב את המתנה כשהיא תקינה, בשלמותה ובאריזתה המקורית ובלא שנעשה בה שימוש. במקרה בו פלאפון תחליט לפנים משורת הדין, לאפשר ביטול העסקה ללא השבת המתנה, יחויב הלקוח בשווי המתנה לפי המחירון הרשמי של פלאפון במועד ביצוע העסקה.
אם מבטל העסקה אינו הרוכש, הוא יידרש להציג חשבונית רכישה בנוסף לעמידה בשאר הקריטריונים לביטול.

במקרה של רכישת מוצר נוסף בהנחה/במתנה, ביטול רכישת המוצר הראשון יביא לביטול קבלת המוצר הנוסף.
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי