נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מקדימים להזמין: כל מה שרציתם לדעת על סדרת הגלקסי S22 החדשה

רגע לפני שהסדרה החדשה של סמסונג מגיעה אלינו, אספנו את כל מה שחשוב לדעת על המכשירים המסקרנים. העיצובים, החידושים, המצלמות וההפתעות שמחכות לרוכשים הראשונים בפלאפון

מערכת פלאפון | 20/02/22 | 12:34 | זמן קריאה: 2 דקות

אם יש דבר אחד שסמסונג הצליחה להוכיח, זה שהזמן ללא ספק עובר מהר שנהנים. גם לנו קשה להאמין, אבל קרוב ל-12 שנים חלפו מאז ההשקה הראשונה של סדרת גלקסי S. מאז ועד היום, סמסונג הקפידה לחשוף סדרה חדשה אחת לשנה, והחודש זכינו להכיר דגמים נוספים שהצטרפו למשפחה המורחבת. בגדלים חדשים, עם תכונות מתקדמות ושדרוג מיוחד שקשור לעט ה-S-Pen. אם גם אתם כבר מתקשים לחכות, בואו נצא לדרך עם המידע המלא שיעזור לכם לקבל החלטה באיזה מהשלושה לבחור.

נעים להשתדרג: הכירו את סדרת גלקסי S22

כמיטב המסורת, גם בחשיפה הנוכחית הוצגו בפנינו שלושה דגמים שונים, כשהפעם אלה Galaxy S22+ , Galaxy S22 ודגם הפרימיום Galaxy S22 Ultra. גדלי המסכים שונו מעט בהשוואה לסדרה הקודמת, והמכשירים מגיעים הפעם עם מסכים בגודל 6.1, 6.6 ו-6.8 אינץ', בהתאמה. כדי להעניק למשתמשים את חוויית השימוש האולטימטיבית, כל השלושה כוללים תצוגת Dynamic AMOLED 2X – מסכים בהירים שתומכים בגלילה סופר חלקה. 

סמסונג ממשיכה לייחס חשיבות משמעותית גם לנושא העמידות, ולכן כל הדגמים החדשים מגיעים עם מסגרת Armor Aluminum חזקה במיוחד, זכוכית קשיחה ועמידות בפני אבק ומים בתקן IP68. בזכות הסוללות העוצמתיות שנלוות למכשירים, תוכלו לא רק לקחת אותם לכל מקום אלא גם ליהנות מהם כמעט ללא הפסקה. עם טעינה מהירה במיוחד וניגון שמע של עד 54 שעות בדגם ה-S22, עד 69 שעות ב-S22+ ועד 81 שעות בדגם ה-Ultra.


סדרת גלקסי S22

בואו נדבר על העט
בכל סדרה של גלקסי קיים פיצ'ר מרכזי שלשמו התכנסנו, ובסדרה החדשה אין ספק שמדובר ב-S-Pen שנלווה לדגם ה-Ultra. חלקכם ודאי זוכרים שגם ה-S21 Ultra תמך בשימוש בעט הסטיילוס, אלא שהמשתמשים נדרשו לרכוש אותו בנפרד מהמכשיר וגם לאחסן אותו בנפרד. מה שסרבל מעט את השימוש היומיומי, עבור מי שרוצים שהעט יהיה זמין בכל רגע. בדגם ה-S22 Ultra לעומת זאת, העט מוטמע לראשונה במכשיר עצמו(!) כלומר יכול להישלף ממנו בכל רגע באמצעות לחיצה פשוטה. 

אם עדיין לא התנסיתם ב-S-Pen, עכשיו זה לגמרי הזמן. לא עוד התלבטות בין הפרודוקטיביות שמציע ה-Note לבין הנוחות של הסמארטפון, אלא מכשיר מתקדם אחד שיכול לשמש אתכם לכל מטרה – החל מהעבודה ועד לזמן הפנאי, בלי להתפשר באף תחום.

גלקסי S22 אולטרה

יש לכם את כל הסיבות לחייך

אם כבר הזכרנו את שעות הפנאי, יש לנו בשורה מעולה גם לאוהבי הצילום. כמצופה ממכשירי סדרת הדגל, מערך המצלמות בסדרת ה-S22 מעניק תמונות אקסטרה חדות, ששמות פוקוס על מה שחשוב לכם. בשני הדגמים הראשונים תמצאו מצלמות סלפי איכותיות עם 10 מגה פיקסל ואילו ב-S22 Ultra תחכה מצלמת 40 מגה פיקסל. גם מערך הצילום הראשי הוא מרשים במיוחד – שני הדגמים הראשונים מתהדרים בשלוש מצלמות, כולל מצלמה רחבת זווית באיכות 50 מגה פיקסל ומצלמת טלפוטו באיכות 10 מגה פיקסל. דגם ה-Ultra מגיע עם לא פחות מארבע מצלמות, כולל שתי מצלמות טלפוטו ומצלמה רחבת זווית באיכות 108 מגה פיקסל. 

רוצים ליהנות מתנאי צילום של שורה ראשונה, בכל מקום שאתם נמצאים בו? יכולת ההגדלה של עד פי 30 ב-S22 וב-+S22 תעניק לכם בדיוק את האפשרות הזו, ומשתמשי ה-S22 Ultra יוכלו להתקדם אפילו יותר עם זום דיגיטלי מדהים של עד פי 100. 

רוצים ליהנות מהמכשיר הבא לפני כולם?

בפלאפון אנחנו נרגשים לקראת יציאת סדרת מכשירי ה-S22, ומאפשרים לכם לבחור את המכשיר הבא שלכם כבר עכשיו. הזמינו בהזמנה מוקדמת כל אחד מהדגמים, ותוכלו ליהנות מ-5 שנות אחריות, משלוח חינם עד הבית ופריסת תשלומים נוחה. ואגב, לרוכשים הראשונים מחכה גם מתנה שווה במיוחד - Galaxy Buds 2 לחצו לפרטים המלאים, ובואו להתחדש.

 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי