נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

המתקפלים החדשים של סמסונג: הנאה מקסימלית מכל רגע

לעבוד על מסך גדול או להציץ אל מסך קומפקטי, לשקוע במשחק סוחף או להשתמש במספר יישומים בו זמנית – הכירו את הדגמים המתקפלים שמשאירים את הבחירה בידיים שלכם 

| 18/08/22 | 13:11 | זמן קריאה: 2 דקות

סמארטפונים נדרשים לענות על מגוון צרכים בבת אחת. להתאים לנשיאה בכיס, אבל גם לאפשר מענה נוח למיילים; להעניק חוויית צפייה מושלמת בסרטים, אבל גם להיכנס אל תיק קטן. עד לאחרונה, משתמשים נדרשו להחליט אם להתפשר על גודל המסך או על הביצועים. אלא שעם כניסתם למשחק של מכשירי הגלקסי המתקפלים מבית סמסונג, כבר לא צריך לבחור. שנה אחרי יציאתה של הסדרה הקודמת, שמחנו לערוך היכרות עם זוג המכשירים החדשים שממשיכים אותה –  Galaxy Z Fold4 ו-Galaxy Z Flip4. עכשיו תורכם.

ביצועים מתקדמים מתמיד ועמידות שיא

שני הדגמים הבאים מיועדים ללוות אתכם לאורך כל היום, ובדיוק בגלל זה בסמסונג השקיעו בנושא העמידות שלהם יותר מתמיד. בכל אחד מהם תוכלו למצוא מנגנון קיפול ומסגרת משודרגים, בגרסת אלומיניום Pro Armor שמאופיינת בעמידות מוגברת. המסך החיצוני וגב המכשירים בעלי זכוכית Gorilla Glass Victus+, והם גם עמידים בפני מים בתקן IPX8. 

בתוך העטיפה המרשימה הזו מקופלים ביצועים מעולים, שמתאפשרים הודות לדור חדש של מעבדים – כאלה שמציעים מהירות עבודה כמו שטרם הכרתם. ואם תרצו להיכנס למספרים, אנחנו מדברים על ביצועי מעבד (CPU) שגבוהים ב-14% (ב-Fold4) וב-8% (ב-Flip4) בהשוואה לדגמים הקודמים, וביצועים גרפיים (GPU) שגבוהים ב-59% ו-58% בהתאמה. חשבתם שההנאה מהמכשיר תחייב אתכם להיצמד אל המטען? תשמחו לגלות שטעיתם. המעבד החדשני Snapdragon 8+ Gen 1 בטכנולוגיית 4 ננו מטר, מציע ביצועים עוצמתיים יותר – בפחות צריכת סוללה. 

Galaxy Z Fold4 – מולטי טאסקינג ברמה אחרת

קשה להתעלם מהמראה האסתטי של ה-Fold4. אחרי ההצלחה של המסך המתקפל בסדרה הקודמת, גם הדגם החדש מגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ' (במצב מקופל), ומסך פנימי בגודל 7.6 אינץ' – שמתגלה אחרי שפותחים את המכשיר. לרוכשים ניתנת אפשרות לבחור בין מספר צבעים אופנתיים בעלי לוק יוקרתי במיוחד, בהם בז', ירוק ושחור.   

אם כבר יצא לכם להכיר את דגמי ה-Fold הקודמים, אתם יודעים שמדובר במכשירים שנועדו להפוך לחלק בלתי נפרד מהלו"ז שלכם. החל מתמיכה בריבוי משימות ועד ליכולת להשתמש ב-S Pen לצורך כתיבה, עריכת וידאו או ניהול יומן. Fold4 מצליח להזניק את היכולות האלה לשלב הבא, עם מגוון פתרונות שהופכים את זמן העבודה והמשחק על המכשיר ליעילים מתמיד. עוברים בלי סוף בין חלונות שונים? עם סרגל היישומים החדש תוכלו לפתוח ולעבוד בו זמנית על שלושה יישומים. ועם מצב ה-Flex הייעודי, באפשרותכם להמשיך ולבצע מגוון פעולות אפילו כשהמכשיר במצב מקופל. 

פולד 4

Galaxy Z Flip4 – סופר קומפקטי, סופר איכותי

אם אתם עדיין מחפשים שילוב בין מסך גדול לבין מכשיר שמתאים לאחיזה בכף היד, ה-Flip4 הוא הדגם שלכם. מדובר במכשיר שמתקפל לגודל סופר-קומפקטי, ומאפשר לכם לעבור בקלות בין מסך Super AMOLED חיצוני בגודל 1.9 אינץ', לבין מסך Dynamic AMOLED 2X פנימי בגודל 6.7 אינץ'. כדי שלא תצטרכו לעבור בין המצבים בכל שימוש במכשיר, הדגם מאפשר שליטה מלאה גם במצב מקופל – עם אפשרות לקבל התראות, לענות להודעות, לצלם סלפי מהיר, לשלוט על נגני המוזיקה ועוד. 

פליפ 4

המצלמות שיגרמו לכם לחייך

עם כל כך הרבה פונקציות מתקדמות במערך הצילום החדש, תרצו לצלם ולהצטלם בכל רגע נתון. שני הדגמים תומכים בצילום מרחוק, מה שאומר שתוכלו לקפל ולהעמיד אותם כדי ליהנות מצילום אופטימלי. ללא שום צורך בחצובה או מקל סלפי. המסך החיצוני יכול לשמש אתכם לתצוגה מקדימה בעת הצילום, ובזכות פריים אוטומטי גם במצב מקופל – תהיו בטוחים שהפוקוס יישמר על כל המצולמים.

Fold4 מגיע עם שלוש מצלמות אחוריות ושתי מצלמות קדמיות, כולל מצלמה קדמית בלתי נראית שמוטמעת מתחת למסך המתקפל. המצלמה הראשית שלו בעלת עדשה רחבה באיכות 50 מגה פיקסל, וחיישן המצלמה גדול ב-23% מהדגם הקודם. Flip4 כולל מערך מצלמות חדשני, שיהפוך את צילומי הלילה שלכם לבהירים וחדים במיוחד. עם קצב פריימים אוטומטי בהתאם לתנאי התאורה, וצילומי דיוקן איכותיים גם בתנאים מאתגרים. הדגם מגיע עם זוג מצלמות אחוריות, מצלמה קדמית באיכות 10 מגה פיקסל, מצלמה רחבה באיכות 12 מגה פיקסל לצילום בזווית של 123 מעלות, וחיישן בהיר יותר ב-65% מזה של ה-Flip3.  

פולד 4

מתקדמים לדגם הבא? מגיעה לכם מתנה!

סימנתם לעצמכם את המכשיר שאהבתם? עכשיו נותר רק להתחדש. בפלאפון מזמינים אתכם לרכוש כל אחד מהדגמים החדשים בהזמנה מוקדמת, וליהנות ממגוון הטבות שישדרגו את חוויית השימוש במכשיר. עם 5 שנות אחריות, משלוח חינם עד הבית ומארז מתנות שווה במיוחד שמחכה רק לקונים הראשונים! 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי