נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

6 בחירות חכמות שישדרגו את חופשת הסקי הבאה שלכם

מתלבטים איך לבחור את אתר הסקי ועל מה להסתכל כשסוגרים מלון? רגע לפני שאתם יוצאים לחופשת הסקי הקרובה, אלה הדרכים להטיס אותה לגבהים חדשים 

מערכת פלאפון | 20/01/19 | 15:37 | זמן קריאה: דקה
 
כמו שיודעים גולשים שרק מחכים לעונת הסקי מדי שנה, אין דבר שדומה לרגע היציאה לשלג. אם אתם מתכננים את חופשת הסקי הקרובה שלכם, ייתכן שכבר קיבלתם אינספור המלצות לאתרי סקי שאסור לפספס. אבל מאחר שהמרכיבים לחופשה טובה הם בעיקר עניין של טעם אישי, חשוב שתבחרו בחופשה שמתאימה לכם כמו כפפת סקי ליד. בין אם אתם נמשכים למסלולים האינסופיים באוסטריה ובין אם החלום שלכם הוא לראות מקרוב את העמקים האיטלקיים, אלה הבחירות שיקדמו אתכם לחופשת הסקי המושלמת:
 
1. בחירת המסלול המתאים – מסלולי הגלישה באתרי הסקי השונים מחולקים לפי רמות, והבחירה באתר הסקי הנכון עבורכם תלויה בהתאמת המסלולים להרכב הגולשים שאיתם אתם טסים. גולשים מתחילים למשל, זקוקים למסלולים ברמת קושי נמוכה ולעתים גם לסיוע של מדריכים צמודים. גולשים מנוסים לעומת זאת, יחפשו אחר מסלולים מאתגרים ומגוונים וישתעממו מאתרים עם מעט מסלולים כאלה. אם נוסעים יחד אתכם גם חובבי סנובורד, יש לבדוק שהאתר כולל גם מסלולים מותאמים עבורם.
 
2. בחירת המדריך הנכון – אם זו הפעם הראשונה שלכם באתר סקי או אם נוסעים אתכם גולשים שעושים את צעדיהם הראשונים בשלג, אל תסתפקו בידיעה שבאתר קיימים שירותי הדרכה. חלק מאתרי הסקי מתגאים במדריכים דוברי שפות רבות, ואילו באחרים אתם עלולים לגלות רק מדריכים מקומיים שאינם דוברים אנגלית. בדיקה מקדימה תעזור להתחיל לגלוש ברגל ימין, מה שחשוב עוד יותר אם מדובר בהדרכה לילדים. 
 
3. בחירת מקום לינה במרחק נוח – בקתות מבודדות או מלונות מפנקים נראים מצוין בתמונות המושלגות. עם זאת, חשוב שלא תשכחו לבדוק גם את המרחק שלהם מאתר הסקי בו בחרתם. ציוד סקי הוא כבד מטבעו, וסחיבה שלו בעליות תלולות היא לא דבר פשוט. כך שפתרונות לינה שממוקמים בלבם של אתרי הסקי, יאפשרו לכם להימנע מהטיפוס היומיומי. החיסרון של מלונות שנבנו במיוחד עבור גולשים הוא שהם מעניקים חווית גלישה נהדרת אך מבודדים מאטרקציות נוספות. כך שאם אתם מתכננים טיולים או בילויים בערב, תצטרכו להסתפק בשירותים המוצעים בסביבתם.

 
4. בחירת המוזיקה המושלמת – אתם מתבוננים בשלג הלבן שנערם בצדי המסלול שמולכם, נהנים מהקור הנעים, מסכמים עוד יום נפלא של סקי, ונדמה שכל מה שחסר הוא מוסיקת הרקע המתאימה. השיר הנכון ברגע הנכון יכול לעשות את כל ההבדל, אבל לא חבל על חבילת הגלישה? עם חבילות הסקי של פלאפון תוכלו ליהנות מהאזנה חופשית לשירים ב-Spotify, ללא צורך בניצול חבילת הגלישה. ואם זה לא מספיק, הכנו לכם גם פלייליסט קריר במיוחד שיכניס אתכם לאווירה עוד לפני הגלישה הראשונה.
 
5. בחירת הפעילויות לסוף היום – גם אם התכנון שלכם הוא לבלות את רוב היום בגלישה, כדאי לבדוק מהן האפשרויות שמוצעות לכם בסביבת המלון לרגעים בהם תזדקקו להפסקה. חלק מהמקומות מציעים פעילויות לכל המשפחה, ואחרים מתרכזים בברים ובמועדונים שמתאימים לקהל גולשים שלא מתעייף לרגע. חפשו את כל אלה תחת הכותרת של Apre Ski, שמתייחסת לזמן שאחרי הסקי. כך תהיו בטוחים שאתם נמצאים בקרבת הפעילויות שמעניינות אתכם.
 
6. בחירת חבילת הגלישה לסלולר – בין אם אתם מתכננים לפרסם תמונה מעוררת קנאה באינסטגרם או להתקשר למשפחה, הדרך למסלול הגלישה מתחילה בחבילת סלולר מתאימה. בפלאפון יצרו את חבילת חו"ל המושלמת לחופשת לסקי, הכוללת 100 דקות שיחה ו-sms והמון דאטה: גלישה חופשית (כן, חופשית) באפליקציות של פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, Google Maps, Trip Advisor,Waze ו-Spotify, ובנוסף עוד 5GB נוספים לכל השאר. החבילה תקפה למדינות נבחרות: צ'כיה, צרפת, בולגריה, רוסיה, שוויץ, רומניה, איטליה ואוסטריה.



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי