נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

רגע לפני שהם מגיעים: כל מה שצריך לדעת על מכשירי iPhone 15 החדשים

מהגימור, דרך הביצועים ועד למערך המצלמות – ההכרזה של ארבעת דגמי iPhone 15 כללה לא מעט חידושים שחיכינו להם. רגע לפני שהם מגיעים, אלה התכונות והשדרוגים שאתם צפויים לפגוש

| 20/09/23 | 12:17 | זמן קריאה: 2 דקות
 
עבור בעלי מכשירי אייפון שמקפידים להתעדכן בכל מה שקורה, סיום הקיץ מעיד רק על דבר אחד – השקה נוספת של דגמים חדשים. גם השנה חודש ספטמבר הביא איתו סדרת אייפונים נוספת, ואם גם אתם כבר לא יכולים לחכות לדגם הבא שלכם, אתם לא לבד. רגע לפני שהם נוחתים אצלנו, סיכמנו עבורכם בצורה תמציתית את החידושים שעלו בהשקה האחרונה של דגמי iPhone 15. ספוילר מאיתנו: יש למה לחכות.
 
נעים להכיר – סדרת iPhone 15
בדומה לשנים קודמות, גם השנה אפל צפויה להגדיל את סדרת מכשירי הדגל שלה בארבעה דגמים חדשים. שמות המכשירים, בדומה למסורת של החברה בדגמים קודמים, הם iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro ו-iPhone 15 Pro Max
 
הצבעים – אפשר לסמוך על אפל שגם הפעם לא שכחו בחברה לשים דגש על האלמנט העיצובי. שני הדגמים הראשונים בסדרה יגיעו בחמישה צבעים לבחירה (שחור, כחול, ורוד, צהוב, ירוק), וזוג דגמי ה-Pro יציעו גימור טיטניום בארבע גוונים שונים (שחור, לבן, כחול וטבעי).

אייפון 15אייפון 15 פרו אייפון 15 פרו מקס
 
השוליים – באפל החליטו הפעם לצמצם את רוחב השוליים שסביב המסכים, במטרה לקבל מכשיר אסתטי ונוח יותר לאחיזה, בעל שוליים דקים ומעוגלים.
 
המסגרת – בשני דגמי ה- Pro ישתנו גם רכיבי המסגרת. הגרסה החדשה תגיע במסגרת מטיטניום, שהיא קלה ועמידה יותר ממסגרת פלדת האל-חלד. המסגרת הפנימית של המכשירים תהיה לראשונה עשויה מ-100% אלומיניום ממוחזר. 
 
השבב –  iPhone 15 ו-iPhone 15 Plus יגיעו עם מעבד A16 Bionic, שזכור לנו מדגמי ה-Pro של הסדרה הקודמת. המעבד בעל שש הליבות מציע גרפיקה משופרת במשחקים, בהירות צג גבוהה יותר וצילום חישובי מתקדם, במהירות גבוהה מזו של A15 Bionic ובצריכת חשמל נמוכה יותר. דגמי ה-Pro החדשים יזכו במעבד A17 Pro החדש, שבב הטלפון החכם הראשון שמציע ביצועים ויעילות מדהימים מתמיד. כולל אפשרות ליהנות מדור המשחקים הבא, בהם משחקים שטרם הופעלו בטלפונים חכמים. 
 
מערך הצילום – כמדי השקה, גם השנה זכו חובבי הצילום במגוון בשורות משמחות בגזרת ביצועי המצלמות. ה-iPhone 15 וה-15 Plus מגיעים עם מערכת מתקדמת בעלת שתי מצלמות; הראשית היא ברזולוציה של 48 מגה פיקסלים, ומיועדת לאפשר צילום תמונות ברמת פירוט מיטבית בכל סביבה – כולל צילומי פורטרט מרהיבים ומדויקים. זאת בנוסף למצב לילה משופר וחד יותר, ותכונות Smart HDR חדשות. דגמי ה-Pro מגוונים עוד יותר את מערכת המצלמות, ומגיעים עם ציוד ששווה ערך ללא פחות מ-7 עדשות מקצועיות(!) דגם ה-Pro Max מפתיע עם מצלמת טלפוטו הכוללת עדשת פריסקופ שמעניקה זום X5.  
 
חיבור הטעינה – שדרוג משמעותי נוסף שאי אפשר שלא להתייחס אליו הוא המעבר לחיבור טעינה USB-C, שיחליף את חיבור הלייטנינג המוכר של אפל. מדובר בשינוי שיאפשר לכם להשתמש באותו הכבל לצורך טעינת הסמארטפון, האייפד, מחשב המק ואוזניות האיירפודס פרו.

אייפון 15 כבל טעינה
 
העמידות – דגמי הסדרה החדשה ממשיכים גם לעמוד בסטנדרטים של אפל בכל הנוגע לעמידות. הם עמידים בפני התזה, מים ואבק, ומגיעים עם חזית ה-Ceramic Shield, הקשיחה יותר מכל זכוכית אחרת בטלפונים חכמים. 
 
הצג – הדגמים מגיעים עם צג Super Retina XDR וטכנולוגיית OLED, שמאפשרת ליהנות מחוויית צפייה ושימוש עוצרת נשימה. ובזכות בהירות מרבית של עד פי שניים מאשר בדגמי הסדרה הקודמת, תוכלו להשתמש במכשיר שלכם בנוחות מכל מקום.
 
כפתור פעולה מותאם אישית – כפתור השתקת הסאונד שמופיע בצדם של המכשירים, משתדרג בשני דגמי ה-Pro ל"כפתור פעולה" בעל אפשרויות התאמה אישית. המטרה היא לאפשר לכל משתמש להגדיר את הפונקציות שהוא ירצה שיהיו זמינות עבורו, כולל הפעלת פנס, שליטה על צלצול או השתקת המכשיר ואפשרויות נוספות.
 
התרחבות האי הדינאמי – האי הדינאמי (Dynamic Island), אותה אליפסה שהחליפה את המגרעת בדגמי ה-Pro בסדרת ה-iPhone14, "מתרחבת" גם ליתר הדגמים בסדרה החדשה. 

אייפון 15 האי הדינאמי
 
וכמובן, ההרשמה המוקדמת – קשה לכם לחכות? אנחנו לגמרי מבינים. בדיוק בגלל זה, משתמשי אייפון שלא רוצים לפספס את הדגם הבא שלהם יכולים להירשם להרשמה המוקדמת של פלאפון ממש עכשיו.
 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי