נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

8 סיבות למה לא יתפסו אותנו בחו"ל בלי חבילת גלישה 

נוסעים לחו"ל כדי להתנתק ומוצאים את עצמכם מחפשים Wi-Fi בכל מקום? מנסים להבין איך אנשים השתמשו פעם במפות? הסיבות הבאות יגרמו לכם לא לצאת לחופשה בלי חבילת גלישה
 

מערכת פלאפון | 02/07/18 | 17:15 | זמן קריאה: 2 דקות
 
נסיעה לחו"ל היא אחלה הזדמנות להתנתק מהיומיום, להתחבר אל עצמנו ולהרוויח כמה ימים של שקט. אבל אז אנחנו מוצאים את עצמנו מחפשים Wi-Fi בכל מקום, חוששים שהפסדנו עדכונים מהחברים בארץ ומנסים להבין איך אנשים השתמשו פעם במפות. הסיבות הבאות יגרמו גם לכם לא לצאת לחופשה בלי חבילה מושלמת לחו"ל:
 
1. כי כולם צריכים חבר טלפוני בזארה. קניות הן חלק הכרחי (ויש שיאמרו מרכזי) בכל טיול. הבעיה היא שאת מה שרכשנו בחו"ל אין אפשרות להחליף אם פתאום הבנו ש...זה קצת פחות מתאים כל הנצנצים האלה. עצה מהחברה הכי טובה היא הכרחית למניעת פאדיחה, אבל מה עושים כשהיא במרחק מיילים מאתנו? תמונה או סרטון בזמן אמת מתא המדידה, יעזרו לעשות את העבודה!


 
2. כי ללכת לאיבוד זה לא כיף. בארץ אנחנו לא זזים לשום מקום בלי ה - Waze, ודווקא בחו"ל מחליטים לעבור מבחני ניווט שלא מביישים את סיירת מטכ"ל. במקום להסתבך, להתעצבן, ללכת במעגלים ולבזבז זמן חופשה יקר, אפשר פשוט לפתוח אפליקציה ולמצוא את הדרך ליעד תוך שניות ספורות. 


 
3. כדי לא לאכזב את העוקבים בסטורי. אתם נמצאים בשורה השלישית בהופעה של ביונסה, ואין ספק שהיא הסתכלה לכיוון שלכם! זה נחמד להעלות תמונה יום אחרי עם ההאשטג about_last_night, אבל הרבה יותר שווה לפרסם סטורי בזמן אמת. אחרת איך כל החברים בארץ יידעו בדיוק מה אתם עושים?
 
4. כדי להרגיע את הבטן. הבטן מקרקרת באמצע שיטוט ברחוב לא מוכר? אפשרות אחת היא להמר על המסעדה ברחוב שממול, להיתקע מול תפריט בשפה זרה ולהתאכזב מול הצלחת. אפשרות נוספת היא למצוא תוך רגע את כל המסעדות המומלצות באזור, לקרוא ביקורות ולקבל החלטה שמתאימה בול לטעם שלנו (ומנה שמצטלמת נהדר לאינסטגרם, כמובן!)
 
5. כי החברים מתגעגעים. כשחברה נעלמת למשך שעות מקבוצת הווטסאפ, לכולם כבר ברור שהיא כנראה קפצה לחו"ל. בארץ הרי לא עוברות 10 דקות בלי שנתעדכן בקבוצה של החברים. בטיולים לעומת זאת, אנחנו מתאפקים שעות עד ה-wifi הבא כדי לגלות מיליון התראות על הודעות חדשות. לא חבל?
 
6. כי המאצ'ים לא יקרו לבד... אז נכון שזה נורא כיף לראות כל פעם בטינדר את השכן מלמעלה או את האקסית, אבל יכול להיות נחמד גם לרענן את ההתאמות. הבעיה היא שאף אחד לא יעשה סוויפ ימינה במקומנו, וגם לא ישלח גיף מצחיק לאף מאץ'.

 
7. כי חובה לעדכן את אמא שהכל בסדר. הורים לא תמיד זוכרים אם אנחנו בני 6, 16 או 26. הם דואגים ורוצים לוודא שהכל אצלנו בסדר, בעיקר כשאנחנו מתרחקים מהם למדינה אחרת. שיחת ווטסאפ או תמונה יכולים להרגיע את המצב, וגם לארגן לנו טרמפ מהשדה הביתה.
 
8. כי נמאס לנו לחפש Wi-Fi! בינינו, הדבר היחיד שאנחנו חושבים עליו כשאין לנו אינטרנט הוא "מתי יהיה לנו אינטרנט?" החיבור לרשת עוזר לנו בכל רגע ביום, והופך להיות נחוץ אפילו יותר כשאנחנו נמצאים בלוקיישן חדש. כשנקודות הציון הכי חשובות בטיול הופכות להיות בתי קפה עם Wi-Fi, קצת קשה ליהנות באמת. לא הגיע הזמן להקל על עצמנו?

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי