נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מי הכי מעוצב בעיר: בואו להכיר את העיצובים החדשים של דגמי iPhone 15 

באפל ממשיכים לשלב בין עיצוב מרשים לבין שימושיות מתקדמת, בסדרת דגמי סמארטפונים שיצטרפו אלינו ממש בקרוב. רגע אחרי ההכרזה הרשמית, סיכמנו את כל מה שצריך לדעת לגבי המראה שלהם

| 20/09/23 | 13:29 | זמן קריאה: 2 דקות

למרות שכבר מדובר במסורת, קשה שלא להתרגש לקראת כל הכרזה של דגמי אייפון חדשים. מדובר בתופעה שחובבי אייפון מכירים היטב, במסגרתה נוהגת אפל לספר לעולם על המכשירים הבאים שמצטרפים למשפחה האייקונית. ומכיוון שבחברה נוהגים לשמור על הפרטים המלאים בסוד, רגע ההכרזה הוא ההזדמנות לשים סוף לרמזים, לניחושים ולהשערות שליוו אותנו בחודשים האחרונים. 

כיום כבר ניתן לומר שאחד מהיתרונות המרכזיים של מכשירי האייפון, לא רק בסדרה הקרובה אלא באופן כללי, הוא השילוב בין ביצועים מתקדמים לבין מחשבה מעמיקה על כל אלמנט עיצובי. הסיבה לכך ברורה – בתקופה שבה האייפון הולך איתנו לכל מקום, אין ספק שגם למראה שלו יש חשיבות מרכזית. בדיוק בגלל זה, החלטנו להתמקד בסעיפים הבאים בכל התכונות והשדרוגים הקשורים לעיצוב החיצוני של הדגמים החדשים. 

הגימור

באיזה צבע תעדיפו את האייפון שלכם? הדגמים החדשים יגיעו בגימורים בצבעים שונים לבחירה. בדגמי ה-iPhone 15 וה-15 Plus תוכלו לבחור בין שחור, כחול, ירוק, צהוב וורוד; ואילו דגמי ה-Pro יגיעו בגימור עדין ומוברש בארבעה צבעי טיטניום ייחודיים – שחור, לבן, כחול או טיטניום טבעי. 

רכיבי המסגרת

בדומה לשנים קודמות, גם בהכרזה האחרונה הוצגו בפנינו ארבעה דגמים חדשים – iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro ו-iPhone 15 Pro Max. המסגרת של זוג דגמי ה-Pro, שהייתה עשויה פלדת אל חלד, תגיע הפעם לראשונה בגרסה מטיטניום. מדובר בשינוי שישפיע גם על המשקל של המכשירים וגם על העמידות שלהם. כך שהמשתמשים יוכלו ליהנות ממכשירים קלים ועמידים מתמיד, שנוח לקחת לכל מקום.

אייפון 15

העיצוב הפנימי

יתרון משמעותי של העיצוב הפנימי החדש של דגמי ה-Pro קשור ליכולת להחליף את הזכוכית האחורית באופן נפרד. מדובר בתכונה שמשפיעה לא רק על המראה של המכשיר, אלא גם מקלה על היכולת לתקן אותו במידת הצורך. 

עובי השוליים

באפל פעלו השנה לשנות את עיצוב השוליים של המכשירים, מתוך כוונה להגיע לגבולות הדקים ביותר שהיו באייפונים עד כה, בעלי סיומת מעוגלת. מטרת השינוי הייתה לא רק אסתטית אלא גם שימושית, שכן העיצוב החדש מותאם למבנה האוזן ונוח עוד יותר לאחיזה. 

כפתור הצלצול הצדי

מי שמתכנן לרכוש את אחד מדגמי ה-Pro, יוכל להיפרד מהכפתור המוכר שממוקם בצדו של האייפון, לטובת כפתור שזכה לשם Action Button. מדובר בכפתור שניתן יהיה להשתמש בו לביצוע מגוון פעולות חדשות, שהן הרבה מעבר להשתקת צלצול, כדי להעניק למשתמשים גישה מהירה יותר לפעולות נפוצות. כל זאת, מבלי שיידרשו לשחרר את המכשיר מנעילה. ומאחר שלכל משתמש העדפות משלו בנוגע לפעולות הנדרשות ביותר, הכפתור יציע גם אפשרות להתאמה אישית של הפעולות שיבוצעו באמצעותו.

אייפון 15 כפתור אקשייין

שובו של האי הדינאמי

את ה-Dynamic Island אתם אולי זוכרים מדגמי ה-Pro של סדרת האייפונים הקודמת. מדובר באזור שהחליף את המגרעת בחלקו העליון של המסך, לטובת אליפסה לחיצה ואינטראקטיבית. התוספת החדשה, שהתקבלה בברכה על ידי המשתמשים, איפשרה להשמיש את האזור ולהציג בו חלון התראות ופעילויות בזמן אמת. בסדרה החדשה, הפונקציה הפופולארית תגיע גם אל שני הדגמים האחרים. מה שאומר שגם מי שיבחר להתחדש בדגם ה-iPhone 15 או ה-15 Plus, יוכל לזכות בשדרוג המבוקש. 

שקע הטעינה

את השקע המוכר והאופייני של האייפונים שכל בעל מכשיר מכיר היטב, צפוי להחליף השנה ה-USB-C שקיים במכשירים אחרים. מדובר בשדרוג שיקל על משתמשים שירצו להשתמש בכבל טעינה אחד לצורך חיבור או שימוש במספר מכשירים שונים.

אייפון 15 שקע טעינה

עדיין לא נרשמתם להרשמה המוקדמת?

אם גם אתם מחכים מדי שנה להכרזה על האייפון הבא, ההרשמה המוקדמת של פלאפון היא בדיוק בשבילכם. נרשמים כבר עכשיו, ויכולים להתחדש בדגמים שכולם מדברים עליהם – בתנאים משתלמים במיוחד. 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי