נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מה זה 5G ולמה זה משנה?

5G הוא הדור הבא של טכנולוגיות רשת סלולרית. נכון, אולי שמעתם את כל זה בעבר, איך 5G הולך לשנות את חיינו, אבל לא מדובר בסיסמאות בלבד, יש כאן שינוי אמיתי וכעת ננסה להסביר אותו.

מערכת פלאפון | 29/07/20 | 12:06 | זמן קריאה: 2 דקות

4G לעומת 5G
4G הוא ככל הנראה הדור הידוע והאהוב ביותר של רשת סלולרית עד כה. הוא הביא, מהירות ויכולת גבוהה מבעבר בעיבוד והעברת נתונים, וכיום יותר מ- 75% מסה"כ תנועת הגלישה ברשת מבוצעת ב 4G אם 3G הביא את האינטרנט למכשירי הסמארטפון של כולנו, 4G הפך את תקשורת הנתונים לדבר ברור מאליו ואיתה הגיעו סטרימינג, אפליקציות וחיבור לרשתות חברתיות.. באופן זה, 4G באמת מספר את הסיפור על האופן בו אנו חושבים על תקשורת נתונים, ואיך אנו משתמשים בה. 
 
אז כן, מהירויות ההורדה של 4G נהדרות לעומת 3G וב- 5G זה יהיה ממש מדהים. נוכל לשחק במשחקי רשת כמעט ללא דיליי להוריד סרטים עם רזולוציה גבוהה לנייד שלנו תוך שניות, לא דקות ולא שעות כמו קודם - זה ניצחון! ב-5G, כשלוחצים  או מחליקים, מקבלים תגובה כמעט מידית. מַברִיק!

אבל אם אנו חושבים על 5G כעל גרסה מהירה יותר של 4G, אנחנו מחטיאים את המטרה. כדי לראות את עתיד ה-  5G האמיתי, צריך להיות יצירתי ולחשוב בגדול. כאן נכנס ה- 5G של פלאפון. אנחנו בונים את רשת ה- 5G מהירה, כדי להמריא אל עולם חדש שיגרום למה שאנחנו יכולים רק לדמיין.




5G בפלאפון

כדי לקבל חוויות 5G צריך רשת שתוכל להציע 5G באופן מיטבי. תדר 3500 מגה הרץ של 5G הוא התקן הסטנדרטי והנפוץ ביותר לכך, והכל בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים שנועדו לשמור על בריאותנו. 
ויש לנו את זה. 

מרשים, נכון? אז בואו נדמיין איך הדור החדש של הרשת יעשה פה שינוי.

AR ו- VR על 5G

רשת ה- 5G שלנו תוכל לשמש למציאות מדומה (VR) ומציאות רבודה (AR), עם שיעורי רענון מסך גבוהים במיוחד שיעניקו חוויות מציאותיות יותר, ללא "תקיעות" או קירטועים. זה יכול להיות "משנה משחק" בעולם הקניות. תתארו לעצמכם את היכולת לראות בדיוק איך תראה הספה החדשה אצלכם  בבית בזכות היכולת למקם אותה, וירטואלית כמובן, בסלון שלכם ולראותה דרך משקפי  VR בצורה הולוגרפית הודות לרשת ה - 5G.
 בנוסף זה גם יכול להיות משחקים און-ליין על רשת 5G. תחשבו על פוקימון גו, אבל טוב יותר מזה - משחק מרובה משתתפים נגד צבא חייזרים, בעולם האמיתי באמצעות  סמארטפון או קונסולה המאפשרת חיבור למשקפי AR.

  5G PRIVATE

לכל אחד מאתנו הרציפות התקשורתית ברורה וחשובה, אבל יש גם מי שהרציפות התקשורתית היא קריטית והכרחית עבורו. 

PRIVATE 5G היא רשת תקשורת ייעודית ועצמאית המאפשרת לארגון ההמשכיות ורציפות עסקית ללא תלות ברשת הציבורית, כך שניתן להמשיך ולתפקד גם במקרי חירום ועומסים.

בנוסף, PRIVATE 5G מאפשרת לארגונים להגדיר את משתמשים ברשת ולקבוע מאפייני השימוש ומדיניות אבטחת המידע, 
הרשת הייעודית מוגדרת לשטח הארגון וביציאה ממנו ממשיכים ליהנות מחיבור לרשת הציבורית של פלאפון. 




בתים חכמים 5G

בתים חכמים ו-IoT צריכים רשת 5G כדי לממש את הפוטנציאל שלהם. כרגע אנחנו משתמשים בטכנולוגיה הזו בצורה חלקית - בני אדם משוחחים עם המכשירים שלהם ושולטים על מכשירים כמו גופי תאורה, מזגנים או טלוויזיות מרחוק באמצעות האינטרנט.
זו קידמה, אבל העתיד האמיתי של 5G  ו-IoT  הוא כשכל המכשירים האלה ונוספים מדברים זה עם זה. 



5G בעסקים

בעסקים, חיבורים סופר מהירים בבית פירושם שיותר אנשים יכולים לעבוד מרחוק בצורה הרבה יותר יעילה בהשוואה להיום. זה ימזער את הצורך בשטח משרדי ויחסוך אנרגיה וזמן, וחללי המשרדים יהפכו לאזורי פנאי ובילוי או מגורים באזורים נחשקים.

פנאי 5G

הקמעונאות תתפתח. ככל שאנו עובדים מרחוק יותר, נרצה להתחבר פיזית ורגשית בדרכים אחרות. צמצום שטחי הקמעונאות הוא רק ההתחלה. 5G עשוי לטשטש את גבולות הקניון ולהעצים את חוויות הבידור והפנאי. אפילו חוויה של רכישת חולצה תוכל להפוך בעתיד הקרוב לחוויה שונה לחלוטין כשנוכל למדוד את החולצה כדמות וירטואלית ולקבל שירות  ומידע מנציג וירטואלי

לעתיד הזה פנינו מועדות. אז אם תהיתם, מה הסיפור הגדול של ה 5G? זכרו כמה רחוק הגענו. בעולם שלפני 20 שנה - כאשר 1G הייתה הרשת הסלולרית היחידה וכל מה שיכולנו לעשות בטלפון נייד היה לדבר, ה- 2G אפשר לנו גם לשלוח הודעות כתובות, ה- 3G הכניס את האינטרנט לכף היד, ה- 4G הפך את האינטרנט למהיר ואפשר לנו לצפות בתכנים ולשחק במשחקים, דמיינו מה רשת 5G באמת יכולה לעשות עבורנו, קחו בחשבון את הקפיצה הענקית ותנו לדמיון שלכם באמת לרוץ. מכיוון שלא משנה מה אתם חושבים, זה כנראה אפשרי ב- 5G. ואנחנו כבר כמעט שם.





 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי