נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הגנה מאיומי סייבר: כל היתרונות במערכת הסייבר של Pelephone

עם כל כך הרבה אפשרויות אין סיבה שלא תגנו גם על המכשיר שלכם. בוחרים במסלול הסייבר המועדף עליכם, מצטרפים לרשת הסלולרית הבטוחה בישראל ונפרדים מהסיכונים.

מערכת פלאפון | 04/08/19 | 17:30 | זמן קריאה: 2 דקות
 
חדירת וירוסים וגניבת פרטים אישיים הם רק כמה מהסיכונים שמוכרים לכל משתמש סמארטפון. מהם הפתרונות של Pelephone Cyber לעבירות הרשת הנפוצות ואילו פיצ'רים נוספים של המערכת אתם לא רוצים לפספס?
 
פריצות ועבירות סייבר הן כבר מזמן לא איום נדיר, עבור חברות גדולות ומשתמשים פרטיים כאחד. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כמות הנפגעים מעבירות מקוונות במהלך 2018 עמדה על 195 אלף איש, כאשר 33% מתוכם נפגעו מהתחזות או גניבת זהות ו-18% נפגעו מתולעת או וירוס. 
 
אם בעבר האקרים ושותפים בתרמיות רשת היו צריכים לעבוד קשה כדי לגרום לנזקים, השימוש הנפוץ שלנו בסמארטפונים הפך את העבודה שלהם לפשוטה יותר. מאחר ורובנו מתקשים להעביר אפילו כמה שעות בלי הסמארטפון שלנו, הוא הפך למאגר נרחב של מידע שמתחיל בתמונות אישיות ומסתיים בסיסמאות. כתוצאה מכך, התקנה של אפליקציה זדונית על המכשיר יכולה להעניק לכל האקר גישה למידע רגיש במיוחד, שלא לדבר על פרטי אשראי שעלולים להיגנב כחלק מתהליך ביצוע רכישה ברשת, או עקב גלישה לאתר מתחזה. 
 
מילון מונחים לאיומים נפוצים
לפני שנדבר על הפתרונות המוצעים לגלישה בטוחה בסמארטפון, חשוב להסביר מהם הסיכונים המרכזיים ומה גורם להם. או במילים אחרות, למה בעצם הכוונה כשמדברים על רוגלות, תוכנות כופר או דיוג? 
 
רוגלה – הסיכון: הפרטים שלכם עוברים הלאה ללא אישורכםרוגלות הן תוכנות זדוניות שמטרתן לאסוף מידע על המשתמש הרלוונטי ולהעביר אותו הלאה. המידע שנאסף עשוי להיות אנשי הקשר שלכם, התמונות, נתונים אודות האתרים בהם אתם גולשים ועוד.
 
תוכנת כופר – הסיכון: נעילת המידע שנמצא במכשיר. המטרה של העומדים מאחורי תוכנות כאלה הוא לנעול ולהצפין את המידע כך שלא תוכלו להשתמש בו. ביטול הנעילה, כמו שאפשר להבין משמן, יתאפשר רק תמורת תשלום.
 
דיוג מידע – הסיכון: גניבת מידע אישי. דיוג, שידוע גם כ"פישינג", הוא שיטה נפוצה לגניבת מידע כמו פרטי כרטיסי אשראי או פרטי חשבון בנק, תמונות, סיסמאות לאתרים וכדומה. בדרך כלל גורמים שמבצעים דיוג יתחזו לאתרים מוכרים ואהובים, כך שחלק מהמשתמשים לא ישימו לב שהם מזינים את הפרטים שלהם במקום הלא נכון. 


 
המסלולים ורמות ההגנה ש"עוטפים" את המכשיר שלכם
 
בתקופה בה השימוש שלנו בסלולר נעשה מכל מקום, בין אם אנחנו בבית, בעבודה או בבית קפה, בארץ או בחו"ל, פתרון אמיתי לגלישה בטוחה צריך לכלול מעטפת הגנה מותאמת. כזו שתהיה יעילה ברשת הסלולרית ובגלישת Wifi באותה המידה, ושתדע לשמור גם על המכשיר וגם על המידע שנמצא עליו. עם המסלולים ורמות ההגנה של מערכת פלאפון Cyber, שנועדו בדיוק עבור המטרות הללו, תוכלו להיות בטוחים שאתם מוגנים אחת ולתמיד. איך זה עובד?
 
1. להגנה בסיסית ונחוצה – כדי ליהנות מהבסיס לגלישה בטוחה ולהיות מוגנים בזמן הגלישה ברשת הסלולרית של פלאפון, תוכלו להצטרף אל שירות Cyber Basic Pelephone, שירות חינמי ללקוחות פלאפון שמעניק הגנה מפני מתקפות סייבר בגלישה סלולרית ושולח התראות וטיפים לגלישה בטוחה. ניסיתם לגלוש לאתר חשוד? תקבלו הודעה על כך, והגלישה אליו תחסם. קיבלתם מייל שמכיל קישור לאתר זדוני? Cyber Basic Pelephone יחסום את הגישה לאתר אליו אתם מופנים. 
 
2. להגנה משולשת – בתקופה שבה רובנו מחפשים אחר רשתות אלחוטיות בכל מקום, גולשים שרוצים להיות מוגנים באמת זקוקים לשירות שפעיל גם בגלישת Wifi. למצבים כאלה מיועד שירות פלאפון Pelephone Cyber Total, שכולל גם את אפליקצייתNorton Mobile Security ומעניק הגנה מתקדמת במחיר משתלם במיוחד. האפליקציה של נורטון היא תוכנת אבטחת תקיפה שיכולה להגן מפני איומים ברשת ואפליקציות זדוניות, והיא משלימה את השירות של פלאפון. 
 
 Pelephone Cyber Total כולל גם יתרונות מרכזיים נוספים בהם אזהרה על רמת האבטחה והפרטיות של אפליקציות טרם התקנתן על המכשיר, איתור הסמארטפון במקרה של אובדן או גניבה ואפילו אפשרות לנעול או למחוק את נתוני המכשיר מרחוק. 
 
3. הגנה טוטאלית ותוספת גלישה – מסלול הפרימיום של Pelephone Cyber כולל הגנה מתקדמת עם כל היתרונות המשמעותיים של Pelephone Cyber Total, לצד תוספת גלישה של GB2. כי כשאין צורך לחשוש מפני סיכונים ברשת, הגיוני שנרצה לגלוש יותר מהרגיל, לא? 

 
ומה לגבי רמות הגנה?
 
כדי שתישארו תמיד עם האצבע על הדופק, Pelephone Cyber מאפשרת לכם להגדיר אחת מתוך שלוש רמות הגנה, בהתאם לצורך שלכם. תוכלו לבחור בין כיבוי מנגנון האבטחה וגלישה ללא סינון ובקרה, הגנה מתקדמת עם מנגנוני אבטחה מתקדמים – כולל מניעת התקנה של תוכנות זדוניות ותוכנות פרסום, הגנה מפני פישינג, והגנה מחמירה שמיועדת למצבים של חשש למתקפות רשת. 
 
עם כל כך הרבה אפשרויות לגלישה בטוחה, אין סיבה שלא תגנו גם על המכשיר שלכם. בוחרים במסלול הסייבר המועדף עליכם, מצטרפים לכל היתרונות של הרשת הסלולרית הבטוחה בישראל ונפרדים מהסיכונים המיותרים.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי