נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

שווקי חג המולד והשנה החדשה

אורות חגיגיים, מאכלים מסורתיים ואפילו פסטיבל פיסול בקרח, צפויים להתקיים בקרוב במגוון יעדים ברחבי אירופה. רגע לפני 2022, אלה המקומות שתרצו לבקר בהם בכריסמס הקרוב

מערכת פלאפון | 22/11/21 | 11:52 | זמן קריאה: דקה

קשה לחשוב על תקופה חגיגית יותר לטיסה באירופה, מאשר השבועות שמקדימים את חג המולד. ביקור בירידים מסורתיים, עצירה לכוס יין חם וטעימה ממאכלים מקומיים – יוצרים הזדמנות שאי אפשר לסרב לה. ואחרי שבשנה שעברה חלק ניכר משווקי חג המולד האירופאיים בוטלו או לפחות הצטמצמו בצורה ניכרת, השנה הם חוזרים למתכונת שחיכינו לה. 

אחרי שבדקתם את דרישות הכניסה לתיירים ביעד שמעניין אתכם, הגיע הזמן לארוז משהו חם ולהיערך לבילוי החורפי הבא. שימו לב שרוב השווקים פועלים בין סוף נובמבר לבין ערב חג המולד, כך שאלה מועדי הביקור המומלצים ביותר. ואם יש לכם התלבטות באיזה שוק חג מולד לבקר, ארגנו עבורכם כמה המלצות חגיגיות:

כיכר השעון, פראג

מתאים למי ש: חובב אווירה קסומה
פראג היא אחת מהערים המרשימות באירופה, וכשמשלבים בין הארכיטקטורה הייחודית, הרחובות מרוצפי האבן ואורות חג המולד – קל להבין מדוע מדובר בבחירה מובילה. בין הגשרים היפים והסמטאות הנעימות יחכו לכם מספר שווקי חג מולד, בדגש על השוק המרכזי שבכיכר השעון. בכל אחד מהם תוכלו לפגוש עצי אשוח מקושטים, דוכנים עם אמנות מקומית וכמובן גם שוקו חם, יין וחטיפים.

הייד פארק, לונדון

מתאים למי ש: לונדון כן מחכה לו
מאוהבים בקסם של לונדון אבל עדיין לא יצא לכם לבקר בה בתקופת הכריסמס? אנחנו כאן כדי לשנות את המצב. נובמבר-דצמבר הופכים את העיר המרהיבה הזו לצבעונית אפילו יותר מבדרך כלל, בזכות מבחר קישוטים, תאורה חגיגית ואינספור שווקים עירוניים. שיטוט רגלי כבר יוביל אתכם לכמה מהם, אבל אם צריך להתמקד באחד אין ספק שמדובר בשוק של הייד פארק. כדי לשדרג את החוויה אפילו יותר, תוכלו לקנות במקום כרטיסים לגלגל הענק, לאחת מרכבות ההרים ולשלל אטרקציות נוספות.

חבילות גלישה בחו"ל – פלאפון

אלכסנדרפלאץ, ברלין

מתאים למי ש: מתכנן חופשה משפחתית, אבל לא רק
גם אם חשבתם שכבר עברתם את הגיל של רכבות הרים ומתקני שעשועים, השווקים שמרוכזים באלכסנדרפלאץ יגרמו לכם לשנות את דעתכם. בניגוד לשווקים קטנים, מסורתיים וחבויים, בשווקים האלה החוויה מתעצמת למקסימום. מדובר בבחירה מנצחת עבור הורים לילדים, שמחפשים שוק כריסמס שמרכז הכול מהכול – גם יין חם וגם רכבות הרים, גם אפשרות לשוטט וגם להחליק על הקרח.

ארמון שנברון, וינה

מתאים למי ש: חולם על שוק כריסמס של אירופה הקלאסית
חלק מהתיירים בווינה מתמקדים בעיקר בשוק שמול בית העירייה, אבל כדי להעמיק עוד יותר בחוויה – אתם מוזמנים אל השוק של ארמון שנברון. בשוק הזה ההיסטוריה מורגשת כמעט בכל פינה, וצפוי לכם מפגש עם מיטב המסורות המקומיות. תוכלו לשוטט בין דוכנים שעמוסים בתכשיטים בעבודת יד, ללגום יין חם וליהנות מאוכל רחוב מסורתי. ברחבה שמול הכניסה לארמון, יחכה לכם גם עץ חג מולד מקושט ומרשים.

חבילות גלישה בחו"ל – פלאפון

כיכר וורשמרטי, בודפשט

מתאים למי ש: לא יכול לסרב לקיורטוש
אם ארוחת החלומות שלכם מורכבת מקיורטוש מתוק, יין חם ומאפי לאנגוש חמימים מקמח תפוחי אדמה, הונגריה מחכה לכם. אין מקום טוב יותר לנסות את השילוב הזה מאשר השוק הגדול ביותר של בודפשט, שכולל לא רק את המיטב של המטבח ההונגרי אלא גם דוכנים מקסימים עם מזכרות מקומיות, קישוטים מרהיבים ואווירה יוצאת דופן.


אחרי שבחרתם את היעד הבא, מה לגבי החבילה? כדי להתכתב עם החברים שבבית, להעלות סטוריז נוצצים לאינסטגרם או למצוא את הדרך לשוק הכריסמס בקלות – אתם צריכים חבילת חו"ל שתפורה לצרכים שלכם. בפלאפון התאמנו במיוחד עבורכם חבילות חו"ל מעולות שכוללות גם גלישה חופשית באפליקציות המובילות – אינסטגרם, Waze, וואטסאפ, Youtube, TripAdvisor, Google Maps ו-Netflix. עם אפשרות ביטול חינם עד הטיסה, מבצע משפחה וחברים ושירות מסביב לשעון!

 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי