נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.
העברת בעלות

רוצה להעביר את הקו שלך למנוי או למנויה אחרים?
כאן אפשר לעשות את זה אונליין ובחינם

מה זו העברת בעלות?
מדובר בהעברת קו (כולל מספר הנייד) משמו של המנוי המוכר למנוי הקונה.
פרטי המסלול הקיימים עוברים למנוי החדש. שינוי מסלול יכול להתבצע בסיום תהליך ההעברה.
המנוי הקונה אינו אחראי על חובות ותשלומים שהצטברו לפני ההעברה. אם למנוי המוכר יש חוב - הוא יגבה מאמצעי התשלום שלו.

מי יכול לבצע העברת בעלות אונליין?
הכפתור למעלה מיועד ללקוחות פרטיים ועסקיים בעלי עוסק מורשה.
במקרה בו העברת הבעלות מתבצעת בין לקוח פרטי למנוי עסקי (שאינו עוסק מורשה) ולהיפך, או בין שני לקוחות עסקיים יש ללחוץ כאן

כדאי להכין מראש:
• מספרי ת.ז של שני הצדדים
• 4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום המוגדרים בפלאפון של שני הצדדים.
אם ישנם קודים אישיים – יש להזדהות איתם
• כתובות מייל של שני הצדדים
חשוב: אם הצד הקונה הופך ללקוח חדש בפלאפון יש לעדכן פרטי כרטיס אשראי


למידע על מסלול החיוב של המנוי הקיים לוחצים כאן
 
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי