נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

Pelephone Test - האפליקציה שבודקת את הסמארטפון שלכם

אפליקציית Pelephone Test, מאפשרת לבדוק את תקינות המכשיר באופן עצמאי, במהירות וללא תשלום. השירות תומך באנדרואיד וב-IOS ומתאים למאות סוגי מכשירים.

מערכת פלאפון | 20/03/19 | 14:25 | זמן קריאה: 2 דקות

הסמארטפון הפך לצורת התקשורת העיקרית של רובנו עם הסביבה. אנחנו מתכתבים בוואטאסאפ עם חברים, מדברים עם ההורים ומתעדכנים באי-מיילים גם מחוץ למשרד. אפשר לומר שהמכשיר הקטן הזה עובד עבורנו כמעט ללא הפסקה. הוא מאפשר לנו לשאול לשלומם של האנשים שיקרים לנו ולהתעדכן בכל מה שהתחדש בחייהם, אבל מתי לאחרונה התעדכנתם גם במצבו?

השאלה הזו עשויה להישמע משעשעת, אבל בפועל – רוב משתמשי הסמארטפון לא עוצרים לחשוב מה מצב המכשיר שלהם, אלא אם הוא מתחיל לאותת שמשהו לא כשורה. גם אלה שמעוניינים לטפל בבעיות פוטנציאליות רגע לפני שהן ישבשו את פעולתו, לא תמיד יודעים מה המקור להן ואיפה כדאי להתחיל. 

הטסט שבודק את מצב הסמארטפון בפשטות

בעלי רכבים ורוכשים פוטנציאליים של כלי רכב משומשים, מעבירים את הרכב טסט כדי לקבל תמונת מצב מלאה הנוגעת לכשירותו, לא הגיע הזמן שגם בעלי סמארטפונים יוכלו להישאר עם אצבע על הדופק? עם Pelephone Test, אפליקציה חדשה המיועדת לכלל הלקוחות, תוכלו לקבל סטטוס עדכני על המכשיר שלכם או על זה שתרצו לרכוש. ממש כמו שעושים עם רכב, רק הרבה יותר פשוט ואפילו ללא תשלום.

האפליקציה מאפשרת לבדוק את תקינות המכשיר המבוקש באופן עצמאי, בנוחות, במהירות ובכל זמן. השירות ניתן ללא תשלום, תומך באנדרואיד וב-IOS ומתאים למאות סוגי מכשירים. אם אתם מעוניינים למכור או לרכוש מכשיר נייד משומש או אם אתם רוצים להבין למה הביצועים של המכשיר נעשו איטיים יותר, תוכלו לקבל את כל התשובות בקלות ובמהירות.

איך זה בעצם עובד?

Pelephone Test מבצעת למעלה מ-20 בדיקות שנועדו להעריך את מצבו העדכני של המכשיר. האפליקציה בודקת מגוון פרמטרים בהם מסך, מצלמה, רמקול, מצב סוללה, דיוק GPS, בלוטות' ועוד. בסיום הבדיקה היא מציגה דו"ח מפורט עם התוצאות שלה, הערכה הנוגעת למצב הסוללה וכדומה.



מאחר שחלק מהמשתמשים רוצים לקבל מידע מקיף ואחרים רק זקוקים לאישור קצר שהכול כשורה, תוכלו לבחור בסוג הבדיקה שנחוצה לכם. הבדיקה המהירה בודקת את המסך, המצלמה, הרמקול והשמע, ואורכת כ-30 שניות בלבד. היא מתאימה למי שמעוניינים לוודא מדי פעם שהסמארטפון שלהם מתפקד כהלכה. 

הבדיקה המלאה לעומת זאת, היא בדיקה מקיפה שמיועדת למגוון רחב של פיצ'רים במכשיר. היא אורכת עד 5 דקות, ובסיומה תקבלו דו"ח מפורט עם כלל התוצאות. את הדוח תוכלו לשתף עם מי שתרצו למכור לו את הסמארטפון שלכם כדי שיוכל לבצע את הרכישה בראש שקט. אם אתם אלה שרוכשים מכשיר חדש, תוכלו לבקש מבעל המכשיר לקבל את הממצאים. 



איך זה בעצם עובד?

ניתן להתחיל בבדיקת המכשיר בכל רגע, בכמה צעדים פשוטים. תחילה יהיה עליכם להוריד ולהתקין את Pelephone Test בדרך הנוחה לכם. תוכלו לגלוש לאתר פלאפון, להוריד אותה מחנויות Google Play ו-App Store או לעבור לאפליקציית "פלאפון שלי" כדי לבצע את ההורדה וההתקנה. כעת עליכם להפעיל את האפליקציה, לבחור בסוג הבדיקה הנחוץ לכם ולעקוב אחר התוצאות. האפליקציה תנחה אתכם לאורך כל שלב, ותסביר בכל רגע איזו בדיקה מתבצעת. 




גיליתם שהמכשיר צריך תיקון? אין שום בעיה. האפליקציה תעזור לכם לאתר את מעבדת התיקונים או מרכז פלאפון שהכי קרובים אליכם, כדי לעזור למכשיר שלכם להיות במיטבו! 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי