נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

8 טיפים מנצחים לצילום עם אייפון שאסור לכם לפספס

מכשירי האייפון המתקדמים מגיעים עם מצלמות איכותיות, אבל האם אתם באמת מנצלים את כל מה שיש להן להציע? הטיפים הבאים יעזרו לכם לצלם תמונות וסרטונים באיכות גבוהה, שכיף להשוויץ בהם

מערכת פלאפון | 14/04/22 | 15:42 | זמן קריאה: 2 דקות
 
אפל אמנם ידועה בהשקעה רבה באיכות מערכי הצילום במכשיריה, אלא שרבים מהמשתמשים מסתפקים רק בפונקציות הצילום הבסיסיות. רוצים לצלם תמונות מקצועיות וסרטונים איכותיים, בלי הרבה מאמץ? הכירו כמה טיפים שיעשו עבורכם את העבודה, לתוצאות מעולות שכיף לשתף בעמוד האינסטגרם העסקי, בפייסבוק הפרטי או בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית.
 
1. השתפרו ב"חוק השלישים"
ייתכן שכבר יצא לכם לשמוע על "חוק השלישים", שקובע שאם מחלקים את הפריים לתשע משבצות – האובייקט המרכזי בתמונה צריך להופיע באחת מהמשבצות הפינתיות ולאו דווקא במרכז. רובנו נתקשה כמובן לדמיין משבצות כדי לשפר את התמונה, אבל עם אייפון אתם לא צריכים להפעיל את הדמיון. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס אל הגדרות המצלמה, להפעיל את Grid ולקבל חלוקה נוחה על גבי המסך. נסו לשנות את המיקום של האובייקט המרכזי, ולראות איך התוצאה כולה משתנה!
 
2. צלמו סלפי מראה בקלות
סלפי מראה הוא אחד מסוגי הצילומים הפופולאריים ביותר, אבל רבים עדיין לא יודעים שהם יכולים לצלם את התמונה בדיוק כמו שהיא נראית בפריים המצלמה – בלי שהתוצאה תתהפך. כל מה שצריך לעשות הוא להפעיל את האופציה של "שיקוף המצלמה הקדמית", שנמצאת תחת הגדרות המצלמה. 
 
3. הפכו את המכשיר!
כוס הקפה, הקינוח או כל אובייקט אחר שאתם מצלמים, נראה מצוין במציאות אבל משעמם בתמונה? ייתכן שהבעיה היא בזווית. זווית לא נכונה יוצרת תמונות חד ממדיות, אבל יש דרך מצוינת להימנע מכך. לעתים, הפתרון הוא פשוט להעמיד את המצלמה כך שהחלק העליון יפנה כלפי מטה. אופן הפעולה הזה יאפשר לכם לתעד את האובייקט המצולם מזווית חדשה וכתוצאה מכך – לקבל תמונה הרבה יותר מעניינת. 

טיפים מנצחים לצילום עם אייפון
 
4. שנו עיצוב ופוקוס של תמונות פורטרט קיימות
האפשרות הבאה זמינה בחלק מהמכשירים, ומאפשרת לשנות את הסגנון של תמונת פורטרט גם אחרי שצולמה. כדי לעשות זאת היכנסו לתמונה שתרצו לשנות, לחצו על עריכה ותוכלו לבחור בין אפשרויות התאורה המתאימה (Studio light, Stage light וכדומה). לחצו על Done לצורך שמירה. גם שינוי הפוקוס מתבצע ממסך זה. לחצו על ה-F שבחלקו העליון של המסך, והזיזו את הסמן על גבי הסקאלה שתיפתח בפניכם. ככל שהספרה שעל יד ה-F תהיה נמוכה יותר, כך הרקע יהיה מטושטש יותר.

5. צלמו סרטונים עם מוזיקת רקע
חסרה לכם מוזיקה בסרטון? הגיע הזמן לשדרג אותו. משתמשי אייפון מכירים היטב את האתגר שבצילום סרטון עם מוזיקת רקע, אבל אפשר להימנע מכך. היעזרו בשיטה הפשוטה הבאה שתוכלו לראות בסרטון הבא
 
6. הפכו תמונות Live שצילמתם לרקעים זזים
תמונות Live הן כאלה ששומרות לא רק את הצילום שנוצר ברקע ההקלקה אלא גם הקלטה של מספר שניות שצולמו לפניו ואחריו. ואם עד כה נמנעתם משימוש בהן, פיצ'ר חדש יחסית עשוי לגרום לכם לשנות את דעתכם. הפיצ'ר מאפשר למצלמים להפוך כל תמונת Live לרקע זז על גבי מסך הטלפון, שללא ספק תיהנו להסתכל עליו. רוצים לנסות? עברו אל מסך ההגדרות של המכשיר, לחצו על בחירת תמונת רקע חדשה ובחרו בתמונת Live. 
 
7. בצעו זום באופן חלק ונוח
שימוש בזום במהלך צילום סרטון עלול להוביל לתזוזה של המסך ולפגיעה באיכות שלו. כדי לקרב אתכם אל האובייקט המצולם באופן חלק ונוח, נסו שיטה אחרת – התחילו לצלם, ולאחר מכן לחצו שוב על כפתור הצילום והחליקו אותו למעלה כדי להתקרב אל האובייקט. החלקה למטה תחזיר אתכם שוב אל המרחק ההתחלתי.

טיפים מנצחים לצילום עם אייפון
 
8. צלמו סרטוני מאקרו איכותיים
אם אתם בעלי iphone 13 Pro או iPhone 13 Pro Max, תשמחו לגלות שהמצלמה האולטרה רחבה החדשה, הכוללת עדשה מתקדמת ומערכת מיקוד אוטומטי, מאפשרת לא רק לצלם תמונות תקריב חדות מאי פעם אלא גם סרטוני מאקרו שלמים – כולל סרטונים בהילוך איטי. צילום המאקרו מתבצע באופן אוטומטי, והאפשרות לשלוט במעברים יכולה להתבצע על ידי הפעלת "שליטה במאקרו" שנמצא תחת הגדרות המצלמה. 

 
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי