נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

עיצוב מתקדם, סוללה עוצמתית ומערכת צילום משוכללת: הכירו את דגמי iPhone 13

רגע לפני תחילת המכירה של סדרת האייפונים החדשה בישראל, זה הזמן לענות על השאלות שהכי מעניינות אתכם. אילו מאפיינים השתנו, מה נשאר ולמי כדאי להבטיח לעצמו דגם חדש כבר עכשיו?

מערכת פלאפון | 04/11/21 | 10:54 | זמן קריאה: 2 דקות

רגע לפני תחילת המכירה של סדרת האייפונים החדשה בישראל, זה הזמן לענות על השאלות שהכי מעניינות אתכם. אילו מאפיינים השתנו, מה נשאר ולמי כדאי להבטיח לעצמו דגם חדש כבר עכשיו?

הזמן עובר מהר כשנהנים ממכשיר דגל של אפל, וגם אנחנו הופתענו לגלות שחלפה כבר שנה שלמה מאז השקת הסדרה הקודמת. בחברה הציגו לאחרונה את דגמי iPhone 13 החדשים, ולקראת תחילת מכירתם בישראל החלטנו להתעכב על תכונותיהם העיקריות. בדומה לסדרת ה-iPhone 12, גם הפעם מדובר בארבעה דגמים שונים שינחתו אצלנו בקרוב. ואם אתם עדיין מתלבטים האם להשתדרג למכשיר חדש, אלה כל הפרטים שיעזרו לכם לקבל החלטה. 

העיצוב המנצח שאתם מכירים – עם עמידות גבוהה בפני אתגרים

מבחינה עיצובית, הסדרה החדשה ממשיכה את הקו שמזוהה עם דגמי iPhone 12, הכוללים מכשירים בעלי קצוות שטוחים התורמים למראה אסתטי ונעים לנשיאה. גם מבחינת גודל, מדובר בגדלים הזהים לאלו של המכשירים הקודמים. iPhone 13 ו-iPhone 13 Mini מגיעים בגודל של 6.1 אינץ' ו-5.4 אינץ' בהתאמה; דגם ה- Pro הוא בגודל 6.1 אינץ', ואילו ה- Pro Max כולל את הצג הגדול ביותר של 6.7 אינץ'.

הבחירה העיצובית היא לא רק מרשימה אלא גם חכמה, בזכות פלדת אל חלד בעלת עמידות גבוהה בפני חלודה ושפשופים, עמידות במים בתקן IP68 ועמידות בפני נוזלים. מה שאומר שאם כוס התה של הבוקר נשפכה בטעות על המכשיר שלכם, אתם כבר לא צריכים להתרגש. 

בחירה נוספת שחשוב להתעכב עליה היא הסוללות. הסדרה החדשה מגיעה עם סוללות חדשות וחזקות מתמיד, המציעות שדרוג משמעותי באורך השימוש. כך שגם דאגות הקשורות לאורך חיי הסוללה הופכות למיותרות. iPhone 13 Mini למשל, ישמש אתכם שעה וחצי יותר מאשר מקבילו מהסדרה הקודמת. במקרה של iPhone 13, ההפרש יעלה לשעתיים וחצי בהשוואה ל- iPhone 12.


אייפון 13אייפון 13

ביצועים מהירים ואיכותיים מתמיד

התרשמתם משבב ה-A14 Bionic של דגמי ה-iPhone 12? הכירו את ה-A15, שכולל מעבד חדש ועוצמתי בעל שש ליבות, שתיים מהן מסייעות לביצועים מהירים יותר וארבע נוספות אחראיות על יעילות מרבית. מה שאומר שאפילו משתמשים כבדים, יכולים להישאר רגועים. הצג של הסמארטפונים החדשים הוא עדיין ה-Super Retina XDR, צג ה-OLED האיכותי ביותר מבית אפל, שמתאפיין הפעם בבהירות גבוהה יותר מזו של הדור הקודם. לכן נוח להשתמש בו בכל מקום, גם בתנאי חוץ. 

טכנולוגיית ה-ProMotion המוצעת בשני דגמי ה-Pro ומעניקה קצב ריענון של 120 הרץ, מאפשרת ליהנות משימוש חלק מתמיד. מדובר בקצב כפול מזה של ה-iPhone 12 Pro למשל, שמציע קצב של 60 הרץ – נתון זהה לזה של דגמי ה-iPhone 13 ו-iPhone 13 Mini. 

מערך הצילום המתקדם ביותר של אפל

ייתכן שתבחינו מיד בשינוי במערך המצלמות האחוריות, שכן בסדרה הנוכחית החליטו לשלב אותן באופן אלכסוני ולא בקו ישר. ואכן, איכות המצלמות היא אחד מהחידושים המעניינים ביותר שמוצעים במכשירים החדשים. הסדרה כוללת מערך צילום שלא יאכזב אתכם, עם מצלמה בעלת עדשה רחבה במיוחד והחיישן הגדול ביותר באייפון. התוצאה? עיצוב תמונות אופטי, אפשרות לצלם בתאורה חלשה, שיפור אוטומטי של ניגודיות ותאורה, ואפילו פיצ'ר מרשים במיוחד של מעבר קולנוע שמייצר מעברי מיקוד יפים מתמיד.

iPhone 13 Pro ו-iPhone 13 Pro Max, שמיועדים למשתמשים שלא מוכנים להתפשר על פחות מהמקסימום, כוללים את מערכת הצילום המתקדמת והמקצועית ביותר של אפל. עם לא פחות משלוש מצלמות חדשות, אפשרות ראשונה מסוגה של צילום מאקרו והקלטת וידאו באיכות גבוהה של 4K. במילים אחרות, לא תוכלו להפסיק לתעד את מה שקורה סביבכם. 

אייפון 13

מתרגשים לקראת הסדרה החדשה? גם אנחנו. לקוחות פלאפון יוכלו ליהנות ממש בקרוב מארבעת דגמי iPhone 13, עם 5 שנות אחריות, שליחות ללא עלות והנחת טרייד אין. השאירו פרטים והבטיחו לעצמכם את האייפון הבא לפני כולם. לרוכשים הראשונים יוענק גם משטח טעינה אלחוטי במתנה!

חדש באתר! דגמי סדרת אייפון 14 החדשים:
אייפון 14
אייפון 14 פרו
אייפון 14 פרו מקס


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי