נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

ה-Xbox שמשנה את חוקי המשחק: בדקנו את הקונסולות החדשות

ה-Xbox שמשנה את חוקי המשחק: בדקנו את הקונסולות החדשות

| 24/01/21 | 10:42 | זמן קריאה: 2 דקות
אחרי חודשים ארוכים שמאופיינים בעיקר בשהייה בבית, לא פלא שאנחנו נרגשים יותר מתמיד מהשקת הקונסולות החדשות של מיקרוסופט. כי אם לבלות את הזמן מול המסך, אין ספק שמגיע לנו הטוב ביותר. הדור המתקדם של ה-Xbox מגיע אלינו עם ה- Series Xוהמיני גרסה שלה ה-Series S, שמיועדות לשדרג את חוויית הגיימינג לרמה חדשה לגמרי. ואם גם אתם לא יכולים לחכות כדי לנסות אותן, בואו ונכיר את השתיים מקרוב.
 
ביצועים גדולים בעטיפות שונות
לפני שניגש לדבר על המאפיינים שהופכים את שתי הקונסולות לפורצות דרך בתחומן, אי אפשר שלא להתייחס להבדלים החיצוניים ביניהן. נוסף לצבעים, הגדולה מבין השתיים מגיעה בשחור סולידי והקטנה בלבן, הפרמטר העיקרי שקשה להתעלם ממנו הוא כמובן הגודל. ה-S קטנה מה-X בכ-60%, ולמעשה מדובר ב-Xbox הקטן ביותר שיוצר אי פעם ומשקלו 1.9 קילוגרמים בלבד, לעומת 4.45 של הקונסולה הגדולה.
 
השלט שחיכינו לו
לצד הקונסולה עצמה, תמצאו באריזה שלכם גם כבל חשמל, כבל HDMI ובקר (שלט) אלחוטי. ממבט ראשון אפשר לומר שהשלט כמעט ולא השתנה, אבל בכל זאת אפשר למצוא בו כמה שדרוגים מרכזיים למיקסום החוויה. נוסף לשיפור קטן ברמת הכפתורים, במיקרוסופט הוסיפו לשלטים גם שכבת ציפוי שהופכת את האחיזה בהם לנוחה יותר ומונעת החלקות. מדובר ביתרון מרכזי שיכול להתמודד עם הזעה בכפות הידיים, ולכן מאפשר ליהנות גם משעות שימוש ארוכות.
 
ומה לגבי המפרט וחוויית המשחק?
השקת הקונסולות לוותה בהבטחות הנוגעות לשילוב מנצח בין מהירות לבין עוצמה שטרם הכרנו, ואין ספק שהאקסבוקסים החדשים לא מאכזבים. ה-Series S הקטנה שמגיעה עם שטח אחסון של 512 מגה בייט ומעבד 8 ליבות, מיועדת לשמש פתרון ידידותי עבור מי שעושה צעדים ראשונים בעולם הגיימינג או פשוט בוחר ללכת על הגרסה הקומפקטית. הדבר מתבטא בקטגוריית המחיר שלה וגם בחלק מהתכונות, ולמרות זאת היא בהחלט עומדת בציפיות שלנו.
 
אצל ה-Series X מדובר על שטח אחסון מרשים במיוחד של טרה בייט, נוסף לתמיכה ברזולוציה עוצרת נשימה של עד 8K. מה שאומר שאם עד היום הרגשתם חלק מהמשחק, אתם הולכים לגלות יכולות גרפיות מדהימות שמוכיחות שעדיין לא ראיתם כלום. בין אם מדובר בעוצמת היריות במשחקי אקשן סוערים או בכל הפרטים הקטנים שמרכיבים משחק ספורט שקשה להתנתק ממנו.
 
אבל העיקר – מהיום כבר לא צריך לבחור
את היתרון המרכזי והמלהיב של שני האקסבוקסים, השארנו כמובן לסוף. רגילים לעבור בין משחקים על ידי כיבוי וטעינה? הגיע הזמן להתקדם למשהו אחר. עם הקונסולות החדשות תוכלו לעבור בין משחקים בקלות, ולחזור בדיוק למקום שבו הפסקתם. זמני הטעינה של המשחקים מתקצרים משמעותית, וגם המעבר בין שלב לשלב הופך לחלק מתמיד.
 
ואם אתם הולכים לנסות את שירות ה-Game Pass של מיקרוסופט, שמעניק גישה לאינספור משחקים כחלק ממינוי חודשי, אתם לגמרי הולכים ליהנות מהביצועים של הקונסולות החדשות. במקום להתמקד רק במשחק אחד, תוכלו לשחק בכמה משחקים במקביל ולעבור ביניהם בכל פעם שבא לכם לגוון. בלי לבזבז זמן על המתנה ובלי לצאת מאווירת המשחק אפילו לרגע.
 
רוצים להתחיל לשחק? עם פלאפון תוכלו להזמין את הקונסולה שלכם כבר עכשיו, אפילו בלי לצאת מהבית. בוחרים ב-Xbox Series X או ב-Xbox Series S, ונהנים ממחיר אטרקטיבי, שנת אחריות של היבואן הרשמי ושירות תמיכה של מיקרוסופט. ואם אתם אוהבים לשחק ביחד, תוכלו לרכוש Xbox Series X עם זוג בקרים לחוויית משחק שאף פעם לא נגמרת.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי