נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

קר, קפוא, מושלם: אתרי הסקי שיחממו לכם את חורף 2022 

אצלנו בישראל החורף אמנם רק בפתח, אבל ברחבי העולם כבר מכינים ציוד לעונת הסקי הקרובה. רגע לפני הזמנת הטיסה הבאה, סימנו כמה אתרי סקי שאתם ממש לא רוצים לפספס 

מערכת פלאפון | 28/11/21 | 12:21 | זמן קריאה: 2 דקות
 
אחרי קרוב לשנתיים במהלכן גולשי הסקי והסנובורד בישראל צפו בשלג בעיקר מרחוק, הגיעה העת להבריק מגלשיים ולהשלים פערים. אתרי סקי רבים צפויים לפתוח את שעריהם לפני שתספיקו להגיד 2022, מה שאומר שמי שיהסס – יפספס את עונת הגלישה המושלמת. אם עדיין לא הספקתם לבחור באתר הסקי הבא שלכם, איתרנו כמה כיוונים מרגשים ומהנים במיוחד. לאור העובדה שהגבלות הקורונה עדיין לא עזבו לחלוטין, חשוב כמובן לבדוק את התקנות העדכניות טרם הזמנת הכרטיסים. אנחנו מחזיקים אצבעות לגלישה מהנה. 
 
1. זולדן, אוסטריה
 
בבוקר: במרחק של כ-3 שעות נסיעה ממינכן, נמצא האתר האוסטרי המרשים הזה – שהוא כל מה שגולש יכול לבקש. בין אם מדובר בגולשים מתחילים או במקצוענים שכבר חוו אתרי סקי שונים. תמצאו בו עשרות מעליות סקי, רכבלים וגונדולות, סנו פארק מטורף לסנובורדיסטים שמחפשים אתגרים, 3 פסגות מושלגות ו-150 קילומטרים של מסלולים בחלוקה לפי רמת קושי.
 
בערב: האתר מארח עשרות מסעדות שמפוזרות לכל אורכו, כך שתמיד תוכלו למצוא משהו טעים להשביע את הרעב שאחרי הגלישה. קפיצה לעיירה עצמה, תאפשר לכם להרחיב את מעגל המסעדות, ולבקר גם בבתי הקפה, הברים והמועדונים שמתרכזים בעיקר לאורך ה-Dorfstrasse.

סקי באוסטריה
 
2. לה פלאן, צרפת
 
בבוקר: אתם מתעוררים לנופים המרהיבים של צרפת, עם מגוון מסלולים שרבים מהם מתאימים לגולשים מתחילים, ולא מעט שטחי אוף פיסט שמתאימים לגולשי פריסטייל. למי שהתעייף מהמגלשיים מחכים אופני שלג ומגלשות שלג, לצד אטרקציות נוספות כמו החלקה על הקרח.
 
בערב: האפרה סקי של לה פלאן מעניק חוויית בילוי מתקדמת במיוחד. עם מבחר ברים, מסעדות ומועדונים שישאירו אתכם ערים עד השעות הקטנות של הלילה. 
 
3. גראנד ואלירה, אנדורה
 
בבוקר: רוצים ליהנות מטיסה משתלמת בלי להרגיש שהתפשרתם על התוצאות? אתר הסקי הגדול ביותר של אנדורה יפתיע אתכם כבר מהרגע הראשון, בזכות חופשה במחיר אטרקטיבי שמעניקה מסלולי גלישה מעולים במגוון רמות קושי – כולל כאלה שמתאימים לילדים. הוא כולל 63 מעליות סקי, מבחר מסלולים באורך כולל של 210 ק"מ וגם מספר סנו פארקים מעולים. מה שאומר שאם סנובורד הוא האהבה החורפית שלכם, מצאתם את היעד שחיפשתם. בין מסלול למסלול תוכלו ליהנות גם ממזחלות כלבים, אופנועי שלג ומבחר אטרקציות חורפיות נוספות.
 
בערב: לא באמת חשבתם שתוכלו להישאר כאן עם ערב חופשי. העיירות שמקיפות את גראנד ואלירה, בדגש על פס דה לה קאסה, יספקו לכם את החוויה האולטימטיבית שחיפשתם. עם שופינג, ברים, מועדונים, מרכזי ספא וכל מה שיכולתם לבקש. 

סקי ילדים
 
4. גארמיש, גרמניה
 
בבוקר: מתוקף היותו ממוקם על צוגשפיצה, ההר הגבוה ביותר של גרמניה עם לא פחות מ-2,962 מטרים – הוא יעניק לכם הנאה מקסימלית מכל רגע. מה שאומר שאם חלמתם על חוויה מושלגת ונופים שנראים כאילו עברו פילטר באינסטגרם, זה היעד שלכם. מעבר להנאה מהאלפים שפרושים לפניכם, תמצאו כאן מבחר מסלולי סקי וסנובורד בהתאמה לרמות קושי שונות, כולל מדריכים שישמחו לסייע למי שעושה את צעדיו הראשונים. 
 
בערב: באופן אישי, היינו מסתפקים בישיבה באחד מבתי הקפה באתר, תוך הנאה מהתצפיות המרהיבות שפשוט אי אפשר להתנתק מהן. אבל אם בכל זאת תרצו לגוון, סצנת האפרה סקי של גארמיש לא מביישת אתרים גדולים ממנו, עם ברים, מועדונים ומסעדות שפתוחים עד מאוחר.
 
5. גרינדלוולד, שוויץ
 
בבוקר: שוויץ לנצח תהיה אחד מיעדי הסקי האולטימטיביים, כך שהיכולת להתעורר מול הנופים שלה מדי בוקר היא חוויה בפני עצמה. גרינדלוולד הקסומה הוא כל מה שאפשר לדמיין כשמזמינים חופשה בשלג, עם בקתות קטנטנות, פסגות לבנות ואווירה קסומה במיוחד. במקביל לנופים, האתר שלפנינו נותן פייט גם בקטגוריית המסלולים, עם קצת יותר מ-200 קילומטר המחולקים לפי רמות. 
 
בערב: האווירה במקום מתאימה מאוד לכוס שוקו חמימה. במקביל, תמצאו בה גם מבחר מרשים של מסעדות, ברים ומועדונים שנמצאים במגמת צמיחה ולא מפסיקים להפתיע. 
  
ארזתם מעיל, ציוד ואביזרים, אבל מה לגבי Waze להתמצאות קלה, אינסטגרם לסטורי המושלם ונטפליקס לשעות המנוחה במלון? בפלאפון אנחנו יודעים שגלישה לא מסתיימת במסלולים, ולכן ארגנו עבורכם מגוון חבילות חו"ל מעולות. ספרו לנו לאן אתם טסים, לכמה זמן ומה תרצו לעשות – ונשדך לכם את החבילה המתאימה ביותר. עם אפשרויות כמו גלישה חופשית בכל האפליקציות השוות, חבילה נוספת למשפחה וחברים במחיר מנצח, שירות בעברית מסביב לשעון ואפילו ביטול ללא עלות או שינוי תאריך. 
 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי