מדיניות שירות הובלה

תנאי הובלה -קו לבן אלקטרה

•לתשומת לבכם – לצורך קבלת המוצר יש לוודא כי יהיה במקום האספקה אדם מעל גיל 18 שיקבל את המוצר.
א. ככל שבמועד האספקה שתואם עימכם לא יהיה אדם מעל גיל 18 שנים במקום האספקה כדי לקבל את המוצר, יתואם מועד הובלה אחר בתוספת תשלום.
ב. באחריותכם לבדוק את מידות המוצר אותו רכשתם ולוודא כי המוצר עובר בפתחי מקום האספקה/מתאים במידות לנישה בה אתם מתכוונים להציב את המוצר.
ג. חברות ההובלה הן חברות עצמאיות אשר עשויות להחליט, לפי שיקול דעתן הבלעדי, על אזורים בהם לא תבוצע אספקה. ככל שתבחרו במקום אספקה שחברת ההובלה לא מספקת אליו מוצרים, החברה תעדכן אתכם מראש.
ד. להלן המקרים בהם המוביל רשאי לגבות מכם תוספת תשלום:
•יש בעיית גישה למקום האספקה / אין חניה בקרבת מקום האספקה / המרחק מהחנייה למקום האספקה הוא מעל 100 מטר הליכה.
•מקום האספקה ממוקם בקומה שלישית ומעלה.
•נדרש פירוק דלתות המוצר.
•נדרשת אספקה באמצעות מנוף.
•מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי מקום האספקה.
•מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
כל התוספות המצוינות מעלה כרוכות בתשלום משתנה בטווח של בין 40 ₪ לבין 100 ש"ח לתוספת. תוספות כגון אספקה באמצעות מנוף, פירוק דלתות המוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת המוצר וכדומה יתכן ולא יהיו זמינות במועד האספקה ו/או יהיו זמינות בתוספת תשלום גבוהה יותר מהטווח של 40 ₪ - 100   ש"ח.
ה. מועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון/מצב חירום/חוסר במלאי וכו'. במקרים כאמור, החברה תיידע אתכם בנוגע לאיחור הצפוי באספקת המוצר ותאפשר לכם לבחור בין אפשרות של קבלת המוצר במועד מאוחר יותר שיתואם עמכם לבין ביטול העסקה והשבת כספכם.

תוספות תשלום בגין הובלות חריגות:
הובלות חברת אלקטרה
א. מובהר כי במכירות בהם ישנה תוספת תשלום ישירות למוביל עבור ההובלה ו/או ההרכבה היא תשולם ישירות למוביל על ידי הלקוח במעמד ההובלה. גביית התשלום ומתן החשבונית אינה באחריות פלאפון תקשורת בע"מ.
ב. על הובלה של מוצר גדול (מוצרים כגון: מכונת כביסה, מקררים, מקפיאים, מייבשי כביסה, מדיחים, תנורי בישול ואפייה, כיריים קולטי אדים) יחולו ההוראות שלהלן:
· עד לקומה שלישית (לא כולל את הקומה השלישית) ללא מעלית, תבוצע ההובלה ללא עלות נוספת מעבר לדמי המשלוח במסגרת הובלה רגילה.
· ההובלה, ועלות ההובלה בהתאם, אינה כוללת שירותים כגון הובלה מיוחדת באמצעות מנוף, וכדומה. הזמנת המנוף ותשלום עבור המנוף הינם באחריות הלקוח.
· אין אפשרות להעלות את המוצרים במדרגות ספירלה.

פינוי מוצר ישן לגריטה יהיה בהתאם להוראות החוק:
א. בהתאם לחוק פינוי פסולת חשמלית פינוי המוצר הישן יהיה ללא תשלום.
ב. המוצר הישן חייב להיות מנותק ממים/חשמל/גז ובמקום נגיש לפינוי.
ג. המוצר הישן חייב להיות שלם עם כל חלקיו ונקי מאוכל ולכלוך.
ד. המוצר הישן שמפנים יהיה דומה או זהה במידותיו ובגודלו למוצר החדש שסופק לדוגמא אם סופק מקרר 500 ליטר המוצר הישן שיפונה יהיה מקרר עד 500 ליטר, אם סופקה מכונת כביסה המוצר הישן שיפונה יהיה מכונת כביסה וכדומה.
ה. במידה והנך מעוניין/ת בפינוי המוצר הישן יש לעדכן את המוביל בכך.

המוביל יכול לגבות תשלום נוסף על פינוי מוצר ישן במקרים הבאים:
פינוי מוצר ללא כל חלקיו או פינוי מוצר מלוכלך.
פירוקי דלתות /העברת המוצר למקום אחר בבית/בבניין/לכתובת אחרת.
פינוי באמצעות מנוף.
מוצר מחובר למים/חשמל/גז.
הורדת מייבש מעל מכונת כביסה.
פינוי מקומה שלישית ומעלה.
מדרגות ספירלה / מדרגות צרות שמצריכות הרמה של המוצר.
מוצר שאינו נכנס במעלית/אינו עובר בחדר המדרגות/אינו עובר בפתחי הבית. 
לא יתבצע פינוי פסולת מוצרי גז הכולל: כיריים גז,מוצרי חימום גז וגריל גז .
לראש הדף

נגישות איפוס

שינוי רקע
שינוי גודל טקסט