נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

פלאפון החברה המועדפת מהשוואת חברות סלולר בישראל – שנה שנייה ברציפות

פלאפון שמחה להודיע כי לפי "מדד מרקטסט לחוויית הלקוח"- ענף הסלולר לשנת 2017, החברה ממשיכה לשמור על תדמיתה כחברה המובילה בשוק הסלולר שנה שנייה ברציפות.

מערכת פלאפון | 31/12/17 | 13:50 | זמן קריאה: דקה

לראשונה פלאפון קיבלה במדד את הציון הגבוה ביותר בשביעות רצון כללית מבין חברות הסלולר הגדולות.
לראשונה שביעות הרצון משימוש באתר האינטרנט של פלאפון היא הגבוהה ביותר בענף.
פלאפון זכתה לציון גבוהים בשירות הטלפוני, בזמן המתנה לנציג ובאחוז השימוש בשירותים הדיגיטליים
 
פלאפון שמחה להודיע כי לפי "מדד מרקטסט לחוויית הלקוח"- ענף הסלולר לשנת 2017, החברה ממשיכה לשמור על תדמיתה כחברה המובילה בשוק הסלולר שנה שנייה ברציפות. לשאלת הסקר "במידה וכל חברות הסלולר היו מציעות מוצרים ותכנים זהים לחלוטין , ומיקומן היה נוח וזהה במי היית בוחר/ת" השיבו רוב הנסקרים כי היו בוחרים בפלאפון.
 
לפי הסקר, פלאפון דורגה כחברה בעלת שביעות הרצון הכללית הגבוהה ביותר של לקוחות 3 חברות הסלולר הגדולות. המדד, שנערך כל שנה, בחן את שביעות הרצון של הלקוח הסלולרי הישראלי, באופן כללי וגם בחלוקה לפרמטרים פרטניים, לפי מרקטסט ישנה שביעות רצון גבוהה בקרב לקוחות פלאפון, לעומת שאר החברות בפרמטרים הקשורים בפנייה טלפונית: שביעות רצון כללית, ממערכת ניתוב השיחות ומזמן ההמתנה לנציג טלפוני. כמו כן ישנה שביעות רצון גבוהה מאתר האינטרנט של פלאפון ומהאפליקציה. בכל אחד מהפרמטרים העיקריים עקפה פלאפון את שאר החברות, דבר שהכתיר אותה כחברה שממנה הלקוח הישראלי הכי שבע רצון באופן כללי לשנת 2017. 
 
פרמטר בולט נוסף הינו שביעות הרצון מהשירותים הדיגיטליים אותם מעמידה פלאפון ללקוחותיה. רבע מהנסקרים בענף עושים שימוש באפליקציית החברה, כאשר אחוז השימוש הגבוה ביותר הוא מקרב לקוחות פלאפון – 30% במהלך שנת 2017 פלאפון השיקה מספר שירותים דיגיטליים המאפשרים ללקוחותיה התנהלות וקבלת שירות נוחה וטובה יותר, הן באפליקציה והן באתר האינטרנט. זאת כחלק מהמאמץ התמידי של החברה לשפר את חווית הלקוח ואת יכולות מתן השירות של החברה. 
 
רן גוראון מנכ"ל פלאפון: אנו מודים ללקוחותינו על הבחירה בפלאפון כחברה המועדפת ביותר בשוק הסלולר. זו הייתה שנה מצוינת נוספת עבור הקשר שלנו עם לקוחותינו. הוספנו שירותים מתקדמים, דרכי גישה דיגיטליות חדשות, חבילות אטרקטיביות, במהירות הגלישה ובתשתיות. נמשיך להשקיע, להשתפר ולשאוף להביא ולספק עבור לקוחותינו את הטוב ביותר"

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי