נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

5 הטרנדים הטכנולוגיים שכבשו את עונת החתונות

סידורים וארגונים שמקדימים חתונה, הם לא דבר שמצפים לו בכיליון עיניים. הטרנדים הבאים יקלו עליכם לקראת האירוע, וידהימו גם את האורחים שלכם 

מערכת פלאפון | 14/10/18 | 11:59 | זמן קריאה: 2 דקות
כל זוג שמארגן חתונה לומד די מהר, שמדובר באירוע שכולל לא מעט סידורים. מרגע קביעת התאריך ועד לשבירת הכוס, צריך לזכור, להכין ולוודא הרבה מאוד פרטים. למרבה המזל הטכנולוגיה לא פסחה על הרגעים המשמחים בחיינו, והטרנדים הבאים יעזרו גם לכם בכל שלב לאורך היום המרגש. שיהיה במזל! 
 
1. הזמנות דיגיטליות – אם בעבר הזמנה לחתונה הייתה מגיעה עם בול בדואר, כיום ישנן דרכים דיגיטליות וידידותיות לסביבה לעדכן את האורחים בתאריך. מתחתנים יצירתיים שרוצים לעצב את ההזמנה לבד, יכולים לעשות זאת בעזרת אפליקציה חינמית כמו Canva ולשלוח למוזמנים את התוצאה במייל. ואם תצלמו כמה תמונות עם פרטי האירוע, תוכלו לאחד אותן לגיף עם האתר Giphy ולהעביר אותו בין החברים בווטסאפ. אפשרויות נוספות הן הזמנה באמצעות סרטון מצולם, ואפילו דרך סריקת קוד QR שיעביר לעמוד עם המידע.

 
2. אתר חתונה אישי – ישנם זוגות שלא מסתפקים רק בהזמנות, אלא מרחיבים את האינטראקציה הדיגיטלית עם האורחים לאתר שלם. עם פלטפורמות כמו Wix או WordPress אין צורך להיות מקצוען בתחום, ואפשר לבנות אתר חינמי על בסיס עיצובים מוכנים. למה זה נחוץ? אתר מאפשר לאורחים לקבל את כל המידע על החתונה במקום אחד: הזמנה, מפת הגעה, תשובות לשאלות ועוד. אם מדובר בחתונה חברתית בה המוזמנים מביאים חלק מהמנות, תוכלו להוסיף טופס בו הם יסמנו את בחירותיהם.


 
3. אישורי הגעה בלחיצת כפתור – אם טרם ההכנות לחתונה לא נתקלתם במילה "רזרבות" מעולם, בשלב ההיערכות היא צפויה להפוך לחברה הכי טובה שלכם. כל זוג לפני חתונה רוצה לדעת כמה מוזמנים יגיעו בפועל, כדי להסדיר את נושא השולחנות והמנות מול אולם האירועים. הבעיה היא שאי הנעימות מהצקה לאורחים במטרה לקבל תשובה, עלולה לעכב את התהליך. אפליקציות חינמיות כמו Wedon או Inviter יכולות לשלוח את השאלות במקומכם, ולאגד את התשובות בקלות ובמהירות. 
 
4. צילומי רחפן מזווית מקצועית – הערב התחיל, האורחים כבר עומדים עם הסמארטפונים מסביב לחופה, וגם הצלמים המקצועיים מתעדים כל שנייה מהכניסה. בחתונות של ימינו כל המוזמנים הם גם מתעדים פעילים, כך שאי אפשר לסיים את האירוע בלי תמונות מכל רגע. על "סגירת הפינה" של הזוויות אמונים כיום הרחפנים, שהפכו לצלמים זעירים באירועים רבים. מרגע ההכנות בבוקר ועד לריקוד האחרון, הם מעניקים הזדמנות להציץ אל השמחה מנקודת מבט רחבה ויוצאת דופן. 
 
במקום להוציא סכום לא מבוטל כדי להרחיב את חבילת הצילום שלכם, מעכשיו תוכלו לעשות זאת לבד בעזרת הרחפן TELLO. מדובר ברחפן ידידותי ופשוט שקל לתפעל בעזרת אפליקציה, ולזכות באמצעותו בווידאו וסטילס איכותי מהאירוע. העניקו לאורח או בן משפחה את האפשרות לתפוס פיקוד על הצילום העילי, והתוצאות ידהימו אתכם וגם אותם. והחדשות הכי טובות? תוכלו ליהנות מ-TELLO גם בירח הדבש או בכל רגע אחר ששווה לתעד. 


 
5. מעקב אחר מטלות– כמו שכבר ציינו, הרגעים שלפני וגם אחרי החתונה מלאים בלא מעט מטלות. בהתרגשות הרבה קל לשכוח לבצע הרבה עניינים חשובים, וגם כאן תוכלו להקל על עצמכם עם כמה אפליקציות נוחות וחינמיות. העיצוב הנפלא של (Do it (Tomorrow, שנראית ממש כמו יומן של פעם, יגרום לכם לרצות לסמן קו גם על הפקדת הצ'קים או התשלום לספקים. any.do לעומת זאת, מאפשרת לשתף משימות גם עם בני הזוג והמשפחה, מה שיכול להקל מאוד על כל חתן וכלה. רק אל תשכחו להוסיף לרשימה גם את התודות לאורחים!



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי