נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

SOS נפל לי הטלפון למים

מה לעשות?! להדליק? לכבות? כולנו חווינו את השנייה המלחיצה הזו בה הבנו שהטלפון נפל למים ויש לנו זמן מוגבל להציל אותו. צריכים להבין דחוף איך להחזיר את המכשיר שלכם לתפקוד אחרי שהוא טבע? קבלו מדיך להחייאה סלולרית.

מערכת פלאפון | 16/08/17 | 11:31 | זמן קריאה: 2 דקות
 
1. אל תדליקו את המכשיר
!
בין אם המכשיר שלכם היה דולק או כבוי לפני שהוא נרטב אל תנסו להדליק אותו כל עוד הוא רטוב, הוא עלול להתקלקל מקורוזיה (חדירת מים לחלקים המוליכים של המכשיר) או לקצרים חשמליים. תייבשו ייבוש קליל ומהיר ותוציאו את הסוללה (במידת האפשר, סורי אייפונים) מחשש לקצרים במקרה שהסוללה תתפקד והמכשיר לא. 

2. ייבוש יסודי של כל חלקי המכשיר! 
ייבשו את הכשיר בצורה ייסודית , פרקו אותו כמה שאפשר, הוציאו את הסים וכרטיסי הזיכרו במידה ויש ונסו לייבש שאת המכשיר כמה שאפשר, מומלץ להיעזר בחתיכת בד יבשה, קיסם, ואפילו פן. 

על מנת לייבש היטב את כול חלקי המכשיר, כדי שלא ישארו מים. אם בחרתם להשתמש בפן שימו לב שאתם שומרים מרחק סביר מהמכשיר כדי לא לפגוע בו. לאחר הייבוש רצוי לוודא שלא השארתם חתיכת צמר גפן או נייר טואלט בתוך המכשיר שלולים לגרום לתקלה בפני עצמה במכשיר ולכן עדיף מלכתחילה לא להשתמש בהם למטרה זו.



3. תניחו ללחות להיספג וחכו בסבלנות
למרות שכל התהליך הזה מורט עצבים ואתם מתים להכניס את הסוללה למכשיר ולבדוק אם הוא עובד אל תעשו זאת עדיין. למרות היותו של המכשיר לכאורה ייבש לגמרי, במקומות אליהם חדרו המים נותרה לחות שמסוכנת למכשיר ברגע שיופעל לא פחות מהמים.

השאירו את המכשיר בכלי אטום עם אורז (אך השתדלו להניח אותו בנחת באורז שעוטף אותו מכל צדדיו ולא לדחוף אותו בכוח מחשש שיכנסו שברי אורז לאזור ושיישארו שם כמו הנייר טואלט). הניחו לאורז לספוג את הלחות והקפידו כל מספר שעות להפוך את המכשיר על מנת שייספג בצורת מיטבת בכל הצדדים.



4. להתפלל לאלוהי האורז ולהאמין בטוב
זהו חברים, הגיע הרגע. תתפללו תתחננו תאמינו תחזיקו אצבעות ברגלים ותוציאו את הטלפון מהאורז. וודאו כי לא נותרו חתיכות קטנות של אורז בתוך המכשיר. רצוי אפילו לעשות "פו" רק בשביל הביטחון. הכניסו את הסוללה למכשיר ונסו להדליק אותו. אם הוא נדלק- יופי! אם לא- מוקדם מידי כדי להיכנס לדיכאון, נסו לחבר אותו למטען ולהדליק שוב, יתכן שיש קצר בסוללה ולא במכשיר עצמו ואז תצטרכו רק לרכוש סוללה חדשה, שזה יותר מחצי נחמה כשמדובר בטלפון שנפל למים.  





 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי