נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

דגמי אייפון 12 - סיבות טובות להתקדם ל-iPhone 12 החדש

רוצים לשדרג לאייפון 12 החדש? מתלבטים אם לבחור ב-iPhone 12 Pro או Pro Max? ומה מיוחד בעיצוב החדש והביצועים? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם כל מה שחשוב וצריך לדעת!

| 15/12/20 | 13:18 | זמן קריאה: 2 דקות
לא פחות מארבעה דגמים שונים הוצגו על ידי אפל בחודש אוקטובר האחרון, ועכשיו הם קרובים אלינו יותר מתמיד. לצד העובדה שמדובר בהשקה ראשונה של מכשירי אפל שתומכים ב-5G, החברה הכינה עבור המשתמשים שלה לא מעט הפתעות נוספות. רגע לפני תחילת המכירה של סדרת ה-iPhone 12 בישראל, החלטנו להכיר אותה מקרוב.
 
עיצוב חדשני, ביצועים מהירים במיוחד ועמידות מתקדמת
למרות שכל אחד ממוצרי הסדרה כולל תכונות משלו, קיימים גם כמה מאפיינים שמשותפים לכולם. הראשון הוא השינוי החיצוני, כאשר בניגוד לדפנות המעוגלות שהתרגלנו אליהן, אפל מפתיעים הפעם עם מכשירים בעלי קצוות שטוחים ועיצוב אסתטי מתמיד. האריזה הזו עוטפת צג Super Retina XDR, צג ה-OLED האיכותי ביותר מבית אפל ובעל צפיפות הפיקסלים הגבוהה ביותר שיוצרה עבור אייפונים עד כה. כמה גבוהה? במקרה של דגם ה-iPhone 12 מדובר בצפיפות שמגיעה לפי שניים מזו של הדור הקודם.

 

בזכות A14 Bionic, השבב המהיר ביותר בטלפונים חכמים, תוכלו להמשיך לעשות את כל מה שאתם אוהבים – רק טוב יותר. בין אם מדובר במשחקים, בניהול מטלות יומיומי או בצפייה בסרטים. ובגלל שבאפל מבינים את הקושי שבהתנתקות מהסמארטפון, הם וידאו שהסדרה החדשה תגלה עמידות יוצאת דופן. בכל הדגמים מחכה למשתמשים מגן קרמי שמציג ביצועים טובים פי 4(!) בנפילות, והם גם עמידים במים בתקן IP68. המשמעות היא שהמכשירים יוכלו להתמודד עם קפה שנשפך בטעות על המסך, וגם עם עומק של עד שישה מטרים למשך כ-30 דקות.
 
הכירו את iPhone 12 ו-iPhone 12 mini
שני הדגמים הראשונים בסדרה הם כמובן ה-iPhone 12 שמגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ', והאח הקטן שלו ה-12 mini שכולל מסך 5.4 אינץ'. אם נדמה לכם שהדגם הראשון זהה בגודלו ל-iPhone 11 אתם צודקים בהחלט. אלא שלמרות הגודל, המכשיר החדש דק וקל יותר.
 
נוסף לכל התכונות שכבר הזכרנו, תשמחו לגלות שאפל לא נחים גם בכל הקשור למערך הצילום. סדרת האייפונים הקודמת אמנם הציגה שיאים חדשים באיכות התמונה, אבל מערך הצילום של ה-iPhone 12 ממשיך להפתיע. הפעם מדובר בזוג עדשות 12 מגה פיקסל שמספקות חוויית צילום לילה משודרגת, נוסף לאפשרות לצלם ולערוך סרטונים באיכות 4K Dolby Vision HDR שתהפוך כל תוצר שלכם ליצירה קולנועית.

 

מקסימום ביצועים: iPhone 12 Pro ו-iPhone 12 Pro Max
הגענו אל זוג מוצרי ה-Pro בסדרה החדשה, שמיועדים למי שרוצה להוציא את המקסימום מהמכשיר שלו. גם הם מתהדרים בתכונות של דגמי ה-iPhone 12 שהוצגו – באריזה מרשימה מתמיד ולצד כמה פיצ'רים מתקדמים נוספים. דגם ה- Pro מגיע עם צג בגודל 6.1 אינץ', ואילו ה- Pro Maxמפתיע עם צג ענקי בגודל 6.7 אינץ'. לאור העובדה שסדרת ה-Pro הקודמת כללה דגמים בגודל 5.8 ו-6.5 אינץ', אין ספק שמדובר בתוספת משמעותית.
 
נוסף למראה האסתטי ולעמידות הגבוהה, הצג של מכשירי ה-Pro החדשים מספק גם יחס ניגודיות מדהים ובהירות שיא. למעשה, הצג של ה-Pro Max הוא הצג הגדול, הבהיר והחד ביותר שיוצר אי פעם בחברה. עם מערכת הצילום בדגמי ה-Pro תוכלו לצלם תמונות מדהימות גם בתאורה חלשה, כולל פורטרטים ותמונות סלפי במצב לילה, וסרטוני וידאו באיכות שתמיד חלמתם עליה. המערכת מגיעה עם מצלמה רחבה חדשה, מצלמה אולטרה רחבה ומצלמת טלפוטו, שמסייעות בשיפור האיכות והחדות של כל תוצר ומספקות מיקוד אוטומטי מהיר מתמיד.

 

צריכים להטעין? זה פשוט מתמיד
טעינה בסוף יום ארוך לא אמורה להפוך לאתגר. עם טכנולוגיית הטעינה האלחוטית MagSafe, שמבוססת על הצמדה מגנטית, כבר לא צריך לחפש את נקודת החיבור המדויקת. פתרון ידידותי, קל לחיבור ולניתוק, וכזה שמעניק טעינה אלחוטית מהירה שעומדת בקצב שלכם.
 
לא יכולים לחכות לאייפון הבא שלכם? מוזמנים להיכנס לאתר פלאפון וליהנות מארבעת דגמי iPhone 12  החדשים.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי