שינוי רקע
שינוי גודל טקסט

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.
העברת בעלות

רוצה להעביר את הקו שלך ללקוח אחר?
כאן אפשר לעשות את זה בקלות באונליין

העברת בעלות (העברה על שם) היא פעולה של העברת מנוי, מספר טלפון סלולרי משם הלקוח המוכר על שם הלקוח הקונה.
בביצוע הפעולה עוברים פרטי המסלול הקיימים ללקוח החדש או שאפשר לבחור מסלול חדש בסיום תהליך ההעברה על שם.
במקרה ולמוכר קיים חוב או תשלומים שטרם שולמו, התשלומים לא יועברו ללקוח הקונה וימשיכו להיות מחויבים באמצעי התשלום המעודכן.

מי יכול לבצע העברת בעלות בשירות עצמי?
בכפתור מעלה אפשר לבצע העברת בעלות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים בעלי עוסק מורשה.
במקרה בו העברת הבעלות מתבצעת בין לקוח פרטי לעסקי  (שאינו עוסק מורשה) ולהפך או בין לקוחות עסקיים, יש ללחוץ כאן

מה צריך?
מספר המנוי עליו מבצעים את ההעברה פרטי זיהוי של המוכר:
ת.ז
4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום המוגדר בפלאפון אם מוגדר ללקוח קוד אישי – יש להזדהות באמצעות קוד זה בלבד
כתובת מייל

פרטי זיהוי של הקונה:
ת.ז
4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום המוגדר בפלאפון אם מוגדר ללקוח קוד אישי – יש להזדהות באמצעות קוד זה בלבד
לקוח חדש בפלאפון? יש לעדכן פרטי כרטיס אשראי
כתובת מייל

כמה זה עולה?
תשלום חד פעמי של 19.9 ₪ על כל מנוי, כלומר כל מספר סלולרי עליו מבצעים העברת בעלות.

לקבלת מידע על מסלול החיוב של המנוי הקיים לחצו כאן
 
אנחנו כאן בשבילך
צרו איתנו קשר
בדרך שהכי נוחה לכם
התכתבו איתנו ב WhatsApp התכתבו איתנו ב WhatsApp סמסו לנו שירות אישי
במייל
שירות הזמנת שיחה שירות הזמנת שיחה פעולות בשירות עצמי פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פלאפון עדכנה את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש שלה. לעיון לחץ כאן.