נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

בגדים חכמים. יש דבר כזה?

הם יכולים לעקוב אחרי הדופק שלנו ולבדוק אם הוא תקין, לספר לנו כמה ק"מ רצנו והאם אנחנו בכושר, ואפילו ניתן לשלם בעזרתם בבתי קפה וחנויות, וזאת מבלי אפילו להוציא את הארנק או את הסלולרי מהכיס. מי זה הם? הבגדים שלנו כמובן!

מערכת פלאפון | 20/06/17 | 12:57 | זמן קריאה: 2 דקות

אלו הטרנדים החמים (והחכמים) כרגע שניתן ללבוש:

חולצה שתשמור אתכם בכושר
היא אמנם נראית כמו חולצה רגילה, אך בתוך הבד שלה ישנם חיישנים המנטרים את פעילות הלב ועוקבים אחריה בזמן אמת. פירוש הדבר הוא שניתן לדעת בכל רגע נתון מה מצבכם מבלי להשתמש בעזרים נוספים כגון צמיד או שעון. בנוסף, ניתן "לשדר" את הנתונים בזמן אמת גם לאנשים אחרים (למשל, מאמן הכושר שלכם), שיוכלו לדעת בכל רגע נתון מה מצבכם והאם רמת הכושר שלכם השתפרה או לא.



ביקיני שדואג לעור שלכן
כל כמה זמן צריך למרוח קרם הגנה? כל שעה? כל שעתיים? באיזו טמפרטורה כדאי בכלל לא לשהות בשמש? על כל השאלות האלה יכול לענות הביקיני החכם. בביקיני החכם מושתל שבב עמיד במים שמודד את הטמפרטורה במהלך היום, ומתריע באמצעות אפליקציה ייעודית מתי כדאי למרוח עוד קרם הגנה, מה הטמפרטורה בחוץ והאם כדאי בכלל לשבת בצל. 

מכנסיים שהם מאמן כושר אישי
אנשים רבים עושים ספורט, אך יתכן כי הם אינם עושים זאת נכון וגורמים לעצמם לנזק בזמן שהם מנסים לשמור על אורח חיים בריא. המכנסיים החכמים מנסים לפתור את הבעיה הזו: באמצעות חיישן קטן ובלתי מורגש המכנסיים עוקבים אחרי מהירות הריצה שלכם, המרחק שרצתם ואפילו אחרי תנועת האגן שלכם. בזמן הריצה (או כל ספורט אחר שתעשו) ישלחו המכנסיים פידבק לאוזניות שלכם, שיגיד לכם בדיוק מה מצבכם, כמה רצתם עד עכשיו ומה עליכם לשפר על מנת למקסם את האימון.



גרב לתינוק ששומר על השקט הנפשי שלכם
כשהתינוק שלכם ישן בלילה, גם אתם רוצים לישון בשקט ולדעת מה מצבו מבלי לדאוג ולקום כל רגע מהמיטה. הגרב החכם עונה בדיוק על הצורך הזה: פשוט מלבישים את הגרב על אחת הרגליים של התינוק, מורידים אפליקציה ייעודית לאייפון או לאנדרואיד שלכם, וזהו. הגרב ישדר לכם בזמן אמת נתונים אודות מצב הדופק והנשימה של התינוק שלכם ויספר לכם אם הוא התעורר. כמה פשוט ככה מדהים.



הג'קט האינטראקטיבי
באמצעות חיישני מגע המותקים באזורים מסוימים של הג'קט, ניתן לבצע פעולות רבות מבלי להוציא את הסלולרי להכיס אלא פשוט להקיש או להחליק את היד בעדינות על הג'קט, ממש כמו על מסך הטלפון שלכם. ניתן לענות או לסנן שיחות, לקבל הוראות ניווט, לשמוע מוזיקה ועוד.



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי