נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מתחדשים: הפיצ'רים החדשים של וואטסאפ שתרצו להכיר

אחת מהאפליקציות השימושיות והאהובות ביותר על כולנו, ממשיכה להוציא עדכונים ושדרוגים נוספים. אם עדיין לא יצא לכם להתעדכן בכל מה שהתחדש בה בתקופה האחרונה, זה המדריך שיעשה לכם סדר.

מערכת פלאפון | 04/02/24 | 14:24 | זמן קריאה: 2 דקות
רובנו מתקשים להעביר את היום בלי להיכנס לוואטסאפ. בין אם כדי לשלוח הודעות קוליות, לעבור על שיחות עם חברים או להתעדכן בהתכתבויות בקבוצה של העבודה. ולמרות שנדמה לנו שאנחנו מכירים אותה היטב, באפליקציה ממשיכים לעבוד כל הזמן על חידושים ועדכונים לשיפור חווית השימוש. אם לא הספקתם להתעדכן בחידושים האחרונים, סיכמנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת. 

הערוצים
מי שעד היום פנה לטלגרם כדי לקבל עדכונים מידוענים, זמרים או משפיעני רשת שונים, ישמח לשמוע שממש לאחרונה השיקה וואטסאפ את ה-Channels. הערוצים יהיו מופרדים מהצ'אטים הרגילים, ויאפשרו לכל מי שרוצה להעביר הודעות לעוקבים שלו לעשות זאת בצורה נוחה. כך שאם תהיו מעוניינים לקבל עדכונים מגורם כלשהו, תוכלו להתחבר אל הערוץ שלו ולצרוך את המידע בנוחות. בנוסף, ובשונה ממה שקורה בקבוצות למשל, עוקבים אחרים לא יוכלו לראות אחרי מי החלטתם לעקוב.
וואטסאפ גם תקל על המשתמשים למצוא ערוצים מעניינים, בהתאם לקריטריונים כמו כמות עוקבים או ערוץ חדש. אלינו בישראל השימוש בערוצים צפוי להגיע בתקופה הקרובה.

הודעות הווידאו
הפיצ'ר הבא זמין בישראל ונכנס לשימוש באופן הדרגתי. לכן אצל חלק מהמשתמשים הוא מופיע שבועות ארוכים, ואילו אחרים גילו אותו רק לא מזמן. אם קודם לכן נדרשתם לשלוח הודעות וידאו כקבצים, כעת תוכלו לצלם ולשלוח אותן היישר מתוך חלון השיחה, בדיוק כמו שמוקלטות הודעות קוליות (וגם באמצעות אותו הכפתור, שמאפשר מעבר בין שתי האופציות). כל סרטון שהוקלט יופיע בחלון מעוגל כחלק מהשיחה, ויתנגן באופן אוטומטי וללא סאונד. הנמען יצטרך להפעיל את הסאונד כדי לשמוע את התוכן. אורך הודעות הווידאו המקסימלי נכון להיום עומד על 60 שניות.

עריכת הודעות
שלחתם הודעה ותרצו לערוך אותה? משך הזמן לעריכה התארך ל-15 דקות, כך שיש לכם אפשרות לנסח מחדש. בתחתית ההודעה יופיע כיתוב שהיא נערכה, אך הנמען לא יוכל לראות את היסטוריית העריכה ואת השינויים שבוצעו.

whatsapp

התכתבות עם משתמשים שלא שמורים במכשיר
מכירים את זה שאתם צריכים לשלוח הודעה בוואטסאפ לאדם שאינו נמצא ברשימת אנשי הקשר שלכם? כדי שכבר לא תצטרכו להסתובב עם רשימות כמו "טל – מראה דירה באלנבי" או "שליח של ירקן", תוכלו להשתמש באפשרות הבאה של וואטסאפ.
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס ל"שיחה חדשה", ובמקום ללחוץ על New Contant, לבחור בזכוכית המגדלת שבחלקו העליון של המסך. כעת הזינו את מספר הטלפון הרלוונטי, ואם יש לאותו משתמש וואטסאפ תוכלו להתחיל בשיחה – מבלי לשמור את המספר שלו קודם לכן.

מחיקת הודעות
כדי לשמור על הסדר בקבוצות, ניתנת למנהלי קבוצת וואטסאפ האפשרות למחוק הודעות שנשלחו על ידי משתתפים. במקרה כזה, יתר החברים בקבוצה יקבלו הודעה שמציינת שההודעה הקיימת נמחקה על ידי המנהל. אם ישנם מספר מנהלים, ניתן לראות מי מהם מחק את ההודעה. הודעות שנמחקו על ידי המנהלים לא ניתנות לשחזור. רוצים למחוק הודעה כך שתיעלם אצל כולם? הזמן למחיקה עומד כיום על יומיים. 



ואם התחרטתם – ביטול מחיקת הודעה
האפשרות לבחור בין מחיקת הודעה אצלכם בלבד לבין מחיקתה אצל כולם, היא נוחה אך גם מהווה פתח לטעויות. למעשה, רובנו כנראה חווינו מצב שבו בחרנו ב-Delete for me במקום ב-Delete for everyone – ולכן ההודעה נעלמה רק אצלנו ולא אצל אחרים. כדי להפחית מחיקות שהתבצעו בטעות, וואטסאפ מאפשרת להתחרט ולשחזר את ההודעה שנמחקה על ידי בחירה באפשרות Undo שתופיע בכל פעם שתאשרו למחוק הודעה. האפשרות זמינה למשך חמש שניות בלבד, אז נצלו את הזמן בחוכמה.


 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי