נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

5 אתרי סקי מומלצים למתחילים, מתקדמים וצעירים בחורף 2020 

בדקנו, השווינו ואיתרנו חמישה מאתרי הסקי המומלצים ביותר לעונת הסקי הקרובה. לכם רק נשאר להוציא את המעילים, ולסמן את היעד שהכי מדבר אליכם לחורף 2020.

מערכת פלאפון | 29/12/19 | 10:23 | זמן קריאה: 2 דקות
 
כשמדובר בחופשת סקי, בחירת המסלול הנכון היא ללא ספק ההחלטה המרכזית שתצטרכו לקבל. ייתכן שכבר שמעתם המון המלצות מהחבר'ה וראיתם לא מעט תמונות עוצרות נשימה, אבל איך מוצאים את האחד שבאמת מתאים לכם?
כדי לדאוג לכם לנחיתה המושלמת (והמושלגת) בדקנו והשווינו בין היעדים השונים, ואיתרנו חמישה אתרי סקי מומלצים ביותר לעונת הסקי הקרובה. לכם רק נשאר להוציא את המעילים, לחמם את האצבעות ולסמן את היעד שהכי מדבר אליכם לחורף 2020. 
 
1. המטרה: צעדים ראשונים בשלג
היעד: אבוריאז, צרפת
 
כל גולש זוכר את הפעם הראשונה שלו על המסלול, את הנפילה הראשונה שלו ואת אלה שהגיעו אחריה. סרטוני הוידאו מהמסלולים המאתגרים אולי נראים מרשימים, אבל כנראה שייקח לכם זמן להגיע לרמה הזו. אבוריאז שבצרפת הוא נקודת פתיחה טובה, מכיוון שהוא כולל אמנם מסלולים למתקדמים וכמה סנופארקים, אבל במקביל תמצאו בו גם מסלולים ברמות קושי שמתאימות למתחילים לצד שיעורים עם מדריכים למי שנזקק להם. בנוסף, מעליות הסקי ממוקמות בצורה נוחה מאוד כך שלא תצטרכו לצעוד אליהן דרך ארוכה, מה שעשוי להיות משמעותי בייחוד עבור הפעמים הראשונות. 



2. המטרה: לאתר מסלולים שמתאימים גם לקטנטנים
היעד: אננברג, אוסטריה
 
גם האתר הבא, שממוקם באוסטריה ונראה כאילו נלקח ישירות מתוך גלויה, מתחשב בגולשים בכל הרמות. אם אתם מגיעים עם ילדים קטנים, בייחוד אם זה ניסיון הגלישה הראשון שלהם, הם יוכלו ללמוד באתר עם מדריכים מקומיים ולהכיר את השלג באופן בטוח. יתרון נוסף של אננברג הוא העובדה שתמצאו בקרבתו אטרקציות רבות שמותאמות למשפחות, החל ממזחלות ועד לטיולי יום באזור. כך שגם אם תרצו לרדת מהמגלשיים ולחפש פעילויות נוספות, תמצאו אותן בקלות.
 
3. המטרה: נופים מרהיבים בלי לקרוע את הכיס
היעד:  פויאנה בראשוב, רומניה 
 
כשמצרפים את עלויות הטיסה, הלינה, ההעברות והבילויים היומיומיים, חופשת סקי יכולה להפוך להוצאה לא קטנה. רומניה היא פתרון טוב למי שרוצה ליהנות מחופשת סקי מבלי להיכנס להוצאות מיותרות, ופויאנה בראשוב, עיירת נופש שהופכת לאתר סקי בחודשי החורף, היא בחירה מצוינת. מדובר באתר שמתגאה בנופים מרשימים ובמסלולים שיספקו גולשי סקי ברמה מתחילה ובינונית, וממוקם במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהעיר היפיפייה בראשוב. מי שירצה להכיר את רומניה קצת יותר יוכל להגיע אליה, למרות שגם באתר הסקי עצמו תמצאו תמיד מה לעשות. החל מפעילויות משפחתיות ועד לחיי לילה שכוללים פאבים ומועדונים. 

4. המטרה: ליהנות מאיטליה, לא כמו כולם
היעד: פאסו טונלה, איטליה
 
קצת קשה לחשוב על סקי בלי לחשוב אוטומטית על סלה רונדה, שהפכה ליעד המועדף על ישראלים רבים. אבל אם בא לכם לגוון קצת בלי להרגיש שאתם מוותרים על שום דבר, פאסו טונלה הוא המקום שאתם רוצים להגיע אליו. תמצאו כאן מסלולים רחבים שמתאימים לכל הרמות, תנאי גלישה אופטימליים שלא יאיימו גם על מתחילים וסיכוי טוב לשמש. מדובר באתר שגם צעירים יתחברו אליו בקלות, בזכות חיי הלילה המושקעים והפעילויות שיחכו לכם בכל ערב. 


 
5. המטרה: חוויית סקי מושלמת מבלי להתרחק יותר מדי מהבית
היעד: רוזה חוטור, רוסיה
 
כל מה שמפריד ביניכם לבין אתר הסקי הגדול שברוסיה הוא פחות משלוש שעות טיסה. היעד של רוזה חוטור כבר מהרגע הראשון יועד לשמש כלוקיישן שיארח את אולימפיאדת החורף של 2014. מאז שהאירוע הסתיים, אימצו אותו בשמחה גולשים רבים מרוסיה וגם מארצות נוספות. מאחר שעברו רק מספר שנים מאז האולימפיאדה, האתר עדיין נמצא בשיאו. תמצאו בו 120 ק"מ של מסלולים מעולים ומתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר, ותנאים מושלמים לגלישה בכל רמה. וזה עוד לפני שדיברנו על הנוף המדהים, האטרקציות המגוונות ובתי המלון המפנקים שרק מחכים לכם. 
  
אחרי שהגעתם לאתר המושלם, לא תרצו לשתף את כולם? בפלאפון ארגנו עבורכם חבילת גלישה בחו"ל לסקי מדהימה, שתאפשר לכם ליהנות מגלישה מעולה לא רק על המסלול אלא גם באפליקציות שאתם אוהבים. עם 100 דקות שיחה ו-sms, גלישה חופשית ב- 
Youtube
Netflix
Whatsapp
Instagram
Waze
Tripadvaizor
Google maps
 
 ועוד 5GB נוספים שיהיה. נתראה על המסלול?

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי