נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

המתקפלים החזקים ביותר של סמסונג כבר כאן: הכירו את דגמי Galaxy Z החדשים

סמארטפון שמתקפל לגודל שטוח ונוח לנשיאה, עם מסך פנימי גדול שאפשר לעשות איתו הכול. Z Fold5 ו-Z Flip5 מגיעים אלינו ממש בקרוב, עם תכונות מתקדמות ושדרוגים שאתם חייבים להכיר

מערכת פלאפון | 31/07/23 | 10:24 | זמן קריאה: 2 דקות

כל אירוע חשיפה של סמסונג הוא חוויה מרגשת, והשנה היצרנית הקוריאנית בחרה לשדרג את המעמד עם אירוע מיוחד הישר מסיאול. כמדי שנה, גם הפעם הצטרפו אל הסדרה זוג דגמים חדשים – Galaxy Z Fold5  ו-Galaxy Z Flip5, שמבוססים על הגישה לפיה לא צריך לבחור בין חוויית שימוש מתקדמת לבין מכשיר קומפקטי. ובגלל שאנחנו בטוחים שגם אתם לא יכולים לחכות, החלטנו לסכם עבורכם כבר עכשיו את התכונות העיקריות שלהם.

חזקים, מתקדמים ומותאמים לקצב שלכם

בזכות המעבד החדשני Snapdragon 8 Gen 2 שיוצר במיוחד עבור מכשירי גלקסי, הדגמים החדשים מעניקים חוויית שימוש מושלמת אפילו לגיימרים שלא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר. זיכרון פנימי גדול תומך בריבוי משימות, והסוללה העוצמתית מאפשרת להשתמש במכשירים לאורך כל היום. הדגמים עמידים במים בתקן IPX8, ואילו לטמפרטורה שלהם במהלך העבודה דואגת מערכת הקירור המתקדמת. אז לכם נשאר רק ליהנות.

Galaxy Z Flip5 – המסך החיצוני שחיכינו לו

אחד מהשדרוגים המשמעותיים ביותר שמציע Z Flip5 קשור לטכנולוגיית הצירים והקיפול החדשנית, שמאפשרת למכשיר להיסגר באופן מושלם וללא רווחים. מה שאומר שהוא הופך לשטוח לחלוטין במצבו המקופל, ולכן מותאם באופן מושלם לכף היד. המסך של הדגם החדש חזק יותר ב-25% מהדגם שלפניו, וגם מנגנון הקיפול עצמו עמיד יותר. בנוסף, המכשיר מגיע עם זכוכית הגנה Gorilla Glass Victus 2, בשונה מה-Z Flip4 שכולל את ה-Gorilla Glass Victus+.

מאפיין נוסף שאי אפשר שלא להתעכב עליו הוא גודל המסך החיצוני. בזמן שה-Z Flip4 הגיע עם מסך חיצוני בגודל 1.9 אינץ', הפעם סמסונג בחרה להגדיל באופן משמעותי ללא פחות מ-3.4 אינץ'(!) בזכות המסך הגדול תוכלו לבצע הרבה יותר משימות ללא צורך בפתיחת המכשיר, כולל ניווט בסיסי, תמיכה במגוון אפליקציות כמו נטפליקס, יוטיוב או גוגל מפות, ולמעלה מ-12 וידג'טים חדשים ושימושיים. חשוב לציין שהיות ומדובר בהגדלת שטח המסך על פני חלקו החיצוני של המכשיר, ולא בהגדלת המכשיר עצמו, עדיין מדובר בדגם קומפקטי שלא הופך לגדול מדי לנשיאה. המסך הפנימי נותר בגודל 6.7 אינץ'.

galaxy z flip5

Galaxy Z Fold5 – השותף המושלם לכל חלק ביום

חשבתם שנוחות הסגירה שמורה רק לדגם אחד? תשמחו לגלות שזה לא המצב. בסמסונג דאגו לשדרג גם את Z Fold5, שמגיע עם מערכת צירים משודרגת ואפשרויות סגירה מלאה בעלת קצוות מיושרים. מדובר בדגם דק וצר יותר בהשוואה ל-Z Fold4 והוא אפילו שוקל פחות ממנו. מידות המסכים שלו, שהציגו הצלחה גם בדגם הקודם, לא השתנו – כך שגם הפעם תוכלו לפגוש מסך חיצוני מקופל בגודל 6.2 אינץ', ומסך פנימי בגודל 7.6 אינץ'. 

המסך הפנימי הענק כולל בהירות מוגברת, קצב ריענון גבוה ותמיכה בטכנולוגיית הגנה על העיניים בעת הצפייה. מדובר בשילוב שהופך כל פעילות לנוחה יותר, בין אם מדובר בעבודה, משחק או צפייה בתכנים. מזל שהוא גם חסכוני בחשמל, ומציע עד 20 שעות צפייה רצופות למי שמעוניין בכך. בכל הקשור לריבוי משימות, הדגם מעניק גישה נוחה ל-4 אפליקציות אחרונות בשורת המשימות, בהשוואה ל-2 אפליקציות אחרונות בדגם הקודם. בנוסף, ה-Z Fold5 תומך גם בשימוש ב-S Pen לצורך כתיבה, ניהול יומן או כל פעילות אחרת.

galaxy fold5

לצלם באיכות של מצלמה מקצועית

סמארטפונים מתקפלים אהובים במיוחד גם על צלמים, מאחר שנוח להעמיד אותם לצורך צילום מרחוק. Z Flip5 מגיע עם שתי מצלמות אחוריות וחיישן גדול יותר מבעבר, זום דיגיטלי עד 10X, וידאו לילה עם מייצב אדפטיבי ובינה מלאכותית עוצמתית להפחתת טשטוש. הוא מציע אפקטים חדשים לרקע לצורך צילומי דיוקן באיכות של מצלמת DSLR מקצועית, ובעלי שעון סמסונג תומך יוכלו גם לשלוט במצבי הצילום ישירות מהשעון שלהם.

Z Fold5 מגיע עם מצלמה קדמית בלתי נראית אשר מוטמעת מתחת למסך המתקפל, ושלוש מצלמות אחוריות – מצלמה ראשית באיכות 50 מגה פיקסל, מצלמה רחבה במיוחד באיכות 12 מגה פיקסל ומצלמת טלפוטו באיכות 10 מגה פיקסל.


עם פלאפון תוכלו ליהנות מהדגמים החדשים עכשיו, עם הצעה שווה במיוחד. בחרו במכשיר המתקפל שלכם לפני כולם, ותוכלו ליהנות מ-5 שנות אחריות, שליחות חינם עד הבית ועוד מבחר הטבות מיוחדות לרוכשים הראשונים.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי