שינוי רקע
שינוי גודל טקסט

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.
מענה קולי

מענה קולי

שירות מענה קולי מאפשר לך לקבל הודעות בזמן שמכשיר הפלאפון שלך כבוי,לא זמין או כשאינך יכול לענות לשיחות
 
• אפשרות לשינוי שפה
תמיכה בריבוי שפות (עברית, אנגלית, רוסית, ערבית)

• בחירת סיסמה אישית
בחירת קוד אישי כדי שרק אתה תוכל להיכנס למענה הקולי שלך

• השארת הודעות ושמירתן
השארת הודעות ארוכות (עד 3 דקות) ואפשרות לשמור אותן למשך שבוע

• נפח תיבת הודעות גדולה
נפח תיבת אחסון הודעות גדולה (כ-59 הודעות)

הקלטת פתיח אישי
כדי שמי שמתקשר אליך ישמע הקדמה בקולך במקום זו האוטמטית, ולאחריה ישאיר הודעה.

• חתימה קולית
מכירים את "שלום הגעת לתא הקולי של..."? עכשיו תוכלו להקריא מספר או לומר את שמכם במקום ההודעה הרובוטית.

שאלות ותשובות

מהו שירות "מענה קולי"?
מענה קולי מאפשר לך לקבל הודעות קוליות מהמתקשרים אליך, כאשר לא מתאפשר לך לקבל את השיחה או בזמן שהמכשיר כבוי. את ההודעות שהושארו אפשר לשמוע בכל זמן ומכל מקום בו יש כיסוי של הרשת הסלולרית. לידיעתך, אורך הודעה המקסימלי הוא 3 דקות
איך מצטרפים / מבטלים את השירות?
אפשר להצטרף לשירות או לבטלו בלינק הזה
איך מקשיבים להודעות שהתקבלו במכשיר שלך? יש 2 דרכים !
1. להקיש 151* > SEND 
2. לחיצה ארוכה על 1 או על אייקון המעטפה

יש להקיש קוד סודי בכניסה למענה הקולי (ברירת המחדל של הקוד: 1234)
איך מקשיבים להודעות שהתקבלו באמצעות מכשיר אחר?
יש להקיש 151 ואת מספר הפלאפון שלך בלי ה- 0 הראשון בקידומת > עם שמיעת ההודעה המוקלטת יש ללחוץ *

יש להקיש קוד סודי בכניסה למענה (ברירת המחדל של הקוד: 1234)
לאחר שנכנסים למענה הקולי....
• שמיעת הודעה – לחצה על הספרה 1
• מעבר להודעה הבאה – לחיצה על הספרה 6
איך שומרים הודעה?
• הודעה שלא נשמעה נשמרת ל-7 ימים
• הודעה שנשמעה ונשמרה על ידי הלקוח תשמר פעם אחת למשך 7 ימים. לאחר 7 ימים לא יהיה אפשר לשמור את ההודעה שנית
• בשביל לשמור הודעה אפשר ללחוץ על 4 לשמירת ההודעה במהלך שמיעתה הודעה שלא נשמעה עד הסוף, תמחק
• אי אפשר לשחזר הודעה שנמחקה (ידנית או באופן אוטומטי)

איך מוחקים הודעה?
• ההודעות יימחקו באופן אוטומטי לאחר שמיעת כל ההודעה ויציאה מהמענה הקולי
• בשביל למחוק הודעה אפשר ללחוץ על 5 בזמן שמיעת ההודעה
איך מאפסים את הקוד הסודי?
• יש להיכנס לאזור "פלאפון שלי" באתר/אפליקציית "פלאפון שלי"
• להזין שם משתמש וסיסמה
• תפעול חשבון וקו
• שינוי קוד מענה קולי
איך מקליטים פתיח אישי?
1. יש לחייג למענה הקולי
2. להקיש את הקוד הסודי
3. יש לבחור בנתב 3 >4>1
4. להקליט את הפתיח
5. לחיצה על * לסיום ההקלטה
6. שמיעת הפתיח שהוקלט
7. בחירה באפשרות הרצויה:
  • הקלטה מחדש (עד 40 שניות)
  • שמירת ההקלטה 
  • מחיקת הפתיח והחזרתו לפתיח המקורי
איך פותרים את החיווי השגוי במכשירי Android?
קיים חיווי קבוע על הודעה קולית, למרות שלא קיימת הודעה במענה הקולי. אם תרצו למחוק את החיווי הזה יש לפעול כך:
1. כניסה להודעות במכשיר > הגדרות > הודעות טקסט > נהל הודעות בכרטיס ה- SIM > מחק את ההודעות מהמספר 972-50-5000151
    במידה והחיווי לא נעלם, ממשיכים לסעיף הבא (2)
2. כניסה להגדרות במכשיר > כללי > יישומים > כפה עצירה > אישור
    במידה וחיווי לא נעלם ממשיכים לסעיף הבא (3)
3. כניסה להגדרות במכשיר > כללי > יישומים > הודעות > רוקן מטמון > אישור / איפוס מכשיר.
    יש לשים לב שפעולה זו מוחקת את כל הנתונים במכשיר
כמה עולה השירות?
השירות ניתן לך בתשלום חודשי קבוע של 6.90 ₪ למנוי.
שהייה במענה הקולי, לרבות לצורך השארת הודעות ושמיעתן, מחויבת בזמן אוויר, לפי תנאי המסלול.
אנחנו כאן בשבילך
צרו איתנו קשר
בדרך שהכי נוחה לכם
התכתבו איתנו ב WhatsApp התכתבו איתנו ב WhatsApp סמסו לנו שירות אישי
במייל
שירות הזמנת שיחה שירות הזמנת שיחה פעולות בשירות עצמי פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פלאפון עדכנה את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש שלה. לעיון לחץ כאן.