נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

גיימר בנשמה - משחקי מובייל נוסטלגיים

כולנו שיחקנו בהם מתישהו בחיינו ושרפנו זמן בלנסות לשבור את השיא של עצמנו. אותם משחקים נוסטלגיים שחוזרים אלינו גם בשנת 2017 במהדורות מובייל היסטריות ויעשו לכולנו חשק לשבור את השיא של 1995 היישר מהסמארטפון שלנו. 

מערכת פלאפון | 25/06/17 | 15:17 | זמן קריאה: 2 דקות

אי אפשר לדבר על משחקים נוסטלגיים ולא להזכיר את המשחק ששיגע את העולם, "פוקימון גו" הפוקימון מלווה אותנו שנים מאז שכיכבו לראשונה על המסך בשנת 1996, במשחק גיים-בוי שפותח על ידי יצרנית המשחקים היפנית נינטנדו. המותג תפס תאוצה בשלל ערוצים: סדרות טלוויזיה, סרטים, קלפי משחק ופארק שעשועים נשאו בגאווה את דמויות הפוקימון עד שבשנת 2016 הגיח לעולם משחק הפוקימון גו שגרם למעריצי המותג להתרפק על הנוסטלגיה המהנה, אבל לא רק פוקימון גו. משחקים רבים ואחרים תפסו את מקומם בחנויות האפליקציות. אז קחו לכם מספר רגעים להתרפק על הנוסטלגיה ואולי תמצאו את עצמכם מורידים את אחד מהמשחקים ושוברים שיאים.

שובר קירות
את סטיב ג'ובס וסטיב ווזניאק מחלוצי מהפכת המחשב האישי, אתם מכירים? הלא הם מייסדי אפל. אז רגע לפני, הם היו מעצבים בחברת המשחקים אטארי והם פיתחו את המשחק האלמותי, אותו משחק של שורות לבנים שבנויות זו על גבי זו, כאשר ביכולותו של כדור קטן לנפץ את האבן שבה הוא נוגע. על השחקן מוטלת האחריות המוחלטת לפגוע באבנים מבלי שהכדור יפול מהקרש הקטן בתחתית. קל לא? 
התגעגעתם? הורידו בגוגל פליי



פק-מן
מי לא מכיר את אותו יצור צהוב זללן שרודף אחרי רוחות? הפק-מן הוא משחק ארקייד שפותח על ידי חברת נאמקו, ממציא המשחק קיבל השראה למשחק לאחר שאכל פיצה, ומשולש אחד היה חסר וכך נוצרה צורתו של פק-מן. המשחק זכה לפופולריות עצומה מאז ימיו הראשונים ונחשב לאחת הקלאסיקות של שנות השמונים. 
התגעגעתם? בגוגל פליי



טטריס
אז איך הכל התחיל? יש אנשים שעובדים ויש אנשים שחושבים על משחקים תוך כדי עבודה. וכך היה עם מהנדס המחשבים אלכסיי פז'טינוב הגה את משחק הוידאו הזה בזמן משמרת במרכז המיחשוב של האקדמיה הסובייטית למדעים. שם המשחק נגזר מהספרה היוונית ארבע "טטרס" בשילוב שמו על ענף הספורט האוהב על אלכסיי, הספורט הלבן, טניס ומכאן השם- טטריס. תחילה המשחק הותאם למיני מחשב בשנת 1984 ובמהרה הקוד גם הותאם למחשב האישי של IBM.
מתגעגעים? הורידו באפל סטור או בגוגל פליי



סופר מריו
ציירו לו שפם. עוד להיט יפני מבית היוצר של נינטנדו, כן אותם חבר'ה שהפיצו את פוקימון גו. מעבר לעבודה שסופר מריו הוא תחפושת נפוצה בפורים, סופר מריו הוא בראש ובראשונה משחק ממכר. אז מי זה מריו? שרברב, לבוש חולצה אדומה וסרבל כחול, כפפות לבנות וכובע אדום עם האות M בעל מבטא איטלקי המרבה להשתמש בביטויים כמו "מאמא מיה". אחיו הצעיר, הוא לואיג'י. אף על פי ששני האחים נקראים לעתים "האחים מריו" על פי נינטנדו הם חסרי שם משפחה. מקור השם מריו הוא בהשראת  איש העסקים האמריקאי מריו סגל.
התגעגעתם? הורידו באפל סטור או בגוגל פליי




 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי