נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מעלים הילוך והופכים את הרכב לחכם

נהג פרטי או בעל עסק? רוצה לשדרג ולרכב חכם יותר? רוצה לאפשר לעסק שלכם להעלות הילוך? ומה לגבי שמירה על הרכב מכל מקום? היכנסו עכשיו למידע על +pelephone car plus

מערכת פלאפון | 28/10/21 | 13:45 | זמן קריאה: 2 דקות

רובנו מתמודדים ברמה היומיומית עם רשימת מטלות ארוכה, וצריכים להישאר מעודכנים בכמה זירות בו זמנית. מהמקום הזה נולד הצורך שלנו בטכנולוגיה מתקדמת, שתאפשר למידע להגיע אלינו מבלי שנזבז זמן על איסופו. החל ממידע על מה שקורה עם מוצרי החשמל בבית, שהפך לזמין בזכות כניסתו של הבית החכם, ועד למידע שמתקבל דרך מצלמות האבטחה. היכולות החדשות הללו כבר הוכחו כשימושיות במיוחד, והן ניתנות ליישום גם במקום נוסף שבו רובנו שוהים לא מעט – הרכב שלנו. 

רכיב קטן ומתקדם – לרכב חכם מהרגיל

בכדי לענות על הצורך של נהגים ונהגות להישאר מחוברים למה שקורה ברכב שלהם, מציעה פלאפון את שירות Pelephone Car. מדובר ברכיב קטן שמתחבר אל שקע מחשב הרכב, ובאמצעות אפליקציה אינטואיטיבית וידידותית לשימוש – הופך אותו לחכם יותר. מאפשר גלישה סלולארית לכל הנוסעים באמצעות הקמת רשת Wifi ברכב; מעניק מידע על מיקום הרכב ומתריע כשהרכב יצא ממנו; שולח נתונים אודות התנהגות הנהג וחריגה מסף מהירות שהוגדרה; ומציג עדכונים על מערכות הרכב השונות.

רוצים לאפשר לעסק שלכם להעלות הילוך?

צפייה במיקום הרכב ובמסלולי הנסיעה, קבלת התראות בזמן אמת על בלימות פתע והצגת מידע הנוגע למצבר ולחום המנוע, נחוצים לא רק לנהגים פרטיים אלא גם לעסקים קטנים בעלי מספר מצומצם של כלי רכב. חנויות נוחות, בתי קפה, חברות שליחויות והובלות ועוד. ובזכות הדור החדש של +pelephone car plus, באפשרותם לדעת היכן נמצאים רכבי העסק, לתחום את שטח העבודה ולקבל גישה למגוון פעילויות נוספות.

ממשק הניהול החדש מציע פתרון נגיש ומותאם לעסקים הקטנים בישראל, שצריכים למקסם את התנהלותם בתקופה מורכבת מתמיד. כזו המאופיינת באתגרים חדשים לאור השפעות נגיף הקורונה, לצד שינוי שיטת העבודה. הממשק הוא תוצר של למידת הצרכים הייחודיים של עסקים קטנים שברשותם רכב אחד או יותר. אחרי שעברו שנה לא פשוטה, עסקים כאלה יכולים להרוויח מפתרון יעיל ונוח, שיעזור להם להישאר עם אצבע על הדופק ולנהל את הוצאות הדלק והפחת על הרכבים בעת ובעונה אחת. 



שומרים על רכבי העסק מכל מקום

משתמשי +pelephone car plus יכולים לא רק לנהל את השירות באפליקציה, אלא גם להיכנס לממשק אינטרנטי מתקדם מכל מחשב. לצפות בציי הרכב על גבי מפה, לשלוף דוחות, לקבוע התראות על התנהגות הנהגים, לקבל מידע על עלויות הנסיעה וכדומה. בנוסף, מוצעות להם תוספות של פיצ'רים המותאמים לשינויים בשוק הרכב והמגזר העסקי – תצוגה מרובה של מספר רכבים על גבי מפה, כולל חלוקת מסכים על בסיס מיקום הרכב; פרטי נסיעות עבר עד 3 חודשים אחורה; ואפילו מידע על מצב הסוללה ברכבים היברידיים.

ממשק הניהול החדש מוצע לכלל הלקוחות של פלאפון קאר ללא תוספת תשלום! ואם עדיין לא הצטרפתם לשירות, תוכלו לשדרג את העסק כבר עכשיו, עם הפתרון החכם והנוח לניהול צי הרכבים שלכם.  

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי