נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

המדריך לקניה בטוחה בבלאק פריידי ובסייבר מאנדיי

חודש הקניות בעיצומו וכולל מבצעים שונים ומגוונים, עצם הרעיון של קנייה ברשת והכנסת פרטי אשראי טומן בחובו גם סכנות, אך אל דאגה לפניכם מדריך לקנייה בטוחה ברשת.

מערכת פלאפון | 23/11/17 | 15:32 | זמן קריאה: 2 דקות

קנייה בטוחה

אנחנו הישראלים אוהבים קניות, ב - 2016 ישראל הוכתרה כמובילה ב - OECD בכל הקשור להזמנת חבילות באינטרנט ביחס לגודל האוכלוסייה, סה"כ דובר על כ - 52 מיליון חבילות. אז אם אתם קונים ברשת, עדיף שתלכו על בטוח. בחרו אתרים שאתם מכירים וסומכים עליהם ולא אתרים שאינם מזוהים לכם. אם  קיבלתם המלצה מחבר של חבר שמכיר חבר שקנה במבצע טוב מאתר כלשהו, בדקו טוב האם מדובר באתר אמין או שמא זו תרמית אחת גדולה, זכרו שמגוון המבצעים יכולים לסנוור אתכם בקלות ולכן חשוב שתשימו לב לכל הפרטים הקטנים ולהיות "חשדניסטים", כפי שאמר אסי כהן כי אם יש ספק, אין ספק. למשל: בדקו האם קיים המנעול הירוק בכתובת האתר והאם כתובת האתר מתחילה ב- https המעיד על חיבורים מאובטחים.



הימנעו מחיקויים 

מי לא מכיר את זה, הזמנתם מוצר כלשהו ברשת וקיבלתם מוצר שהוא כלל לא לשביעות רצונכם, במקרים אחרים אתם יכולים לקנות מוצר ולגלות שלאחר חודש הוא יצא מכלל שימוש כי מדובר בחיקוי שנמכר במבצע מפתה. לבסוף אתם נותרתם עם האכזבה הגדולה וכנראה שגם תמצאו את עצמכם קונים שוב את אותו המוצר. לא חבל? אז תבדקו תמיד שהמוצר הוא אותנטי ושיש עליו גם אחריות וכך תרגישו בטוחים. בנוסף, תבקשו המלצות מחברים ומכרים ובדקו שישנן המלצות על המוכרים השונים הפידבקים מצרכנים אחרים.



מה הסיסמא של ה - Wi-Fi פה? 

לא מומלץ לקנות כשאתם מחוברים לרשת Wi-Fi ציבורית, הרשתות האלו יכולות להיות נוחות לשימוש, אך הן גם פגיעות והמידע שלכם כמו פרטי אשראי עשוי להיות פרוץ לכל. אז המתינו עם הקניות עד אשר תהיו בבית, במקום בטוח ועם חיבורים שאתם מכירים ולא על הדרך בחיבור של תחנת דלק. אל דאגה, הקניות יחכו לכם כי החנויות ברשת פתוחות 24/7, כבר אמרנו? 

פישינג? לא בבית ספרנו 

הונאות פישינג למיניהן או בעברית דיוג מתבצעות אונליין. מדובר בניסיון לגניבת מידע על ידי התחזות ברשת. המידע עשוי להיות שמות משתמש, סיסמאות שונות או פרטי אשראי. זכרו תמיד שאם יש ספק, אין ספק. בדקו פעמיים כל צעד שלכם בקנייה ברשת כדי שלא תיפלו ברשת, ברשת. 



שנת 2017, הקניות ברשת כאן כדי להישאר וכדי ליהנות מכל העולמות אתם רק צריכים לפעול על פי כללי הקנייה הבטוחה, הקניות ברשת יאפשרו לכם לחסוך בזמן הודות לטכנולוגיה המתקדמת שמשדרגת את חוויה הקנייה ברשת. אז רגע לפני שאתם מתיישבים על הספה שלכם עם כוס קפה ומתחילים לרכוש את המוצרים, טלוויזיות, טאבלטים, סמארטפונים, אביזרי סלולר, מוצרי איפור, בגדים ושאר ירקות, פקחו עיניים.


שתהיה לכם קנייה נעימה ובטוחה.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי