נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

כנגד ארבעה סוגי מטיילים: כך תמצאו חבילת גלישה לחו"ל לטיסה הקרובה

לכל מטייל העדפה שונה ליעד המושלם לטיסה, לאטרקציות שהוא ירצה לחוות ולאנשים שהוא ירצה לטוס איתם. רגע לפני שטיסות פסח ממריאות, מצאנו חבילות חו"ל שמתאימות בול לכל טיפוס של מטייל

מערכת פלאפון | 14/03/23 | 11:02 | זמן קריאה: 2 דקות

אם גם אתם כבר נרגשים לקראת הטיסה הקרובה, אתם לא לבד. חופשת הפסח היא אחת מהתקופות הפופולאריות ביותר בקרב מטיילים ישראלים, ולמרות שכל אחד מהם יארוז פריטים אחרים ויעלה על טיסה ליעד שונה – יש דבר אחד שכולם ימהרו לדאוג לו, בלי יוצא מהכלל. אנחנו מדברים כמובן על הזמנת חבילת גלישה לחו"ל. איך בוחרים בחבילת הגלישה המתאימה ביותר עבורכם? באווירת החג וכדי להעלות אצלכם חיוך, החלטנו להתאים חבילה לארבעת הטיפוסים העיקריים שטסים לחו"ל ממש בקרוב.  

רשע (זה שאוהב "להוציא עיניים" בסטורי)

הטיפוס הרשע אוהב לשתף כל פרט מהחופשות שלו בסטורי, לעשות רילס במקומות הכי שווים שיש ולהעלות המלצות למסעדות בפייסבוק. במילים אחרות, להוציא לנו את העיניים כמו שצריך. חלק מהעוקבים שלו אמנם צופים בכל המידע הזה מהמשרד או מהבית, אבל רושמים הערות כדי ליישם את כל ההמלצות בנסיעה הקרובה שלהם. אם גם אתם אוהבים לשתף כל רגע מהחופשה, אנחנו לגמרי בעד. כל מה שאתם צריכים הוא חבילה שמציעה גלישה חופשית באפליקציות מובילות, כולל פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. 

פלאפון חבילות חו"ל

תם (זה שנוטה להתלבט, ולכן מתייעץ עם כולם)

כדי לקנות את המזכרת במחיר הטוב ביותר, להגיע למקום הכי מומלץ וכמובן גם לא ליפול למלכודות תיירים, אין דבר שהמטייל הזה אוהב יותר מאשר לבקש עזרת חבר טלפוני. ובינינו, אפשר לגמרי להבין אותו. חבילה שתכלול מספיק דקות שיחה וואטסאפ לשימוש חופשי, תאפשר לו להתקשר לאנשים שהוא רוצה להתייעץ איתם. ואם צריך, אז גם לשלוח תמונה של החולצה שהרגע קנה כדי לקבל חוות דעת בזמן אמת.

שאינו יודע לשאול (זה שאף פעם לא יבקש הכוונה בדרך)

אתם מכירים אותו, וכנראה גם יצא לכם לחכות לו יותר מפעם אחת. מדובר במטייל שאוהב להסתמך על היכולות שלו, משוכנע שהוא מכיר את כבישי איטליה כמו את כף ידו ובטוח שהוא זוכר בדיוק איפה נמצא בית הקפה הקטן ההוא. אלא שלפעמים כדאי בכל זאת לבקש הכוונה, והרבה יותר נוח להיעזר באפליקציית ניווט. טיפוסים שאוהבים ליהנות ממקסימום עצמאות בחו"ל, זקוקים לחבילה שכוללת שימוש ללא הגבלה ב-Waze או ב-Google Maps. כדי לעשות סדר ולהגיע לאן שצריך, באופן עצמאי ובמינימום מאמץ. 

פלאפון חבילות חו"ל

וכמובן, החכם (זה שמארגן את הטיול מ-א' ועד ת', וחושב בשבילנו על הכול)

בכל חבורה תמצאו את הטיפוס שאחראי לארגון, מדרג את האטרקציות המובילות, בונה לו"ז ומשאיר לנו את האפשרות להגיע לשדה התעופה בתחושה רגועה יותר. אם לומר את האמת, בלעדיו כנראה שלא היינו מצליחים לצאת לדרך. טיפוס כזה גם יודע שלפעמים תוכניות לחו"ל משתנות, נדחות או מבוטלות, ולכן שמח לגלות שחבילות החו"ל של פלאפון ניתנות לביטול עד הטיסה. 

עדיין לא הזמנתם חבילת חו"ל לטיסה הבאה? לא משנה איזה טיפוס אתם, בפלאפון תוכלו למצוא חבילות שיתאימו לכם מכל בחינה שהיא. בין אם מדובר בחופשת הפסח שמעבר לפינה, ובין אם אתם נערכים לכל נסיעה אחרת. לחצו כאן כדי לבחור כבר עכשיו את החבילה המושלמת שתעשה לכם את הטיול! 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי