כפתור נגישות לתמיכה בתוכנות הקראה
שינוי רקע
שינוי גודל טקסט

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.
פעולות בשירות העצמי

אובדן מכשיר - חסימה/חיבור

המכשיר אבד או נגנב?

אפשר לחסום את המכשיר לשיחות יוצאות או שיחות יוצאות ונכנסות 
חסימה לשיחות יוצאות בלבד תאפשר לך להמשיך ולחייג למכשיר בניסיון לאתרו. לאחר 3 ימים ייחסם המכשיר באופן אוטומטי גם לשיחות נכנסות 
ניתן לבטל את החסימה בכל זמן במידה ויש לך 2 מכשירים על אותו קו - ניתן לפנות ל 166* לאחר 12 שעות מביצוע החסימה, מכשירך ייכנס לרשימה שחורה  לחיפוש מכשיר ברשימה שחורה היכנס לשדה “איתור מכשיר” המופיע בעמוד זה 
החיפוש יעשה ע"י הקלדת מספר סריאלי של המכשיר

מצאת את המכשיר?

מעולה! לא לשכוח לפתוח אותו לשיחות יוצאות
לפתיחה שיחות יוצאות ונכנסות

איתור מכשיר

לאיתור מכשירים שנחסמו בגלל אובדן או גניבה ונכנסו לרשימה השחורה-
הקלידו את המס' הסיריאלי של המכשיר
הסבר במרבית המכשירים ניתן לראות את המספר על הצג ע"י הזנת הקוד #06#* במסך החיוג.
חפש
מכשירך נמצא ברשימה השחורה מכשירך אינו נמצא ברשימה השחורה

המלצות להמשך

קביעת סיסמה למניעת שימוש בציוד הקצה בידי מי שאינו מורשה התקנת אפליקציות לאיתור הציוד במקרה של אובדן/גניבה לדוג': איפה הילד ועוד גיבוי המידע החשוב: תמונות, סרטונים, אנשי קשר, הודעות ועוד באמצעות שירותי ענן כגון אפליקציית Pelephone Cloud או על גבי מחשב
לביצוע הפניית שיחות נכנסות הצעה לשדרוג מכשיר לאפליקציית Pelephone Cloud
אנחנו כאן בשבילך
צרו איתנו קשר
בדרך שהכי נוחה לכם
סמסו לנו שירות אישי
במייל
צ'אט ב-
WhatsApp
זימון תור ואיתור
מרכזי פלאפון
צ'אט
ושרות עצמי
מוקדים
טלפוניים
פלאפון נערכת להשקת "Pelephone smart data" , ומחויבת לשמירה על פרטיותך. לפרטים