נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

להקדים תרופה למכה: איך לתקן את הסמארטפון בדרך משתלמת?

הסמארטפון הולך איתכם לכל מקום ושומר עליכם מחוברים לסביבה לאורך היום. לא מגיע לו שתשמרו עליו בחזרה? כך תעשו זאת כבר מהרגע הראשון, אפילו במכשירים תומכי 5G, בלי לשלם ביוקר.

| 03/02/21 | 15:37 | זמן קריאה: 2 דקות
בשנים האחרונות רובנו מנהלים עם הנייד שלנו מערכת יחסים לכל דבר. אנחנו משתמשים בו עשרות פעמים ביום, מתקינים בו אפליקציות, מצלמים ומתעדים, שומרים על קשר עם משפחה וחברים ואפילו עונים למיילים מהעבודה. קשה לנו לדמיין אפילו יום אחד בלעדיו, כשגם מספר שעות בלעדיו נראות כמו נצח. ואפילו מי שחושב שהוא לא באמת מחובר לסמארטפון, נבהל אם המכשיר מחליק לו בין הידיים או נופל לרצפה.
 
אנחת הרווחה כשמתברר שהמכשיר לא נסדק או נשבר, מוכיחה שרובנו פשוט לא נצליח להסתדר בלעדיו.
אז למה יש כאלו שעדיין לא משקיעים בביטוח למכשיר שלהם? במציאות שבה כל תיקון עלול לעלות ביוקר, בייחוד כשמדובר במכשירים מתקדמים כמו מכשירי הדור החמישי, הפתרון המשתלם הוא להצטרף לשירות תיקונים כבר מהרגע הראשון. להיות בטוחים שבעת הצורך תדעו לאן לפנות, תקבלו מענה מהיר וזה אפילו יהיה משתלם.


(shutterstock)

שברתם את הסמארטפון? כבר לא צריך להיכנס ללחץ
נפילה, שבר או מכשיר שפשוט מפסיק להידלק, הם תמיד מקור לאי נוחות ושיבושים בלו"ז. שירות תיקונים מקצועי צריך לספק מענה מהיר ואמין לתקלות, החל מתקלה חשמלית ועד לשבר במסך. אלא שכמו שרבים כבר חוו על מכשירם, לא תמיד קל לאתר טכנאי מוסמך ומקצועי או להיות בטוחים שהוא משתמש בחלפים איכותיים ואף יכול לתת אחריות לתיקון שעשה.
 
מציאת טכנאי שמתמחה במכשיר הספציפי שלכם, בייחוד אם מדובר בדגם חדש, זו משימה לא פשוטה. וכשבסופו של דבר הסכום לתשלום עשוי אף להיות גבוה יותר ממה שתכננתם, ברור למה מדובר בסוגיה כואבת. השקעתם במכשיר חדש? השלימו את הקנייה עם ביטוח שנותן כיסוי לתקלות כבר מהרגע הראשון, על ידי הצטרפות לשירות התיקונים של פלאפון.


(shutterstock)

איך זה עובד?
שירות התיקונים מבית פלאפון ניתן ללקוחות כלל החברות, על ידי טכנאים מוסמכים, במעבדות הפרוסות ברחבי הארץ ובמעבדת התיקונים המרכזית הגדולה והמקצועית בישראל, עם מכשור מתקדם וחלקי חילוף איכותיים שנבחנו בקפידה על ידי המומחים של פלאפון. השירות מתאים למגוון רחב של דגמי מכשירים, וכמובן גם מכשירי הדור החמישי.
 
המכשיר שלכם "לא מרגיש טוב"? העזרה בדרך! עם שירות התיקונים של פלאפון, בפריסה ארצית רחבה ובתעריפים משתלמים במיוחד, תוכלו לתקן את המכשיר ובמידת הצורך גם לקבל מכשיר חלופי ללא תוספת תשלום, בהתאם לתנאי השירות. תוכלו לבחור אם לקבוע תור לתיקון במעבדה, או תיקון אקספרס מהיר עד שעתיים, או להזמין תיקון עד הבית באזורים מסוימים. אם מסרתם את המכשיר לתיקון, תוכלו לעקוב אחר הסטטוס שלו בקלות דרך האתר, ובנוסף תקבלו 3 חודשי אחריות לתיקונים חשמליים.
 
תיקון מקצועי ומשתלם, גם במכשירי 5G
אבל יש עוד כמה סיבות טובות לבחור בשירות התיקונים של פלאפון. פלאפון מעניקה למרבית הדגמים הנתמכים בשירות תיקון ראשון חינם, כולל הדגמים החדשים ביותר כמו סדרת מכשירי iPhone 12 ו-Galaxy S21. בדגמים אחרים היא מעניקה 50% הנחה לתיקון הראשון, כאשר גם כאן נכללים הדגמים החדשים ביותר כמו iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max וגם Galaxy S21 Plus ו-Galaxy S21 Ultra. מאחר שפלאפון הינה יבואנית רשמית של אפל ושל סמסונג כל התיקונים למכשירי iPhone וסמסונג מבוצעים בהתאם לסטנדרטים המקצועיים של חברות מובילות אלו.
 
ואגב, בהצטרפות לשירות תקבלו חודשיים ראשונים חינם ללא תשלום חודשי וללא התחייבות,
וגם 50 ₪ במתנה לרכישת אביזרים! רוצים להקדים תיקון לשריטה? הצטרפו כבר עכשיו,
והעניקו לסמארטפון שלכם את השירות האיכותי שמגיע לו.
 
פלאפון תיקון בטוח, גם בדגמי דור 5.


שירותי התיקונים השונים ניתנים לדגמים תומכים בכל שירות, בתשלום חודשי קבוע וכן תשלום עבור כל תיקון בכפוף לתנאי כל שירות. הנחת תיקון ראשון ללא תשלום או 50% הנחה (לפי העניין) - תתאפשר החל מהחודש הרביעי להצטרפות. תיקון אקספרס/עד הבית בתוספת תשלום ועל פי תנאיהם.


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי